5 Mart 2015 Perşembe

SLS İçermeyen Şampuan Arayışlarım Bölüm #3 : Phyto PHYTOPROGENIUM

SLS İçermeyen Şampuan Arayışlarım Bölüm #3 : Phyto PHYTOPROGENIUM

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere uzun bir süre önce aldığım bir şampuandan bahsedeceğim. Her ne kadar uzunca bir süre önce almış olsam da ne yazık ki şampuanı pek kullanamadım. Bazı yönlerini oldukça sevsem de bazı konularda da kullanmamı engelleyecek kadar rahatsız etti. Peki, bakalım benim kullanmamı engelleyecek kadar rahatsız edici hangi etkilerini görmüşüm ya da hangi yönlerini oldukça sevmişim?



* Öncelikle bir bakalım Phyto PHYTOPROGENIUM neleri vaat etmiş:

- Phytoprogenium, doğal arındırıcı bazı ile tahriş olmuş, hassas saç derisini ferahlatıp koruyarak nazikçe temizler.

- Her şampuanlamada saç ve saç derisi korunarak sağlıklı ve güzel saçlara kavuşulur.

- Phytoprogenium günlük şampuan olup yulaf, badem sütü ve hatmi kökü ile saçları nazikçe yumuşatır ve antioksidan etkiye sahip zeytin yaprağı ekstresi ile saç ve saç derisini korur.

- Phyto PhytoProgenium Şampuanla her yıkamada saç derisinin doğal savunma mekanizmasını güçlendirir. Kullandıkça artan etkisi sayesinde her kullanımda saç derisi daha da fazla korunur; sağlıklı ve güzel saçlara giden yol açılır.

* Peki benim yorumlarım neler oldu Phyto PHYTOPROGENIUM  ile ilgili:

- Bu şampuana başladığım dönemde saç derim oldukça problemliydi hem saç derisinde kaşıntı hem de kepek problemi yaşıyordum. Bu dönemde kullandığımda bu saçımdaki iki problemi ortadan kaldırmayı bırakın daha kötü bir hale soktu ve bende ürünü kullanmayı bir süre bıraktım

- Saç derimde ki kaşıntı ve kepek problemlerini çözdükten sonra bu şampuana bir şans daha vermek istedim ,ancak belli bir süre sonra yine saç derimde kaşıntı ve ardından gelen kepek ile karşılaşınca bu şampuanın bana göre olmadığına karar vererek kullanmayı bıraktım.

- Saça hafif bir ferahlık veriyor şampuanlama esnasında. Nazikçe temizleme konusunda da oldukça beğendim diğer SLS içermeyen pek çok şampuan gibi temizlerken saçınızdaki tüm yağı alıp götürmüyor. Hatta saçınızı hafif nemli bıraktığını bile söyleyebilirim bu konuda neme ihtiyaç duyan saçların bu şampuanı daha çok seveceğini düşünüyorum.

- Kullandıkça artan etkisini ne yazık ki göremedim çünkü bir türlü düzenli kullanamadım. Bu şampuanı, her kullanmaya başladığımda saç derim resmen isyan ediyordu.

- Ürünün ambalajı oldukça kullanışsız ve keyifsiz hazırlanmış. Bu kadar akışkan bir şampuanı pompasız yaparken gerçekten akıllarından ne geçiyordu merak ediyorum :) İlk kullanımda yapısını bilmediğim için ürünün bir %10'unu elime dökmüş olabilirim. Üstelik gri düz ambalaj diğer tüm renkli ambalajlı, cıvıl cıvıl banyo ürünlerinin yanında resmen şu şekilde duruyor :




Evet arkadaşlar benim yorumlarım işe bu şekildeydi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. ;)

* Minik bir not: Arkadaşlar SLS içermeyen şampuanları kullanmaya başladığımdan beri hayatımın hiçbir evresinde yaşamadığım kadar saç ve saç derisi problemiyle karşılaştım. Özellikle kepek gibi bir sorun nedir bilmezken son zamanlarda en büyük sorunlarımdan birisi kepeklenme oldu diyebilirim. Bunları söylememin sebebiyse herkeste şampuanın aynı etkiyi yapmaya bileceğini anlatmak. Normal, hiçbir saç ya da saç derisi problemi olmayan bir kişi bu ürünü kullandığında benim gördüğüm etkileri görmeyebilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder