6 Mayıs 2015 Çarşamba

Balmozon Ozonlanmış Cilt Bakım Serumu Yorumlarım

Balmozon Ozonlanmış Cilt Bakım Serumu Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere büyük bir heyecanla satın aldığım bir üründen bahsedeceğim. Ozonlanmış zeytinyağı vaatlerini birazdan yazdığımda siz de neden heyecanlandığımı anlayacaksınız çünkü ürünün vaatleri arasında neredeyse yok yok. Bakalım ozonlanmış zeytinyağı gerçekten de harika etkileri olan bir ürün mü yoksa koca bir yanıltmadan mı ibaret?



* Öncelikle Balmozon Ozonlanmış Cilt Bakım Serumunun vaatlerine bir bakalım:

- Balmozon, içeriğindeki yoğun oksijen ile hücre oksijenlenmesini arttırır.

- Onarılma ve yenilenme için dokuları hazırlar.

- Cilde canlılık ve parlaklık sağlar.

- Akneyi iyileştirmek ve cilt lekelerini gidermek için etkilidir.

- Cilt enfeksiyonları, pişik ve iyileşmeyen yaralarda kullanılır. Ağız içi aft ve yaralarda, böcek sokmalarında, diş eti kanamalarında, diş beyazlatmada, selülitli görünümü hafifletmede, saç dökülmesinde ve spor yaralanmalarında dokunun onarılması için kullanılabilir.

- Gribal ve genital enfeksiyonları hafifletmede, siğillerde, topuk çatlaması, nasır gibi durumlarda iyileştirici olarak kullanılabilir.


* Peki benim yorumlarım neler oldu Balmozon Ozonlanmış Cilt Bakım Serumu hakkında:

- Öncelikle ürünü alış nedenimden bahsedeyim sizlere biraz. Bu ürünü kullanmamın en önemli nedeni akne izlerini iyileştirme hızını arttıracağını düşünmemdi . Her ne kadar cildimde pek akne problemi yaşamasam da çıktığı zaman da ardında bıraktığı o iz geçmek bilmez. İşte bu akne izlerinin iyileşme süresini hızlandırmak benim ilk beklentim oldu. İkinci beklentim ise zaman zaman hassaslaşan ve kızaran cildimde bu hassasiyeti yatıştırması idi .

- Ürünü kullanmadan önce oluşmuş bir akne izim vardı onun iyileşme sürecinde herhangi bir fark edilir etkisini görmedim. Ürünün akne lekelerinden çok yeni sönmeye başlamış akneler üzerinde etkisi olduğunu düşünüyorum. Akne söndükten sonra arkasında bıraktığı o kırmızı şişkinliğin iyileşme süresini hızlandırıyor. Akneden sonra oluşan bu kırmızılığı hızlıca iyileştirmesini oldukça beğendim.


- Cilde canlılık ve parlaklık kazandırma konusunda vasat bir nemlendirici maskelerden daha başarılı değil.

- Cildimde zaman zaman oluşan ve özellikle mevsim geçişlerinde çok daha ağırlaşan kızarıklıklar üzerindeki etkisini ise oldukça sevdim. Akşam uyumadan önce Balmozon Ozonlanmış Cilt Bakım Serumunu sürdüğümde kızarıklık olan bölgenin sabaha kadar büyük ölçüde iyileştiğini gözlemledim.

- Ürün cildimde herhangi bir sivilce oluşumuna ya da ekstra bir hassasiyete sebebiyet vermedi.

- Balmozon Ozonlanmış Cilt Bakım Serumunun yapısı tek kelimeyle B-E-R-B-A-T! Ben hayatımda bu kadar kötü yapılı bir ürün daha kullandığımı hatırlamıyorum. Ciltte oldukça yapış yapış ve yağlı duruyor, üstelik bu yapışkanlık hissi uzunca bir sürede geçmiyor. Bu nedenle ürünü sadece akşamları yatmadan önce kullandım. Bu ürünü sabah kullananların da olduğunu duydum ama bu kokuyla dolaşıp, yapış yapış bir ciltle nasıl rahat edebildiklerine bir anlam veremediğimden kesin bir şey söyleyemiyorum. Belki de ciltleri bu kadar yoğun bir ürünü bile emebilecek yapıdadır ya da ürünün fazlasını peçete yardımıyla silip atıyorlardır yüzlerinden.

- Kokusu konusunda ben nötr kalanlardanım. Hatırlıyorum arkadaşlarla çıktığım minik bir gezide bu ürünü kullanmıştım ve aynı odada kaldığım arkadaşlarımdan birinin midesi bulanmıştı koku yüzünden. Kokusu ilk başlarda biraz zorlayıcı olabiliyor ama zamanla alışıyor insan. Eğer koku hassasiyetiniz varsa ürünü almadan önce mutlaka denemelisiniz zira kokusu kolay kolay ciltten uçan ya da hafif bir koku değil.

- Ürünün pompalı kutusu her ne kadar kullanışlı olsa da kutunun yapımında kullanılan madde ısı yalıtımı konusunda oldukça başarısız ki bu böyle doğal, içeriğinde koruyucu madde bulundurmayan ve oldukça bereketli bir ürün için büyük bir eksi.

Eğer ben aldığım üründe içeriğe ve etkiye bakarım ürünün ne kadar kötü koktuğu cilde sürüldükten sonra ne kadar berbat bir yüzey bıraktığı benim için önemli değil diyorsanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz. Ben bu ürünü cilt problemlerim de artış olduğu zamanlarda kullanmaya devam edeceğim ama normal bir günde durup da '' Cildime bugünde ozonlanmış zeytinyağı süreyim '' diyeceğimi düşünmüyorum. Tavsiyem ürünü benim gibi 50ml boyda değilde 30ml boyda almanız çünkü 24 aylık kullanım süresi olan bir ürün için aşırı bereketli ki her gün kullanmadığımı da düşünecek olursak ürünü 1 yıl içinde bitirmemin olanağı yok.

Eveeet, işte benim Balmozon Ozonlanmış Cilt Bakım Serumu yorumlarım bu şekildeydi. Eğer aklınıza takılan bir yer ya da ürünle ilgili merak ettiğiniz bir şey olursa konu altına yorum bırakabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

9 yorum:

  1. Kokusu tahammül edilmez ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başlarda kokusu beni de zorladı ama zamanla alıştım. Öte yandan aynı odada kaldığım ve bu ürünü ilk kez koklayan arkadaşlarım üründen nefret ettiler. Hatta arkadaşlarımdan birinin üstüne örttüğü yorganla burnunu kapattığını hatırlıyorum :D

      Sil
    2. benim aynı odada kaldığım biri kullansa kesin kızardım kullandırtmazdım :D

      Sil
  2. Merhaba, takibindeyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. harikasın yazılarını takıp ediyorum genelde erkekler pek anlamaz ama konuştuklarımızdan artık seni örnek gösterebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu böyle, çok teşekkürler :)

      Sil