18 Nisan 2015 Cumartesi

IDA.KEW Dengeleyici Yüz Toniği Yorumlarım

IDA.KEW Dengeleyici Yüz Toniği Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere bir süredir kullandığım bir tonikten bahsedeceğim. IDA. KEW markasının kullandığım ilk ürünü olan bu toniği büyük beklentiler ile almıştım. Cilt ihtiyaçlarıma cevap veren vaatleri ve güzel içeriğiyle bende ''Acaba sonunda aradığım toniği buldum mu'' etkisi yaratan bu ürün, bakalım gerçekten de vaatlerini yerine getirebilmiş mi ?

* Öncelikle IDA.KEW Dengeleyici Yüz Toniğinin vaatlerine bir göz atalım:

Dengeleyici Yüz Toniği yağlı ve karma cildi arındırır ve gözenekleri sıkılaştırır. Melaloyka özyağı sivilce ve akne oluşumunu engeller. Aloe vera nem tutma özelliğiyle cildi nemlendiriciye hazırlarken Hamamelis ekstresi sıkıştırıcı etkisiyle cildin genç ve pürüzsüz gösterir.

* Benim yorumlarım neler oldu IDA.KEW Dengeleyici Yüz Toniği hakkında?

- Yüz temizleme jeli ve su ile yüzümü yıkadıktan sonra geriye arındırılacak herhangi bir şey kalmadığından ürün arındırma konusunda işe yarıyor mu bilemiyorum. Belki makyaj yapan birisi daha net gözlemleyebilir bu etkisini.

- Gözenek sıkılaştırma etkisini kullandığım süre boyunca göremedim. Özellikle bir umut şu peeling ve arındırıcı maskelerden sonra ürünü kullandığımda belki burnumdaki gözenekler sıkılaşır ve bir daha siyah nokta problemiyle uğraşmam diyordum ancak hayaller ... hayaller ... :) Yakında şu siyah noktalarla savaşmaktan usanıp kendime yalan söylemeye başlayacağım: '' Siyah noktalar aslında sana çok yakışıyor, burnuna farklı bir hava katıyor falan'' :)

- Çok fazla sivilce problemi çeken birisi değilim ancak ayda 1 belki 2 tane çıkan sivilcelerim de herhangi bir etkisi olmadı. Bu ürünü kullanmadan önce de ayda 1-2 kez sivilcelerle uğraşırdım bu ürünü kullandıktan sonra da durum aynı.

- Ürünün en sevdiğim yanlarından birisi toniği kullandıktan sonra ürünün emilmesini beklerken cildiniz kesinlikle gerilmiyor ki normalde bu tip arındırıcı tonikler de cildime nemlendirici sürene kadar oluşan gerginlik hissini hiç sevmem. IDA.KEW Dengeleyici Yüz Toniği  nem tutma bakımından benden tam puanı aldı :)

- Toniğin oldukça doğal ve çiçeksi bir kokusu var. Bu güzel çiçeksi koku cildinizi kısa sürede terk ediyor.

- Kullanım şekli normal toniklerden biraz daha farklı, toniği sprey aracılığıyla kullanıyorsunuz. Toniği kullanırken tüm yüzüme eşit miktarda ürün dağıtma konusunda biraz sıkıntı yaşadım. Toniği sprey ile kullanmanın en sevdiğim yanıysa 1 ay boyunca hiç pamuk alma gereksinimi duymamam oldu :)

- Ürünü idakew adresinden 52 TL'ye satın alabilirsiniz.

İşte IDA.KEW Dengeleyici Yüz Toniği hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi. Büyük bir ihtimalle bittikten sonra tekrar alacağım bir tonik olmayacak. Peki, sizin bana önerebileceğiniz doğal ya da organik bir tonik var mı? Eğer varsa yorum olarak atarsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder