7 Nisan 2015 Salı

Hurraw! Lip Balm Dosyası

Hurraw! Lip Balm Dosyası

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere uzun süredir severek kullanmakta olduğum bir marka olan Hurraw! dan bahsedeceğim. Belkide bakım ürünlerinde içeriğine en fazla önem verdiğim ürünlerden biri de dudak kremidir. Gün içinde yediğimiz, içtiğimiz her şeyle ister istemez bir miktarını yutuyoruz bu ürünlerin. Eh, hal böyle olunca bende lip balm konusunda oldukça seçici davranıyorum. Hurraw markası ilk olarak katkı maddesi, toksin, petrolyum, paraben, sentetik tatlandırıcı ve renklendirici gibi içerikleri ürünlerinde kullanmamasıyla ilgimi çekti. Peki, Hurraw! ürünlerinin etkileri de içerikleri kadar iyi mi?



                                 Hurraw! Sun Protection Lip Balm SPF15 Güneş Koruyucu (18.50Turkish lira symbol 8x10px.png)

Vaatleri: Güneşe daha uzun süreler maruz kalmanız halinde bu dudak balmı gerekli olan ekstra SPF 15 korumayı sağlayacaktır. İpeksi yumuşaklık ile sürülür (tamamen şeffaftır). Güneş ışığından uzun süre koruma amacı ile diğer balmlarımızdan biraz daha yoğundur. Ayrıca kırmızı ahududu çekirdeği yağı, nar çekirdeği yağı, yalancı iğde yağı gibi güneş ışınlarının kuruttuğu, zarar verdiği dudakları iyileştirmeye yardımcı olacak yağlarla doğal güneş koruyucu özellikteki çinko oksit bulunmaktadır. Mandalina ve vanilya ile lezzetlendirilmiştir. Güneş balmımızda, non-nano zinc Oxide kullanılmaktadır. Güneşin UVA ve UVB geniş spektrumlarından koruyucu tek tamamı doğal bir mineraldir. Zinc Oxide dudaklarınızda oturarak, UVA ve UVB etkisine fiziksel bir bariyer oluşturur. Etkileyici sonuç için sıklıkla uygulanmalıdır. Sadece 2-3 kez dudaklarınızın üzerinden geçmek yeterlidir. Daha fazlası beyazlık oluşturur.

Benim Yorumlarım: Yazın yaklaşmasıyla beraber dudaklarımı güneşin zararlı etkilerinden korumak için bir lip balm arayışına girmiştir. ( Aslında kışında böyle bir düşüncem vardı ancak o zamanlar hem iyi içerikli hem de SPF içeren bir lip balm bulamamıştım) Hurraw! markasının moon balm ve vanilyalı olanını denedikten sonra buna da bir şans vermek istedim, ancak ne yazık ki diğer iki üründen memnun kaldığım kadar memnun kalmadım bu üründen. İlk olarak diğer Hurraw ürünleri oldukça kremsi yapıdayken bu biraz daha alışılagelmiş lip balm sertliğinde. Kokusu tıpkı mandalina gibi. Nemlendirmesi soğuk havalar için kesinlikle yetersiz. Bu nedenle soğuk havalarda bu lip balmı kullanmadan önce altına başka bir lip balm kullanıyordum. Yaklaşan yaz döneminde ise tek başına kullanıldığında nemlendirme açısından idare edeceğini düşünüyorum.

                                                    Hurraw! Vanilla Bean Lip Balm (17.50Turkish lira symbol 8x10px.png)

Vaatleri: Dudaklarınız için lezzetli ve pürüzsüz balm yapabilmek için organik vanilla çiğ olarak infuze edilmiştir. Hafiften cennet etkisi yaratan vanilya kokusu iki ayrı vanilya yağları ile oluşturulmuştur.

Benim Yorumlarım: Tek kelimeyle harika! O kadar güzel, tatlı bir vanilya kokusu var ki sırf bu kokusu için bile kullanabilirim bu lip balmı! Buram buram vanilya kokuyor ürünün kapağını açtığınızda. Nemlendirme bakımından oldukça güzel hem kış hem de yaz aylarında rahatlıkla kullanılabilecek bir lip balm. Yapısı oldukça kremsi ve çok rahat sürülüyor dudaklara. Gün içinde yanımda taşıyacağım çantaya atmadan çıkmıyorum bu lip balmı. Bu arada ilk kullanmaya başladığınızda ufak bir bağımlılık sürecine giriyorsunuz haberiniz olsun. İlk 3 gün bildiğiniz saat başı uyguluyordum bu lip balmı . İyi ki vanilya tadı bırakmıyor dudaklarda yoksa istemsiz bir şekilde yerdim kesin :)

                                                    Hurraw! Moon Night Lip Balm (18.50Turkish lira symbol 8x10px.png)

Vaatleri: İyi bir gece uykusu en iyi şeylerden biridir. Lip balm sevenleri de gece tedavi eden balmı kullanmaktan memnun olacaklardır. Siz uyurken bile dudaklarınızı korunmasına yardımcı olur. Diğer çeşitlere göre daha koyu kıvamlı, zengin içerikli ve kremsidir, özel formüle edilmiştir. A ve E vitaminleri, esansiyel yağ asitlerince zengin Avokado yağı, kuru, yıpranmış, çatlamış dudakların kendini yenilemesine yardımcı olan Kuşburnu yağı, onarıcı ve besleyici Argan yağı, süper nemlendirme özelliği olan Meadowfoam çekirdeği yağı, mavi papatya, vanilya, Peru balsamı ile zenginleştirilmiş bir içeriğe sahiptir.

Benim Yorumlarım: İlk tanıştığım Hurraw! ürünüydü. İlk kullandığımda yaşadığım sevinci dün gibi hatırlıyorum, resmen koku ve etkilerine vurulmuştum :) Oldukça güzel kahvemsi aromatik bir kokusu var. Dudakları nemlendirme konusunda oldukça başarılı. Yapısı  kremsi dolayısıyla kullanımı da oldukça zevkli ve kolay. Kış aylarında uyumadan önce bu lip balmı dudaklarımda iki kere gezdiriyordum üstüne de biraz Nuxe lip balmı uyguladığımda dudaklarım inanılmaz besleniyordu. Hatta bu karışımı sürüp yattığımda ertesi sabah dudaklarımın hala yeni lip balm sürülmüş gibi ıslak durduğunu ve yumuşacık olduğunu gözlemlemiştim. Tabi, iki farklı lip balmı üst üste sürdüğüm için dudaklarımda biraz ağırlık yapmıştı ancak dudaklarım o kadar güzel besleniyordu ki gece boyunca...(anlatamadım üç nokta koydum artık siz düşünün etkisini )

Eveeet, işte benim Hurraw! lip balm yorumlarım bu şekildeydi. Şu sıralar resmen sabah - öğle - akşam yemek düzeni gibi kullandığım bu lip balmlar için hazırladığım konuyu umarım beğenirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın!

1 yorum: