18 Ekim 2015 Pazar

Bana Yazın Nemlendirici Krem Kullanmayı Unutturan Güneş Kremi : Coola Classic Sunscreen SPF 30

Bana Yazın Nemlendirici Krem Kullanmayı Unutturan Güneş Kremi : Coola Classic Sunscreen SPF 30
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere bu yaz kullanıp da oldukça memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim. Uzun süredir iyi bir güneş kremi arayışındaydım ancak şu ana kadar uzun vaade de istediğim sonuçları aldığım bir güneş koruyucu bulamamıştım. Güneş kremlerini sabah cilt bakım rutininin bir parçası haline getirdiğimde iki temel sorunla karşılaşıyordum. Uzun süreli kullanımda ya cildimin yağ dengesi bozuluyordu ya da cildim alerjik reaksiyon veriyordu. Dermokozmetik ve kozmetik birçok marka denedikten sonra en sonunda içeriğinde organik ve doğal bileşenler bulunan bir güneş kremi aramaya başladım ve arayışım sonunda COOLA markasıyla tanıştım. Bakalım COOLA markası, beklentilerimi karşılayabilmiş mi?



Öncelikle ürünün vaatlerine göz atalım:

COOLA SPF 30 organik güneş kremleri, neme susamış cildi yoğun bir biçimde nemlendirirken aynı zamanda geniş spektrumlu UVA/UVB koruması sağlar. Organik Salatalık özü duyuları yenilemekle kalmaz, ayrıca hassas cildi yatıştırır ve dengeler. Mükemmel bir günlük nemlendiricidir. Makyaj altı baz olarak kullanılabilir.

Ürün hakkında yorumlarıma gelecek olursak:

- Şu an tıkandım resmen yazmaya nereden başlayacağıma karar veremiyorum. Acaba uzun süredir blog da yazı paylaşmıyor oluşumdan mı yoksa ürünün hangi güzel yönünden bahsedeceğime karar veremiyor olduğumdan mı böyle oldu anlamadım :)

- İlk olarak içeriğinden başlayayım, zira ürünün öne çıkan en büyük özelliklerinden birisi %70 oranında organik olarak sertifikalandırılmış içerik barındırması. Organic suncare söylemi kulağa çok hoş gelse de bu demek değil ki içeriği anne sütü gibi saf ve temiz. Ne yazık ki güneşin zararlı etkilerinden korunabilmemiz için güneş koruyucuların bir takım kimyasallar içermesi gerekiyor. Bunu bildiğim için içeriğinde %2 oranında octinoxate (cildinizde alerjik reaksiyon tetikleyebilecek, çoğu güneş koruyucusunda bulunan aktif bir bileşen) ya da Ethylenediamine gördüğümde şaşırmamıştım. Bu tip kimyasalları bir köşeye bırakırsam ürünün içerik listesine baktığımda çok güzel organik içerikler de görüyorum örneğin organik salatalık özü, keten tohumu, ayçiçeği yağı, çuha çiçeği gibi cildi sakinleştiren ve bağışıklık sistemini güçlendiren içerikler barındırıyor. İçerik olarak şu ana kadar kullandığım en güzel güneş kremi ancak tamamen doğal veya organik bir ürün arayışındaysanız ne yazık ki sizin için uygun bir ürün değil. Bu arada benim kullandığım ürünün içeriğinde parfümde bulunuyor eğer isterseniz ürünün parfümsüz seçeneğinin de olduğunu hatırlıyorum.

- Güneşten koruma olarak ürünü oldukça beğendim. Güneşin o yakıcı etkisini cildimden uzak tuttuğunu hissedebiliyorum.

- Kokusu çok güzel, klasik güneş kremleri gibi insanı bayan ağır kimyasal bir kokusu yok. Oldukça taze bir salatalık kokusuna sahip. Kokusu cildinizi kısa sürede terk ediyor.

- Yapısını oldukça beğendim krem ve sıvı losyon arası bir yapıya sahip. Cilde ürünün yayılması ve yedirilmesi oldukça kolay. Ürünü uyguladıktan sonra cildinizde kesinlikle beyaz bir leke bırakmıyor. Emilim olarak oldukça hızlı ve cildinizde kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor.

- Nemli ve sıcak bölgelerde yaşayanlar iyi bilirler yazın o sıcaklarda harıl harıl terleyerek yüzümüzün üzerinde ne var ne yok kusmasına neden oluruz. Ancak ter ve kan içinde kaldığım günlerde bile cildim bu güneş kremini kusmadı. 

- Etki olarak güneşten korumanın yanında cildime çok güzel bir nemlilik ve dinginlik görüntüsü veriyor. Başlıkta dediğim gibi yaz boyu resmen nemlendirici krem kullanmayı unuttum bu ürün sayesinde. Eğer yağlı veya karma bir cilde sahipseniz bu ürünü yaz boyu hem güneş koruyucu hem de nemlendirici olarak kullanabilirsiniz. Ayrıca ekstra nemlendirme ihtiyacı duyan kuru ciltlerinde bu güneş koruyucuya bayılacağına eminim.

- Hassas cildimde herhangi bir olumsuz etkisin göremedim. Ancak içeriğinden bahsederken değindiğim gibi alerjiye neden olabilecek birkaç içerik barındırıyor bu nedenle ürünü almadan önce mutlaka içeriğini inceleyip alın zira çok ucuz bir ürün değildi %30 indirimle 108 TL gibi bir fiyata almıştım.

- Hayvanlar üzerinde test yapmaması ve ambalajının verdiği o kalite hissi de COOLA markasını diğer sevilesi bulduğum özellikleri. Ürünle ilgili tek şikayetçi olduğum nokta ise indirimsiz fiyatının 150 TL'ye yakın olması. Krem - losyon formunda akışkan bir ürün olduğundan aralıksız kullanımla 50 ml ürün yaklaşık 2.5 ay gibi bir sürede bitiyor. Eğer fiyatı da biraz uygun olsaydı tadından yenmez, sürülmez bir ürün olurdu :)

Eveeet, işte benim COOLA Classic Sunscreen SPF 30 yorumlarım bu şekildeydi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın!

Edit : Geçenlerde COOLA güneş kremlerini araştırırken markanın ürünlerini ürettiği yerde yasal olduğu için içerik listesinde yazılan içeriklerin, ürünün içinde bulunma oranına göre değil de alfabetik sıraya göre dizildiğini öğrendim. Kendi elimde bulunan güneş kreminin kutusunda da yer alan içerikler alfabetik olarak sıralanmıştı. Markanın bu tutumunu oldukça yadırgadım çünkü ürünün içeriğinde neyin ne kadar olduğunu bilmenin bir kozmetik tüketicisinin en doğal hakkı olduğunu düşünüyorum. Belki kişinin cildi az miktarda alkole tolerans edebilirken yoğun miktarda alkole karşı reaksiyon gösteriyor ya da aynısı parfüm içinde geçerli olabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder