14 Nisan 2015 Salı

Clinique Happy For Men Parfüm Yorumum

Clinique Happy for Men
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Ah şu an o kadar ferahlamış ve mutlu hissediyorum ki kendimi... Güzel bir duş sonrasında yapılan peeling ve maskelerin verdiği ferahlığı ve enerjiyi hiçbir şey vermiyor. Ferahlık ve mutluluktan bahsetmişken bugün sizlere son zamanlarda kullandığım bir parfümden bahsetmek istiyorum ; Clinique Happy For Men, ismi al beni diyen cinsten değil mi sizce de? Bakalım parfüm ismi gibi beni de mutlu edebilmiş mi?



* Parfümün Tanıtımı:

Happy for Men, tüm bunlar dikkate alınarak yaratılmış, üç ana notanın kusursuz birleşimi ile oluşan taze, canlı ve maskülen bir koku. Mutluluğun ruhunu her notasında yakalıyor:Limonsu Nota: Kafir Limonu, Kalamanzi meyvesi, mandalina ve greyfurtun egzotik akrabaları, ve Yuzu meyvaları, sizi şiddetli bir tazeliğe çekecek. Özellikle geleneksel parfümlerde kullanılmayan Kafir Limonu, Happy for Men'e keskin bir tazelik katıyor. Serin Nota: canlandırıcı okyanus havası, serinlik veren kış soğuğu ve güneşte kurumuş temiz çamaşır kokusuyla birleşmiş. Parfüme karşı konulmaz, maskülen bir cazibe sağlıyor.Sıcak Tahta Notası : Sedir ağacı, Akdeniz söğüdü ve Guaiacwood gibi açık renk tahtaların karışımı kokuya yeşil tonlar, tazelik ve denge sağlıyor.

Happy for Men eşsiz bir koku çünkü tazelik hissini geniş zamana taşıyor. Var olan erkek kokularının aksine koku, vücut ısısından etkilenmeden ve bozulmadan gün boyu tazeliğini ve hafifliğini koruyor. Sonuç erkeksi, serin, ve gün boyu değişmeyen bir koku; gerçek mutluluğun kokusu.


* Benim Yorumlarım:

Parfümün açılışı tam bir turunçgil patlaması, resmen sizi elinizden tutup bir portakal bahçesine götürüyor Clinique Happy for Men. Bu arada portakal bahçesi benzetmesini yaparken ciddiydim parfüm de kullanılan portakal aroması o kadar doğal kokuyor ki ... Genel olarak parfümün açılışını oldukça başarılı buldum; yapaylıktan olabildiğine uzak, doğal bir portakal / mandalina kokusu.

Orta notalara geçtiğimizde portakal/mandalina kokusu yine üstünlüğünü koruyor ve hafiften limon kokusu almaya başlıyorsunuz ki benim Clinique Happy for Men'de en beğendiğim kısım burasıydı. Portakal-mandalina ve limon kokularının birleşimi adeta mutluluk iksiri gibi, bayıldım! Hani benim gibi ferah / meyveli kokuların pekte tutkunu olmayan birini bile bu kadar mutlu edebildiyse artık siz düşünün.

Parfümün alt notasına yine portakal hükmediyor (büyük sürpriz oldu dimi) ancak burada tam birini diğerinden ayırt edemediğim odunsu kokular da almaya başlıyorsunuz. Sonlara doğru eklenen bu odunsu kokulara karşı nötr vaziyetteyim ne parfümü genel havasından çıkarabilecek ya da insanın ilgisini çekebilecek kadar iyi ne de alt notalardan insanı soğutacak kadar kötü.


Clinique Happy for Men parfümünün gözlemlediğim en büyük eksikliği kalıcılığının az olmasıydı. Parfümü 4-5 saatte (tabi her tende kalıcılığı aynı olmayacaktır) bir yenilemeniz gerekiyor ki benim gibi kalıcı ve ağır kokuları seven kullanıcıları bu konuda hayal kırıklığına uğratacaktır. Parfüm tam bir sıcak hava parfümü, soğuk ve rüzgarlı havalarda pekte önereceğim bir parfüm değil. Oldukça enerjik ve canlı bir parfüm bu nedenle özellikle genç parfüm meraklılarına hitap ediyor tabi burada kast ettiğim gençlik ruhunuzun gençliği yoksa biyolojik yaşınız değil. Şahsen bu parfümü 20 yaşında somurtan bir tipin üzerinde görmektense 50 yaşında güler yüzlü bir kişide görmeyi tercih ederim. Parfümün fark edilirliği pek iyi değil ancak çevremde parfümü fark edipte daha parfümü beğenmeyen olmadı. Baştan sona turunçgil kulvarından sapmayan Clinique Happy for Men, koku bakımından oldukça düz bir parfüm

Eğer ki turunçgil kokularını severim, parfümün basit turunçgil kokusundan sıkılmam diyorsanız Clinique Happy for Men parfümüne bir şans verebilirsiniz. Benim için orta karar bir parfümdü: Açılış ve orta notalarını ne kadar sevdiysem parfümün kalıcılığını ve ilgi çekici, farklı olmayışını da bir o kadar sevmedim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder