7 Haziran 2015 Pazar

Estee Lauder DayWear SPF 15 Nemlendirici Krem Yorumlarım

DAYWEAR ADVANCED MULTI-PROTECTION ANTI-OXIDANT CREME BROAD SPECTRUM SPF 15
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere bir süredir kullandığım Estee Lauder DayWear SPF 15 Nemlendirici Kremden bahsedeceğim. Yazın gelmesiyle birlikte cildi boğmayan ve SPF bulunduran nemlendirici kremlere olan ilgim yeniden gün yüzüne çıktı. Hem nemlendirmeyi hemde güneşten korumayı vaat eden bu pratik ürünlerin 2 farklı ürünün işini görmesini seviyorum. Bakalım Estee Lauder'in bu güneş koruma faktörüne sahip nemlendirici kremi vaat ettiği etkileri benim cildimde gösterebilmiş mi?



* Öncelikle Estee Lauder DayWear SPF 15 Nemlendirici Kremin vaatlerine bir göz atalım:

- Gelişmiş nemlendiricimiz erken yaşlanma belirtilerine karşı savaşır ve yaşlanma belirtilerinin görünümünün azalmasına yardımcı olur.

Şimdiye kadarki en etkili anti oksidan gücü sayesinde.

DayWear gelişmiş geniş spektrumlu güneş kremi ile cildin korunmasına yardımcı olur.

Mat cilt, ince ve kuru çizgiler gibi ilk yaşlanma belirtilerinin gözle görülür bir biçimde azalmasına yardımcı olur. Kullanan kadınların %96'sı ciltlerini anında daha yumuşak, canlı ve sağlıklı göründüğünü belirtti.

DayWear sürün ve mükemmel cildinizle kendinize son derece güvenin.

... kremin vaatlerini yazıda daha fazla yer vermek istemiyorum zira destan gibi uzayıp gitmiş vaat listesi. İsteyenler Estee Lauder'in resmi sitesinden vaatlerinin tamamını okuyabilir.


* Gelelim Estee Lauder DayWear SPF 15 Nemlendirici Krem ile ilgili yorumlarıma:

- Kremin erken yaşlanma belirtilerine karşı nasıl savaştığını görmemin imkanı yok zira bunu görebilmek için bir kaç yıl hiç şaşmadan bu kremi kullanmam gerekiyor ki bu da imkansız bir şey :) Ancak güne nemlendirilmiş ve güneşten korunmuş bir şekilde başlayan bir cildin yaşlanmanın bazı faktörlerine (güneş ışınlarının etkisi, kuruluk gibi) karşı daha dayanıklı olacağına eminim. 

- Kremin etkileri konusunda nötr durumdayım sevdiğim yönleri kadar sevmediğim yönleri de var. İlk olarak cilde sürüldüğünde verdiği o canlılık hissini gerçekten beğendim. Hani bazı sabahlar olur ya aynaya baktığınızda The Walking Dead dizisinden fırlamış bir zombiyi andırır cildiniz hiçbir pırıltı ya da canlılık olmaz cildinizde. İşte bu gibi günler için harika bir krem çünkü cilde sürüldüğü gibi etki etmeye başlıyor. Tabi bunu içeriğindeki pekte sevmediğim bileşenlerle sağlıyor ama neyse bu konuya ileride değineceğim. 

- Ürünü kullandığım süre boyunca yağlıdan karmaya dönmeye başlayan cildimde herhangi bir kuruluk hissetmedim. Her ne kadar cildimde nemsizlik hissi yaşamasam da kullandığım süre boyunca nem dengesi hissini de yaşamadım. Bu nedenle yağlı ciltlere önereceğim bir krem değil zira yağlı ciltte nem dengesini sağlama konusunda hiçbir etkisi yok. 

- Kremi belli bir süre kullandıktan sonra cildinizde ki pürüzsüzlük ve yumuşaklık hissini görebiliyorsunuz. Bu da içinde kullanılan silikon çeşitleri ve miktarıyla ilgili eğer cildiniz bu gibi içeriklere tepki vermiyorsa uzun süre bu hissi yaşayabilirsiniz ancak benim gibi hassas ve yağlı bir cilde sahipseniz bu kremle yollarınızın kısa bir süre sonra ayrılacağını tahmin ediyorum. 

- Krem yapı olarak yoğun bir kıvamda. Normalde yoğun yapılı kremleri pek sevmiyorum çünkü sakal bıraktığım zamanlarda  kremi cilde yedirmek tam bir eziyet oluyor, ancak bu üründe kremi cildime yedirmek için o kadar da fazla uğraşmam gerekmedi. ( Burayı yazarken aklıma bir şey geldi: Düşünsenize bu blog un sahibinin erkek olduğunu bilmeden birinin şu paragrafı okuduğunu :) )

- Kremi kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra cildimde yer yer kızarıklıklara rastladım. 20. günün sonunda da 2 farklı bölgede sivilce çıkmasıyla kremi kullanmaya son verdim zaten kremin içerik listesini okuduğumda bu kremle en fazla 1 ay devam edebileceğimi biliyordum. Şu sıralar doğal ve organik içeriklerin ağırlıkta olmadığı tüm ürünlere karşı cildim isyan ediyor. Ayrıca kremde kullanılan silikon çeşitleri ve miktarları açıkçası bende biraz hayal kırıklığına neden oldu. Zira bu kadar para verilen bir üründe marketten 5 liraya alabileceğim bir üründeki temel içerik listesini görmek istemezdim. (Ayrıca ürün sentetik renklendirici ve parfüm gibi içerikleri de barındırıyor. Kokusu salatalığı andıran hafif  bir koku)

Eveeet, işte Estee Lauder DayWear SPF 15 Nemlendirici Krem hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi. Kuru ve solgun bir cilde sahip olup içerik hassasiyeti olmayan kişilerin deneyebileceği bu kremi bittikten sonra bir daha almayı düşünmüyorum. Büyük bir ihtimalle kremin kalan %90'lık kısmını bitirme görevini de anneme devredeceğim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın !

2 yorum:

  1. çok eğlenceli bir yazı olmuş, ayrıca bu aralar sitesinde elimin gidip gidip geldiği çok merak ettiğim bir üründü. düşündükçe almam gerektiği konusunda karar vermekteydim ama neyse ki yazın tam zamanında gözüme çarptı. böylelikle benim cildime uygun olmadığını anladım. ellerine sağlık çok teşekkür ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konunun işine yaramasına gerçekten çok sevindim :)

      Sil