1 Mayıs 2015 Cuma

Phyto Phytobaume Repair Conditioner / Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Krem Yorumlarım

Phyto Phytobaume Repair Conditioner / Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Krem Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere uzun süredir severek kullandığım ve yorumunu ha bugün ha şu gün blog a atacağım derken bir kaç aydır yazını ertelediğim Phyto Phytobaume saç kreminden bahsedeceğim. Bakalım gerçekten alınmaya değer bir ürün mü?



* Öncelikle Phyto Phytobaume Repair Conditioner ın vaatlerine bakalım:

- Yıpranmış, zayıflamış saçlar için özel olarak tasarlanmıştır. Şampuandan sonra kullanıldığında saçların hacmini azaltmadan kolay taranır hale getirir. Şekillendirmesi daha kolay, daha dayanıklı, daha esnek ve ipeksi saçlar için ideal saç kremi.Silikon içermez.

* Peki benim yorumlarım neler oldu Phyto Phytobaume Repair Conditioner ile ilgili:

- Saçlarımın, özellikle de saçımı şekillendirdiğim kısımlarının oldukça zayıf düştüğü ve saçımın yeni şampuanlar denemekten keçe gibi olduğu bir dönemde tanışmıştım Phyto Phytobaume ile. Kullandıktan sonra saçlara verdiği o yumuşaklık hissine resmen aşık oldum. Çok dolanmış saçlarda nasıl etki verir bilemeyeceğim ama benim saçlarımı daha kolay taranır hale getirdiği kesin.

- Saçlarımı şekillendirirken bu kremi kullandığımda çok daha rahat ediyorum. Bu rahatlığın sebebi de zayıf düşmüş, ince telli saçlarıma dayanıklılık vermesinden kaynaklanıyor. Bu özelliğine tek kelimeyle aşık oldum. Piyasa da pek çok krem var; saçları yumuşatan, ipeksi bir görüntü veren ancak fark edilir düzeyde saça dayanaklılık katan bir kremle ilk kez karşılaşıyorum.

- Kremi duruladıktan sonra saçlarımın daha esnek ve ipeksi bir hale geldiğini gözlemledim. O zamanlar süpürge telini anımsatan saçlarımda bile ilk kullanımdan itibaren bu etkisini görmüştüm.

- Kremsi bir yapıda ( Gerçekten mi? Saç kremi yorumladığını unuttun herhalde, tabi ki kremsi yapıda olacak) ve saça uygulanması oldukça kolay.

- Saça güzel bir nemlilik hissi veriyor ,ancak korkmayın bu nemlilik saçınızı erken yağlandıran veya saçı ağırlaştıran türden bir nemlendirme değil, saçınızın daha sağlıklı görünmesini sağlayan türden bir nemlilik. :)

- Oldukça bereketli bir ürün ki neredeyse her gün  ürünü saçına uygulayan birisi olarak söylüyorum bunu.

- Durulaması oldukça basit, bu konuda biz kullanıcılara hiçbir zorluk çıkarmıyor. Küçük bir ayrıntı ama benim için gerçekten önemli. Her sabah koştur koştur duş alan ve kısıtlı bir hazırlanma zamanı olan benim gibi biri için böyle pratik ürünler cankurtaran niteliğinde :)

Vayyy canına! En son ne zaman kullandığım bir ürünü bu kadar beğendiğimi hatırlamıyorum bile. Hatta geçen gün arkadaşlarımdan birisi bana ''Geçenlerde blogunu okudum aldığın tüm ürünleri yerden yere vurmuşsun hiç mi beğendiğin ürün yok '' demişti, buyurunuz işte bayıldığım bir ürün. :)

Eğer aradığınız şey sadece saçlarınızı yumuşatmak ise piyasa da bu kremden çok daha uygun fiyatlı pek çok ürün var ,ancak benim gibi hem saçlarımı yumuşatsın hem de ince telli saçlarıma güç versin diyorsanız bu kreme bir şans vermenizi öneririm. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder