9 Nisan 2015 Perşembe

Moka Chan ile İlk MİM

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçirmişsinizdir. Benim ki oldukça sıradan bir gündü taaa ki günlük olarak yaptığım mail kontrolüne kadar. :) Moka Chan tarafından bir blog mimine davet edilmişim.  İlk kez bir blog mimi deneyimi yaşama fırsatı yakalıyorum aslında diğer sosyal ağlarda bu mimlere pek yaklaşmasamda blog da neden böyle bir konu da olmasın diyerek soruları cevaplamaya koyuldum.

1- Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?



Bana hayal dünyasının özgürlüğünü anımsatan bir duvar kağıdı.



2- Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?

Yemek ya da atıştırmalık da farklı şeyler denemeyi seviyorum bu nedenle genellikle sipariş verdiğim bir şey yok. Menüde bulduğum en duyulmamış şeyi sipariş etmeyi seviyorum. ( Genelde siparişi düşündüğümden fazla sipariş vereceğim şeyin telaffuzunu düşünmemin sebebi de bu olsa gerek)


3- Google'da aradığın en son şey ne?

Bir önceki cevapta telaffuz sözcüğünün yazılışından emin olamamıştım, onu aradım :)


4- Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?

Bahar ( Cevabı verirken sanki hiçbir şeyi cevaplamıyor muş gibi hissetmem normal mi?)


5- Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Ne yazık ki hatırlamıyorum en son ne zaman gittiğimi ama büyük bir olasılıkla üstünden baya bir zaman geçmiştir. Tiyatro ne yazık ki beni kendisiyle bütünleştiren edebi/sanatsal türlerden biri değil.


6- Sinemaya en son ne zaman gittin?

1 ay olmuştur herhalde. Aslında son zamanlarda gitmeyi istediğim yapımlar geldi ancak sınav haftası olduğundan dolayı hepsini kaçırdım.


7- Hangi diziyi herkes izlemeli?

Game of Thrones 


8- En son ne tür bir müzik dinledin?

Sadcore / alternatif rock Lana Del Rey


9- Seni en çok ne çıldırtır?

Sınırlandırılmak ya da belli dogmatik düşüncelere bağlı kalmamın istenmesi gerçekten haz almadığım bir durum. 


10- Ne zaman uyanırsın?

Hafta içleri 6.40 hafta sonlarıysa 7.20-7.50 arası 


11- İnternetteki ilk adın neydi?

İceblizzard(buz fırtınası) galiba kapalı,soğuk havaları küçükken de seviyormuşum :)


12- Favori emojin nedir?

Şu hafiften gülümseyip yanakları kızaran surat ifadesi :)


13- Kedi mi köpek mi?

Minik bir tık farkla köpek diyorum. 


14- Kuzey mi güney mi?

Acaba şu derin anlamı olup da benim anlayamadığım sorulardan biri mi yoksa gerçekten yön açısından mı sorulmuş bu soru :)


15- İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?

Kalabalık


16- İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?

İstanbul'da Suadiye taraflarına günü birlik gittiğimi hatırlıyorum ancak hiç İstanbul'u gezme amacıyla İstanbul'a gitmemiştim. Belki bu yaz İstanbul'a yolum düşecek olursa bu cevabı da ona göre değiştirebilirim :)


17- Kafanda genel olarak ne olur?

Bakım , ders , fantastik hayaller 


18- Komedi mi dram mı?

Umarım şu soruya dram cevabını vereceğim bir gün gelmez :)


19- Çay mı kahve mi?

Galiba şu dünya da hem çaydan hem de kahveden haz etmeyen tek insan olarak yaşıyor olabilirim.  


20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

Arkadaşıma bugün gelmediği dersin ses kaydını gönderiyordum. Bu arada maili gönder butonuna basmadığımı fark ettim şunu yazarken. 


21- Son olarak bir sırrını paylaş

Eh, cevabının verilmesi imkansız soru diye buna derim işte :) Paylaşırsam artık sır olma niteliğini kaybedecek ,  sır olarak kalması içinde paylaşmamam gerekecek. 


Bana böyle bir deneyim yaşattığı için Moka Chan'a teşekkür ediyorum. Bu yazıyı okuyan herkes kendini benim tarafımdan mimlenmiş sayabilir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın. 

2 yorum:

  1. Sır paylaşma konusunda haklısın, tabii arkadaşların blogunu biliyorsa :D Ben tamamen anonim olduğu için yazmıştım :3 Cevapladığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. 18 Nisanda Mersin ve Adanalı bloggerlarda Mersin Marina'da bir buluşma gerçekleştiriyoruz katılmak ister misin?

    YanıtlaSil