21 Kasım 2015 Cumartesi

Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremi Yorumlarım

Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremi


            Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bu sıralar hayatımı tek bir sözcükle anlatmam gerekse kullanacağım söz kesinlikle ''yorucu'' olurdu. Sizde de sınıfları geçerken şöyle bir düşünce oluşuyor mu hiç? Mesela 2. sınıftasınız vize sınavlarına giriyorsunuz ve diyorsunuz ki ya 1. sınıf neymiş be arkadaş 2. sınıf çok zor. Üçüncü sınıfa geçiyorsunuz ve diyorsunuz ki ya hukukun en zor yılı bu 3. yıl zaten bu dönemi de bitirirsen artık son sınıfta seni çok fazla zorlamıyorlar öğretim görevlileri. Şimdi ise 4. ve son sınıftayım ve yok artık diyorum ! Resmen vize haftası üzerimden tır gibi geçip gitti 9 dersin 8'i alan dersi ve ben bunların yarısından bile geçer not alabileceğimi düşünmüyorum. Herhalde şu birinci dönemin tek başına zorluğu diğer tüm yılların toplamına bedeldir. Beynim artık ezber yapmaktan temel şeyleri unutmaya başladı, bu sabah duşa girmeden önce banyo havlusunu mutfakta ecza dolabının içinde ararken buldum kendimi. ( Bu kafayla birde ben bugün kıymetli evrak gibi bir dersin sınavını girdim ki sınavdaki olayları okurken kendimi ucu bucağı olamayan bir labirentte peynir arayan fare gibi hissediyordum, siz düşünün artık sınavın nasıl geçtiğini ) Neyse konumuza dönelim, bugün sizlere 100 yıl önce aldığım ve ha şu gün ha bu gün blog da yorumlayacağım derken aylardır çekmecemde beklettiğim Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremini tanıtıyorum. Bakalım gerçekten sahip olduğu güzel vaatleri gerçekleştirebilen bir ürün mü yoksa sadece piyasadaki bir başka göz kremi mi?


* Öncelikle ürünün tanıtımına bir göz atalım , bakalım neler söylenmiş hakkında :

Yüksek toleranslı yapısı sayesinde hassas göz çevrenizi konjesyondan arındırır, nemlendirir ve korur.
Bu güzellik bakım ürünü her yaştan tüm cilt tiplerine uygundur. Özellikle göz çevresinde şikinlikten şikayetçi olan kişilere önerilir. Kontak lens kullananlar da rahatlıkla faydalanabilir.

Göz çevresini yatıştırır, rahatlatır ve yenilenir.

* Peki benim Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremi yorumlarım neler oldu :

- Bu göz kremini geçen yılın 2. dönemi vizelerden çıktıktan hemen sonra almıştım. O sıralar göz çevremle ilgili en büyük şikayetim oldukça yorgun görünüyor olmasıydı ki 3 saatlik uykuyla tüm gün ortalıkta dolaştığımı düşünecek olursak buna pek şaşırmamak gerekiyor. İşte bende bu uykusuzluk ve yorgunlukla beraber gelen istenmeyen göz çevresi morlukları ve şişkinliklerden kurtulmak için bu Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremine yöneldim ancak ne yazık ki beklediğim sonuçları veren bir krem olmadı benim için.

- Nemlendirmesi oldukça hafif  olan bir krem. Benim şu sıralar karma olan cildim ile yazın nemlendirme açısından oldukça iyi anlaşmışlardı. Göz çevremi kullandığım süre boyunca yumuşacık tutmayı başaran bir krem oldu Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux

- Bu kremi düzenli olarak kullandığım 3 aylık süre boyunca göz altlarım da koyu halkalara karşı hiçbir etkisini görmedim. Belki nemlendirmenin etkisiyle deri daha canlı göründüğü için koyu halkalar o kadar dikkatinizi çekmiyor ama bu göz yanıltması dışında başka bir şey değil. 

- Göz altlarım da kalıcı bir şişkinlik sorunu olmadığından kremin bu konuda işe yarayıp yaramadığını net bir şekilde hatırlayamıyorum. O kadar zaman geçti ki kullanalı ahh ahh bir daha kesinlikle bir ürünü blog da yazmayı bu kadar ertelemeyeceğim insan bir süre sonra etkilerini unutmaya başlıyor. Gerçi harika bir etkisi olsa unutmayacağımdan eminim ama neyse artık...

- Cildi gerçekten rahatlatmayı başaran  oldukça incecik yapıda olan bir krem. Ayrıca cilt tarafından çabucak emiliyor ve kesinlikle göz çevresinde yağlı bir görüntüye neden olmuyor. 

- Ürünün pompalı olmasını sevdim, kullanım pratikliği sağlıyor kullanıcı açısından. 15 ml
 bir ürün ve Nuxe ile anlaşmalı eczanelerde ürüne ulaşabilirsiniz ,eğer yanılmıyorsam ürünün fiyatı 85 TL. (Online alışverişte çok daha uygun fiyatlara satın alabilirsiniz.)

- Göz çevresinde pek nem problemi yaşamayan 20 - 25 yaşlarında olan kişilerin denemek isteyebileceği bir ürün .Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremi
  Ancak göz çevremi nemlendirmekle kalmasın aynı zamanda yorgunluğun verdiği istenmeyen görüntülerden de kurtarsın diyorsanız ne yazık ki size yeterli bir krem olmayacaktır, Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux .


Eveeet, arkadaşlar işte benim Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremi hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

4 yorum:

  1. Yazını okuyunca ihtiyacın olan burt bees radiance krem derim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burt Bees markasının böyle bir ürünü olduğunu dahi bilmiyordum mutlaka araştıracağım. :)

      Sil
  2. markanın aynı serisinin yorgunluk giderici yüz kremini kullanmıştım. harikaydı, canlı bir görnüm veriyordu. bunu da çok denemek istıyorum aslında. yazı için sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorgunluk giderici kremini şu an bende kullanmaktayım fena bir ürün değil. :)

      Bu hafif yapılı göz kremini yazın denemeni tavsiye ederim zira kış soğuklarında yetersiz kalabilir nemlendirmesi.

      Sil