19 Haziran 2015 Cuma

Wellmaxx Hyaluron Gentle Deep Clean Face Wash Yorumlarım

Wellmaxx Hyaluron Gentle Deep Clean Face Wash Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere son 4 aydır kullandığım bir yüz temizleme ürününden bahsedeceğim. Wellmaxx markasıyla takip ettiğim blog lar aracılığıyla tanışmıştım ve takip ettiğim tüm blogger lar olumlu yorumlar yazınca bende o zamanlar yüz temizleme jelimin bitmesini fırsat bilerek bu markanın hyaluron içeren bu temizleme kremin edindim. Okuduğum tüm yorumlar olumlu yönde olunca doğal olarak beklentilerim de arttı, bakalım beklentilerimi karşılayabilmiş mi bu ürün?



* Öncelikle Wellmaxx Hyaluron Gentle Deep Clean Face Wash ürünün vaatlerine bakalım :

- Günlük kullanım için ideal olan bu ürün, cildinizi kurutmadan derinlemesine ve mükemmel bir yüz temizliği sağlar. Sabunsuz dokuya sahip olmasına rağmen hafif köpüren face wash içeriğindeki yoğun hyaluron sayesinde cildinize nem takviyesi yaparak, cildinizdeki makyajı ve gün içinde cildinizin maruz kaldığı tüm radikalleri temizliyor.


* Peki benim yorumlarım neler oldu Wellmaxx Hyaluron Gentle Deep Clean Face Wash ile ilgili ?

- Ürünle ilgili yorumlarıma başlamadan önce şu vaatlerin sadeliği ve güzelliği sizin de dikkatinizi çekti mi? Bugünlerde markaların mucizeler vaat eden ürünler çıkartıp tüketicisini yanıltmaya çalışmasına o kadar alışmışım ki en son ne zaman ürünün vaatleri bölümüne bu kadar sade ve öz bir yazı yazdığımı hatırlamıyorum dahi.

- Günlük kullanım için gerçekten ideal bir ürün. 4 aydır sabah ve akşam düzenli olarak kullanıyorum ürünü ve hassas cildimde herhangi bir problemle karşılaşmadım.

- Cildimi kurutmadan temizledi ki ürünle ilgili en sevdiğim nokta da bu. Son zamanlarda kullandığım tüm temizleyiciler adeta cildimde ki tüm nemi söküp atıyordu ancak Wellmaxx Hyaluron da böyle bir sorunla karşılaşmadım. Yüz temizliğinizi yaptıktan sonra cildinizin ''nemlendir beni'' diye bağırdığını hissetmiyorsunuz. Ayrıca, cildimi temizlerken bir yandan da nemlendirdiği için cildimde ürünü kullandıktan sonra herhangi bir gerginlik hissiyle karşılaşmadım.

- Köpürmesi bana yeterli geldi. Temizlikte nedendir bilmiyorum ama köpürme hissini gerçekten seviyorum, sanki cildim daha fazla ve güzel temizleniyormuş gibi geliyor. Üstelik ürünü uygulama açısından da köpüren ürünler size kesinlikle avantaj sağlıyor.  Wellmaxx Hyaluron Gentle Deep Clean Face Wash bana yeterli düzeyde köpürme hissini yaşattı.

- Temizleme yönünden herhangi bir sıkıntı yaşamadım ürünle ,ancak makyajı temizlemeye yeter mi yetemez mi bilemiyorum. Bu arada, hani ürün derin temizlik vaat ediyor üstelik içinde de yoğun miktarda Citric Acid var acaba bu burnumda oluşan siyah noktaları engelleyecek kadar derinlemesine bir temizlik yapabilir mi diye aklında sorular oluşan var mıdır bilmiyorum ancak ben ürünü alırken bunları düşünmüştüm. Ne yazık ki ürün siyah noktalarım üzerinde herhangi bir etkisi olmadı gerçi siyah nokta sorunu biraz karışık bir sorun olduğundan bu sorunu tek bir ürün kullanarak ortadan kaldırmayı beklemekte biraz hayalci bir yaklaşım.

- Koku olarak benim hoşuma giden bir parfüme sahip. İnsanı baymayan hafif tatlı bir kokusu var. Ne yazık ki kokusunu bir şeye benzetemedim o yüzden çok fazla bir şey söyleyemeyeceğim sevmem dışında.

Eveeet, işte benim Wellmaxx Hyaluron Gentle Deep Clean Face Wash yorumlarım bu şekildeydi. Ürünün bereketinden ve fiyatına değip değmeyeceğinden ürünü bitirince bahsedeceğim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, umarım harika bir hafta sonu geçirirsiniz!



8 yorum:

  1. Ben de bu ürünün maskesini kullanıyorum, oldukça başarılı :) Bu ürünü beğendiysen benim de alınacaklar listeme girdi demektir :) Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etki bakımından güzel bir ürün ancak bittiğinde yeni bir temizleyici arayışına gireceğim. Daha iyi ve doğal içeriği olan bir temizleyici bulamazsam geri dönebileceğim bir ürün :)

      Sil
  2. Nerden adınız bu ürünü acaba? Fiyatı neydi? Merak ettim listeye atayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü lilakutu adresinden satın almıştım. Ayrıca vanilyaclub üzerinden de ürüne ulaşabilirsiniz. :)

      Fiyatı 80 TL.

      Sil
  3. Wellmax nemlendirici kullanıp memnun kalmıştım ben de ^^ Bakımlı beylerin aramıza katıldığını görmek çok hoş bu arada . Başarılar dilerim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wellmaxx nemlendirici kremini bende merak ettim şimdi.

      Çok teşekkürler ben de aranıza katıldığım için çok mutluyum :)

      Sil
  4. magazin ve kadın neden hep iç içedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlardan da ziyade insanlar doğaları gereği meraklı canlılar. Galiba magazinle her dönemde bu kadar içli dışlı olmamızın nedeni de bu merak unsuru. :)

      Sil