16 Mayıs 2015 Cumartesi

Bitenler Kulübü #5

Bitenler Kulübü #5
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün o kadar mutluyum ki kelimeler ile anlatamam. Dayım bugün Adana'ya sürpriz bir şekilde gelerek beni o kadar şaşırttı ki onu gördüğümde resmen gülümsemekten 5 dk boyu bir şey söyleyemedim :) O kadar harika o kadar mükemmel bir insan ki ya hani bazı insanlar vardır ya bir ortama girdiklerinde o ortamın havasını değiştiren ha işte o tip birisi. Dayımın bulunduğu ortamda bir insanın enerjisinin düşük olması ya da mutsuz olması mümkün değil. Resmen final sınavlarının üstümde bıraktığı tüm o yorgunluğu alıp bir çırpıda attı :) Eee hazır bu yorgunluğu atmışken ve bu kadar da mutluyken blog da bir yazı yazmamak olmazdı değil mi? :) Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim, neleri çöpe yollamışım?



1) La Roche - Posay Effaclar Duo (+) : Bu kremi blog umda 3. ve büyük ihtimal son kez görüyorsunuz. İçindeki yoğun silikon oranı nedeniyle kızarıklıklara iyi gelse de zamanla cildimin ihtiyaçlarına cevap vermede yetersiz kaldı. Şu sıralar cilt bakımında silikon içeren ürünlerden olabildiğince uzak kaçmaya çalışıyorum. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

2) Avene Cleanance Gel : Yağlı ciltler için her yönden güzel bir ürün. Kışın belki biraz kurutma yapabilir ama yaz için oldukça güzel bir temizleme jeli. Kötü bir yanı aklıma gelmese de acaba daha iyi bir ürünle karşılaşabilir miyim diye şu sıralar farklı markalar deniyorum ,ancak bundan daha iyisini bulamazsam kesinlikle tekrar alınacaklar listesinde. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

3) L'oreal Skin Perfection Serum : Hassas ciltlere kesinlikle önermeyeceğim bir ürün! Eğer normale yakın bir cildiniz var ise cilt tonu eşitleme etkisini görebilirsiniz. Gerçi iyi hoş benim normal bir cildim olsa bile gidip tekrar almayacağım bir ürün ama işte olur da illa almak isteyen bir okuyucum olursa diye :) Ürünün %95'i durmasına rağmen ne yazık ki çöpe gidiyor. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

4) Nuxe Masque Purfiant Doux : Oldukça başarılı bulduğum bir kil maskesi bitmiş olmasına gerçekten üzüldüm. Gerek rahat kullanımıyla gerekse cildimde ki etkileriyle beni kendisinden bir hayli memnun bıraktı. Aklımda denemeye düşündüğüm bir başka markanın kil maskesi var ancak beğenmezsem kesinlikle bu ürüne geri dönüş yapacağım. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

5) Clinique Akıllı Onarım Serumu : Bana gelen serum yarım akıllı falandı herhalde hiç başarılı bulmadım. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

6) Yves Rocher Kepeğe Karşı Etkili Şampuan : Kepek sorunu yaşayanlar için önerebileceğim etki-fiyat yönünden başarılı bir üründü. Bu şampuan Yves Rocher tarafından üretimden kaldırıldı, yerine yeni bir kepeğe karşı etkili şampuan serisi çıkarıldı. Yeni çıkan seriyi eskisine nazaran daha çok sevdim onun da yazısı finallerden sonra blog umda olacak. Ayıntılı yazısı için Tık Tık

7) Yves Rocher Vanilyalı Vücut Losyonu : Koku olarak daha tatlı, hafif bir koku beklerken açılışta oldukça sert ve acımsı bir vanilya kokusuyla karşılaştım. Bu açılıştaki sert koku zamanla kaybolup ,  tatlı bir hal alsa da kesinlikle gidip de büyük boyunu alacağım bir ürün değil.

8) Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Mask / Göz Maskesi : Tek kelimeyle rezalet bir ürün. Ürünün iyi diyebileceğim hiçbir yönünü göremiyorum. Etkisiz bir ürün, vaatlerinin hiçbirini yerine getirmiyor üstelik göz çevresinde ağırlık hissi uyandırıyor. Paketlemesi içler acısı; paketi açtığınızda ürünün sağa sola saçıldığını görüyorsunuz ki büyük ihtimalle kullandığım zaman maskenin üzerindeki ürün miktarından daha fazlası paketin içine taşmıştı.

9) Nascita Diş İpi : Oldukça kalitesiz bir üründü ilk kullanımdan sonra çöpe gidecekler arasına ekledim.

10) Oral -B Hassas Dişler İçin Diş İpi: Temizleme bakımından güzel bir üründü. Üstelik ağzımda bıraktığı tadı da sevdim. Bir kaç farklı markayı daha denedikten sonra tekrar dönebileceğim bir ürün.

11) Cyrene Instant Calm Facial Toner : Cildi sakinleştirme namına herhangi bir etkisini göremediğim oldukça başarısız bir üründü.

12) Bu ay denediğim minik tester ürünlerden en beğendiğim ürünler Missha markasının oldu. Özellikle Super Aqua Ulta Water - Full ürünleri her ne kadar hassas ciltlere önerilmese de benim cildimde oldukça güzel etki gösterdi. Denediğim bir başka marka olan FILLAST markasını ise genel olarak başarısız buldum. Beğendiğim tek ürünü SPF içeren gündüz kremiydi ancak onunda fiyatına değmeyeceğini düşünmekteyim.

4 yorum:

  1. objektif bir bitenler yazısıyla karşı karşıyayım:) tebrikler yenilere geniş bir yer açılmışş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, aynen yeni ürünlerin siparişi verildi bile :)

      Sil
  2. Ooo yeeee :D catir catir bir bitenler yazisi. Begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süper, beğendiğine sevindim :)

      Sil