11 Aralık 2015 Cuma

Bitenler Kulübü #7

            
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bu hafta beni hafiften bir telaş sarmaya başladı. Finaller yaklaşıyor ve şuanda en güncel takip ettiğim ders olan iş ve sosyal güvenlik hukukunda bile hocadan 98 sayfa geriden geliyorum ki bu oldukça içler acısı bir durum. Gerçi final sınavında 1000 sayfalık kitaptan sorumlu olacağımı düşünürsek galiba 98 o kadar da abartı bir rakam değil aman her neyse her sınav döneminde olduğu gibi bu kitapta bir şekilde biter sonuçta çözümü kitabı karşına alıp okumakta değil mi? :) Haftaya bir sunumum var Genel Kamu dersinden ki büyük bir ihtimalle benim öğrenim hayatım boyunca en zayıf olduğum alandır bu felsefe içeren alanlar. Nedense bir türlü sevip, mantığını kavrayamadım şu felsefe alanının. Bu sancılı öğrenim hayatımı bir kenara bırakırsak üniversitede ufak çaplı bir radyo yayını hazırlanıyor ve bu yayında benden cilt bakımı üzerine konuşmam istendi. Her ne kadar arkadaşlarım arasında sık sık bakımla ilgili konuşup başlarını şişiriyor olsam da daha önce hiç bu tarz bir etkinlikte yer almamıştım bu nedenle oldukça heyecanlıyım. :) Eveeet, asıl konumuza gelecek olursak bakalım bu yakın zamanda hangi ürünleri bitirmişim ve hangi ürünlerden memnun kalmayıp çöp sepetine yollamışım.



1) Wellmaxx Hyaluron Gentle Deep Clean Face Wash : Güzel bir üründü ancak günlük kullanımda bana biraz ağır geldi. Özellikle sabah yüzümü yıkarken elim bu ürüne bir türlü gitmiyordu tamam belki hassas cildimde herhangi ekstra bir soruna yol açmıyordu ama bu hassasiyetin kaybolmasına da kesinlikle yardım etmiyordu. Şu an Avene'in termal su içeren bir yüz temizleme köpüğünü kullanıyorum ve ilk izlenimlerim oldukça olumlu yönde. Eğer sizde benim gibi hassas bir cilde sahipseniz termal su içeren temizleyicileri kesinlikle öneririm cildinizi bir yandan temizlerken bir yandan da rahatlatmanın keyfini sürüyorsunuz. Bu Wellmaxx ürününü bir daha satın alacağımı düşünmüyorum ilk 4-5 ay severek kullansam da bir süre sonra gerçekten elim gitmemeye başladı bu ürüne.

2) Amie Skin Shield Daily Moisturiser SPF 15 : Yahu sen günlük kullanılacak bir nemlendiricinin içini niye sim taneleriyle doldurursun der susarım. Supernatural'ı şu anda güncel takip etmekte olan arkadaşlar sparkle (Parıldayan unicorn / zanna) karakterini hatırlar. İşte sizde simlere bayılırım kanım aksa ışıldayarak akar diyenlerdenseniz bu SPF içeren nemlendirici kreme bayılacaksınız.  (Lütfen Supernatural'ı takip eden bir okuyucum olsun yoksa boşa gidecek şu yukarıda yaptığım gönderme :))

3) IDA.KEW Dengeleyici Yüz Toniği : Şu ana kadar kullandığım en güzel toniklerden biriydi ve bu markanın kullandığım ilk ürünüydü. IDA.KEW markasının diğer ürünlerini de denemek için sabırsızlanıyorum umarım alacağım diğer ürünleri de bunun kadar iyi çıkar. Yüzü germemesi ve cildi bakımın diğer aşamalarına hazırlama konusunda benden tam puan aldı. Cildim şu sıralar yağlıdan karmaya dönmüş olduğundan dengeleyici bir tonikten ziyade nemlendirici etkisi daha fazla olan bir tonik arayışındayım. 

4) Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremi : Nemlendirme açısından yazın rahat rahat kullanmış olsam da havaların soğumasıyla beraber oldukça yetersiz bulmaya başladığım göz kremi. Kullandığım süre boyunca vaatlerini gerçekleştirme konusunda ürünü oldukça başarısız bulduğumu daha önceki ayrıntılı  Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux / Göz Kremi yorumlarım konusunda da belirtmiştim. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

5) Yves Rocher Cranberry Cooling Effect Mask : Yves Rocher'in en beğendiğim ürünlerinden birisi. Etki olarak muhteşem etkileri mi var? Hayır, yok ancak oldukça pratik 3 dakikalık bir maskeye göre cilt üzerindeki etkileri oldukça tatmin edici. Tam bir ''güne merhaba '' maskesi cilt üzerinde hafif bir aydınlık ve yumuşaklık hissi bırakıyor. Maskenin gerek uygulanması gerekse durulanması çok kolay.  Ürünün kokusu da bu ürünü ''güne merhaba'' maskesi olarak adlandırmamın başka bir nedeni çünkü insanı uyandırıp , canlandıran güzel bir meyve kokusuna sahip. Oldukça uygun bir fiyatı da vardı 14 TL gibi bir şeydi.( Sık sık indirime giren bir ürün , internet üzerinden daha uyguna fiyatada bulabilirsiniz) 

6) Yves Rocher Beaute Des Mains / Peelingli El Bakım Yağı : İçinde bulunan taneciklerin yapısı nedeniyle nefret edip bitiremediğim bir el bakım yağı oldu. Kesinlikle bir daha almayacağım bir ürün olacak. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

7) Dirty Works C Vitaminli Maske : Bu kadar şirin bir ambalajın içinden nasıl bu kadar berbat bir ürün çıkabilir. Ürünün yapı ve kokusundan tiksindiğim için ürünü kullanamadım. Halbuki bu kadar kötü bir yapısı olmasa etki bakımından fena sayılmayacak bir üründü. 

8) I Love ... Papatya ve Mangolu Vücut Spreyi : Aşırı aşırı ağır ve kötü bir kokuya sahip. Vücudumda kullanamayınca oda spreyi gibi mi kullansam acaba deyip odama bir sıktım 2 gün odama ayak basamadım siz düşünün artık kokusundan ne kadar nefret ettiğimi. Çevrenizde falan varsa sevmediğiniz birileri gidin onların üzerine sıkın bu kokuyu :))

9) Listerine ve Fe Ağız Gargaraları : Bu tip ağızda ağır bir ferahlık hissi bırakan gargaraları sevmiyorum. İyi ki bitti de kurtuldum dediğim iki ürün.

10 ) Palmer's dark chocolate and mint lip butter : Bu ürünü alırken Adds a subtle Gloss ifadesini görmemiştim. Bir süre dudağımın sadece orta kısmında mini minnacık bir miktarda uygulayarak kullansam da zamanla gerek içeriğinden gerekse dudaklarıma verdiği o yapışkanlık hissinden dolayı rahatsız olarak ürünü çöpe yolladım.

Son zamanlarda denediğim ve ilgimi çeken tek tester ürün La Roche - Posay markasının Toleriane Ultra göz kremi oldu. Göz çevremi nemlendirme konusunda yeterli olacakmış izlenimini uyandırdı bu ürün. Üstelik yapısına da bayıldım, oldukça hafif bir yapıya sahip.

Eveeet, arkadaşlar işte son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın! ( Kendinize iyi bakın ki sonra benim gibi grip olup birde hastalıkla uğraşmayın ) Bu arada Yves Rocher'ın maskesi dışındaki tüm ürünlerin ayrıntılı yorumları blog umda yer alıyor, sağ kısımdaki ara butonunu kullanarak rahatlıklı ulaşabilirsiniz. ;)

6 yorum:

  1. la roche posay den tester ürünü nasıl temin etiin acaba merakettim? çünkü ne zaman tester istesem tiksinç bir yüz ifadesiyle beraber red cevabı alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki satın aldığınız yere ve satan kişiye göre değişiyor tester alma imkanınız. Bazı satıcılar tüketiciye tester ürün verdiklerinde sanki ceplerinden para çıkıyormuş gibi davranabiliyorlar. Ben dermoeczanem sitesinden alışveriş yapmayı tester yönünden seviyorum. Alışverişinizin not kısmında denemek istediğiniz ürünleri yazarsanız büyük bir ihtimalle ellerinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacaklardır. :)

      Sil
    2. teşekkür ederim yeni ürün deneme manyağı ben için güzel bir haber oldu :) sırf tester ürün almak için clinique alışverişi yapmaktan son anda döndüm bugün

      Sil
    3. ayrıca ürünler hakkında tutarlı ve detaylı yorumların beni hep bu bloga getiriyor bilmelisin :) teşekkürler

      Sil
    4. Clinique'in yaptığı cazip tester kampanyaları yüzünden az alışveriş yapmamışımdır online sitesinden, hatta sırf kampanyadan yararlanacağım diye ihtiyacımın olmadığı ürünler bile satın aldığımı bilirim :)

      Missha ve dermoeczanem beni tester yönünden şu ana kadar en memnun eden siteler oldu. Missha'da her alışverişte 3 tester ücretsiz seçebiliyorsunuz ve ayriyeten tester boy ürünleri satışa da sunuyorlar 1 TL karşılığında. Gerçi son zamanlarda tester stoklarında pek çeşit kalmadı ama hala umutla bekliyorum stoklarını yenilemelerini. Galiba benimde ürün deneme bağımlısı olduğumu söyleyebiliriz ^^

      Ben de teşekkür ederim bu güzel yorumların için :)

      Sil
    5. missha bildiğim kadarıyla kore malı. korelilerde en az biz türkler kadar tester manyağı olabiliyorlar o yüzden kore de bu tester olayı çok yaygın. ama nedense türkiyede tüm tester ürünler satıcıların banyo dolaplarını süsler oldu. gelde isyan etme.
      değerli bilgilerin için tekrar teşekkürler :) iyi geceler

      Sil