29 Kasım 2015 Pazar

DR. Organic / Organik Manuka Ballı Onarıcı Krem Yorumlarım


Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Vize döneminin bitmesiyle şu aralar üstümden inanılmaz bir yük kalkmış gibi hissediyorum. İnsan gerçekten şu sınav dönemlerinde normalde ne kadar değerli olduğunun farkına varmadığı şeyleri fark ediyor. Örneğin uyku! O kadar özlemişim ki istediğin zaman uyuyup kalkabilmeyi, dün akşam yatağa girerken resmen mutluluktan kahkaha atarak yorganı üstüme çektim :) Ayrıca dün yağan muhteşem yağmurdan bahsetmiyorum bile ... Kesinlikle tam bir kapalı hava / yağmur insanıyım yağmur yağmaya başlayınca resmen içimi bir huzur ve mutluluk kaplıyor. ( Yazar şu an kara kara , yağmurlu havalardan bahsederken konuyu nasıl değiştirip de manuka ballı kreme bağlayacağını düşünüyor. )  Mutluluktan bahsetmişken size elime geçtiğinde inanılmaz mutlu olduğum bir üründen bahsedeceğim, DR. Organic / Organik Manuka Ballı Onarıcı Krem. Bakalım, benim genellikle ürünlerini severek kullandığım DR. Organic markası bu kremde beklentilerimi karşılayabilmiş mi?



* Öncelikle DR. Organic / Organik Manuka Ballı Onarıcı Krem'in vaatlerine bir göz atalım:

Organik Manuka Balı, hiyalüronik asit, Aloe Vera, Rose Mosqueta, tatlı badem ve hodan yağları, karite yağı, kakao yağı, balmumu, meyankökü, kanola sterolleri, çinko oksit ve E vitamininden oluşan yoğun hipoalerjenik formüle sahiptir. Harika bileşenleri ve yenileyici, yumuşatıcı yapısıyla güneşte yanmış, hassas ve tahriş olmuş deriyi derinlemesine nemlendirir, iyileşmesine yardımcı olur. Cildin gün boyu süren sağlıklı bir görünümünü destekler. 2010 yılı güzellik ödülü sahibidir. Mineral yağ içermemektedir.Genetiği değiştirilmiş hammadde kullanılmamıştır. Paraben, SLS içermez, sentetik renklendirici ve koku kullanılmamıştır.


* Peki DR. Organic markasının bu manuka ballı kremiyle ilgili benim yorumlarım neler oldu?

- Benim bu kremi satın alma nedenim kışın kuruyan yanaklarımı derinlemesine nemlendirecek bir ürün istememdi. DR. Organic markasının bu manuka balı serisinden daha önce el kremini kullanmıştım ve resmen aşık olmuştum. Bu serinin el kremi ellerime muhteşem bir yumuşaklık ve derinlemesine bir nemlendirme vermesiyle gönlümde adeta taht kurmuştu. Bende hazır kullandığım gece kremi bitmişken neden bu serinin yüz kremine şans vermiyorum ki dedim. Nede olsa el kremi muhteşem değil miydi, yüz kremi de ne kadar kötü olabilirdi ki? Ne yazık ki ürünü kullandıktan sonra etki bakımından serinin yüz kremiyle el kremi arasında en ufak bir alakanın dahi olmadığını gördüm. Öncelikle kremin nemlendirmesi aşırı derecede yüzeysel kesinlikle vaat ettiği gibi derinlemesine bir nemlilik sunmuyor. Peki, bende bu kremin yüzeysel etki ettiği kanısı nasıl oluştu diye aklınızda soru işaretleri olabilir. Benim için derinlemesine değil de yüzeysel etki eden krem şu demektir, kremi kullandığınız süre boyunca nemlendirme etkilerini görebilirsiniz ancak kremi gün sonunda yüzünüzden temizlerken ya da kullanmayı bıraktığınızda cildinizin hemen eski haline geri döndüğünü görürsünüz. İşte bu kremde gördüğüm de tam bu şekildeydi kremi yüzümden temizlediğimde cildimde hiçbir gelişme ya da nem dengesi anlamında iyileşme görmüyordum.

- Eğer bir süredir beni takip ediyorsanız yoğun yapıdaki kremlerden hiç haz etmediğimi bilirsiniz. İşte DR. Organic / Organik Manuka Ballı Onarıcı Krem de tam olarak benim sevmediğim o yoğun yapılı kremler içine giriyor. Bu kıvamdaki ürünleri sürüm olarak pratik bulmuyorum zira cildinize kremi yedirmeniz için uğraşmanız gerekiyor. Birde yoğun yapılı kremlerin biz erkekler için bambaşka bir boyutu var çünkü kirli sakal bıraktığımız dönemlerde bu tip kremleri cilde yedirmemiz tek kelimeyle işkenceye dönüşüyor. Keşke daha hafif krem/losyon karışımı bir şey olsaymış.

- Kremin en büyük vaatlerinden biride hassas ve tahriş olmuş cildi iyileştirmek. Benim hassas cildimde bu hassasiyeti iyileştirmeye dair en ufak bir etkisini bile göremedim. Hatta cildimde hassasiyet problemi yaşadığım dönemlerde bu kremi kullandığımda cildimin daha kötü bir hal aldığını bile söyleyebilirim. Cildimde zaman zaman rahatsız edici bir kaşıntıya ve kızarıklıkların daha da artmasına neden oldu. ( Krem mi yorumluyorum kabus mu anlatıyorum belli değil )


- Her ne kadar organik manuka balıyla cildi yenileyerek iyileştireceğini vaat etse de böyle bir etkisinin olmayacağını ürünü almadan öncede biliyordum. Zira serinin el kremini kullanırken de hasar gören cildi yenileme konusunda herhangi gözle görülür bir etkisi olmadığını gözlemlemiştim. Bu nedenle hassas cildini sakinleştirmesini ya da yüzünde çıkan sivilcelerin daha hızlı bir şekilde iyileşeceğini düşünerek almayı planlayanlara bir daha düşünmelerini öneririm. 

- Krem tüm cilt tiplerine uygun denmişse de ben kesinlikle yağlı ve karma ciltlere önermiyorum. Benim cildimde ki yağlı bölgelerin nem dengesini çok kötü bir şekilde bozdu. Bu kremi kullandığım zamanlar burnuma dokunduğumda sanki  parmağımı bir tereyağının yüzeyinde gezdiriyormuşum gibi hissediyordum. 

- Kremde yoğun bir manuka balı kokusu var bu nedenle koku hassasiyetiniz varsa bu ürünü alırken oldukça dikkat edin. Her ne kadar rahatsız edici bulmadığım hatta sevdiğim bir koku olsa da cilt üzerinde uzun süre kalan bir koku olduğu için sevmeyeni bezdirebilir. 

- Aslında şu an fark ettim de boşuna yazıyorum ben ya direk işe yaramaz bir ürün hiçbir vaadini yerine getirmiyor desem de aynı düşünceleri ifade etmiş olacaktım :) Birde 2010 yılı güzellik ödülü sahibi bir ürünmüş ... 

- Konuyu bitirmeden önce gerçekten kendimi hatırlamaya zorluyorum şu kremle ilgili yazabileceğim en ufak iyi bir yön bile mi yok diye ama yok yani. Resmen 107 TL'yi çöpe atmak dışında bir şey göremiyorum bu kremin etkilerine baktığımda. Belki ayak kremi olarak falan kullanırım ürünü çöpe atmamak için.

Eveeet, işte benim DR. Organic / Organik Manuka Ballı Onarıcı Krem yorumlarım bu şekildeydi. Büyük bir ihtimalle uzun bir süre boyunca kullandığım son DR. Organic markalı ürün olacak bu krem. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın !

8 yorum:

  1. ürünü hiç duymadım sayende duyarsam almayacağımı biliyorum :) fotoğraflar harika olmuş. ben ilk başta o çiçek yapraklarını küçük koi balıkları gibi algıladım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, almaya değmeyecek bir ürün. İlginç bir benzetme olmuş ;)

      Sil
  2. İçerik ve ürünle ilgili çok detaylı ve açık bilgi vermişsin. Çok faydalı oldu. Özellikle iyi içerikli ürün arayışındayken sana rastlamak beni sevindirdi:) süper blog!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu böyle , çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Bu yazıyı okumam çok iyi oldu, vazgeçiyorum almaktan. Acaba markanın diğer nemlendiricileri nasıl? İçerik olarak şans vermek istiyorum fakat fiyatından ötürü alıp da pişman olmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DR. Organic markasının bu ürünü dışında diğer serilerinde yer alan yüz kremlerini denemedim, bu yüzden onlar da aynı etkiye sahip mi değil mi bilemiyorum. Ancak, ben bu üründe yaşadığım hayal kırıklığından sonra DR. Organic markasının herhangi bir yüz kremini alıp da bir daha kullanmayacağıma eminim. Bir kreme 100 küsür lira para veriyorsanız tüm vaatlerini geçtim en azından doğru düzgün nemlendirmesini beklersiniz bu krem benim cildimde onu bile başaramadı resmen para ziyanı oldu benim için.

      Sil
  4. Peki kremi nerden temin ettiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lilakutu.com adresinden ulaşabilirsiniz DR.Organic ürünlerine

      Sil