28 Mayıs 2015 Perşembe

Yves Rocher Beaute Des Mains / Peelingli El Bakım Yağı Yorumlarım.

Yves Rocher Beaute Des Mains / Peelingli El Bakım Yağı Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere uzun süredir kullandığım bir peeling den bahsetmek istiyorum. Yves Rocher çalışanlarının 1 dk içinde muhteşem bakım yapan ürün olarak nitelendirdiği bu peeling bakalım gerçekten de işe yarıyor mu?



* Öncelikle ürünün vaatlerine bir göz atalım :

- Yatıştırıcı, koruyucu ve yapılandırıcı özelliğe sahip Organik Arnika içeren formülü ile ellerinizi besler ve yumuşatır.

- İçeriğindeki %100 doğal çilek çekirdeği, doğal ve yumuşak peeling etkisiyle hücre yenilenmesini hızlandırır. Ellerinizi ölü hücrelerden arındırır ve tazelenmiş, sağlıklı bir görünüm kazandırır. Haftada 1-2 kere kuru ellere uygulayıp masaj yapılır ve ardından ılık suyla durulanır.

* Peki benim yorumlarım neler oldu Yves Rocher Beaute Des Mains ile ilgili ?

- Öncelikle ürünü yorumlamadan önce birazcık kendi bakım anlayışımdan bahsedeceğim. Benim için bakım ürünleri 3'e ayrılıyor : Temel bakım ürünleri ( temizleyici, nemlendirici, güneş kremi) , ihtiyaç hissettiğimde kullandığım haftalık bakım ürünleri ( maske, peeling) ve son olarak lüks bakım ürünleri (tamamen keyfi kullandığım cildimde aman aman bir etkisi olmayan bb,cc krem gibi ürünler) İşte bu ürün tam olarak lüks bakım kategorisine giriyor benim için. Hani olsa kullanırım ama olmasa da ''ya ihtiyaç hissediyorum bu ürüne , keşke hiç bitmeseydi'' demeyeceğim bir bakım sunuyor Yves Rocher Beaute Des Mains. 

- Elleri yumuşatma özelliği ürünün en bariz fark edilen özelliği. Bahsettiğim yumuşatma ahım şahım bir etki değil , severek kullandığım el kremlerinden de aynı etkiyi alıyorum. :)

- Elleri daha pürüzsüz hissettirme özelliği ürünün en sevdiğim yanıydı. Özellikle kışın ellerimi zaman zaman pürüzlü hissettiğim zamanlarda gerçekten ürünü kullanmam işe yarıyordu.

- Ellere tazelenmiş ve sağlıklı bir görünüm kazandırıyor doğru ancak, ellerinize düzenli bakım yapan biriyseniz bu etkisini çok bariz bir şekilde göremeyebilirsiniz. Ben bu bahsettiğim etkiyi sadece el bakımımı savsakladığım dönemlerde gördüm yoksa normal el bakım rutinine bağlı kaldığımda bu ürünün ellerime ekstra bir sağlıklı görünüm kazandırdığını görmedim.

- Tanecikleri tek kelimeyle berbat! Bu ürünü ilk kullandığım günü hatırlıyorum da nasıl şok geçirmiştim. Tamam, belki bende de hata vardı sonuç olarak peeling kullanıyorsun cildine karşı nazik olmalısın , ellerinin arasında sabun varmış gibi rahatça kullanmamalısın ama bir ürünün tanecikleri bu kadar mı can yakar?  Sanki ürüne peeling tanecikleri değil de küçük shuriken'ler ( ninjaların kullandığı yıldız şeklinde bir silah) katılmış gibi hissettim ilk gün kullanırken. Sonraları ürünü çok daha nazik bir şekilde uygulayarak bu sorunun önüne geçtim ancak yine de taneciklerinden hiç hoşnut kalmadım.

- İçerik olarak Yves Rocher ürünlerinden aman aman bir içerik beklemiyorum zira bu ürünü de orta karar bir içeriğe sahip. Temel içeriklerinde güzel nemlendiriciler  yer alsa da içerik listesini okumaya devam ettiğinizde cilde geçici güzellik kazandırıp zamanla cilde o kadar da yaramayan alkol gibi içerikleri de görebiliyorsunuz.

- Koku olarak hafif çiçeksi bir kokusu var. Ürünün ellerden durulanması son derece kolay. 

Eveeet, işte Yves Rocher Beaute Des Mains ile ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın!

1 yorum: