23 Nisan 2015 Perşembe

Bitenler Kulübü #4

Bitenler Kulübü #4
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugünün tatil olmasını da fırsat bilerek ne zamandır ertelediğim bitenler kulübü yazısını yazmaya karar verdim. Her ne kadar biten ve çöpe gitmeyi bekleyen ürünlerin tamamını yazmaya cesaret edemesem de - o kadar uzun süredir bitenler kulübü yazmadım ki bitenleri sakladığım kutunun içinden bazı ürünler çifter çifter çıkıyor - bugün en azından bir kısmını aradan çıkaracağım. Bakalım son zamanlar da hangi ürünlere elveda demişiz?


1) Nuxe Perfection Soin Anti- Imperfection : Karma ve yağlı ciltler için ciltteki düzensizlikleri yok etmeyi amaçlayan nemlendirici krem. Ürünü alırken vaatlerine resmen aşık olmuştum çünkü cildimin ne kadar ihtiyacı varsa bu krem hepsini düzeltmeyi vaat ediyordu. Tabi bu vaatlerinin hepsi havada kaldı, kremi kullanmaya başladıktan sonra. Kremin vaatleri arasında yer alıp da cildimde etki eden tek özelliği yağlanmayı kısa süreliğine dengelemesi oldu. Nuxe markasına olan sempatimi yerle bir eden krem diyebilirim bu ürüne. Ayrıntılı yazısını okumak isterseniz Tık Tık

2) Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 arada : Ne zaman aldığımı hatırlayamadığım ürün. İçinde SLS olduğu için kullanamayıp bir köşeye atmıştım. Geçen gün çekmeceleri düzenlerken rastladım ve direk çöpe gidenler kutusuna attım. Hassas ciltlere kesinlikle önermeyeceğim bir temizleyici. ( Şu saf ve temiz ibaresini gördükçe gülüyorum. İyi ki ismi saf ve temiz içinde bir ben eksiğim.)

3) Dr. Organic Çay Ağacı Gargarası: Güzel bir ürün ,ancak ağızda bıraktığı tat bana pek hitap eden türde değil. Eğer fresh/bitkisel tatlardan hoşlanıyorsanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz. Şu an elimde bulunan gargarayı bitirdikten sonra yine DR. Organic markasının aloe vera içeren gargarasını kullanmayı düşünüyorum. Bu aloe vera serisinin diş macununa resmen aşık olmuştum. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

4) Essence temizleyici burun bantları: Para israfı ( bu ürüne diyecek başka bir şey bulamıyorum )

5) Yves Rocher Vanilyalı Lip Balm: Aslında kremsi yapısı ve kokusuyla fena bulmadığım bir üründü ancak çantamda git-gel yapa yapa ürünün kıvamının bozulmaya başladığını hissettim. Üstelik ürünün bir içindekiler listesinin yer almaması da beni oldukça rahatsız etti. İnsan dudaklarına sürdüğü ve gün boyu yemekle - içecekle birlikte bir kısmını yuttuğu ürünün içeriğini haklı olarak bilmek istiyor.

6) Yves Rocher Arındırıcı Peeling : Etki bakımından fena bir ürün değildi ama içeriği o kadar kötüydü ki cildime acıyordum bu ürünü kullandığım zamanlar. Bir süre sonra da bu nedenden ötürü kullanmayı bıraktım. 6 aylık kullanım süresi var birde ürünün yahu ürünün içerik listesinin yarısı paraben ve koruyucu kimyasallarla dolu, nasıl oluyor da ürün sadece 6 ay dayanabiliyor? Neyse ki ürünü satıştan kaldırma gibi doğru bir karar vermiş Yves Rocher.

7) Skin Blossom Göz Kremi: Hafif bir nem verme özelliği olan basit bir göz kremi. Genç yaşta cilt bakımına başlayıp ekonomik bir göz kremi arayan kişilerin deneyebileceği bir ürün. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

8) Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel: Sadece 2 gün kullanabildim bu ürünü. Kullandığım burun bölgemi o kadar kötü kızarttı ki bir daha ürüne elimi süremeye bile cesaret edemedim.

9) La Roche - Posay Effaclar (+) : Bu kremle cildimin oldukça hassas olduğu bir dönemde tanışmıştım ve tek kelimeyle etkileri yönünden ürüne aşık olmuştum. Mucizevi bir şekilde yüzümdeki kızarıkları birkaç gün içinde geçirmişti. Ne yazık ki ilerleyen zamanlarda özellikle 1. kutuyu bitirmeye yaklaşmışken artık kremin cildime o kadar da iyi gelmediğini görmeye başladım. Bunun nedeni içinde bulunan yoğun silikon türevi maddeden kaynaklanıyor olabilir. Elimde hali hazırda bulunan 2. kutu da bittikten sonra daha organik ve doğal bir kreme geçiş yapmayı planlıyorum. Tık Tık

10) Konjac Sünger: Doğal ve vasatın altı bir peeling diye özetleyebilirim bu ürünü. Bir kaç kullanımdan sonra gereksiz bir ürün olduğuna inanarak çöpe gidenler kutusuna attım. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

Eeeevet, işte benim son zamanlarda bitirdiğim ürünlerden bazıları bunlardı. İlerleyen günlerde bir bitenler kulübü yazısı daha yazıp bitenler kutumu tamamen boşaltmayı hedefliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!


4 yorum:

  1. Yine mimledim seni Ozan abi :D

    YanıtlaSil
  2. Yüzünü yıkamaya bile üşenen biri olduğum için blogun yazarının erkek olduğunu öğrenince utandım kendimden. :D Ne diyeyim, takdir edilesi.

    YanıtlaSil