26 Aralık 2015 Cumartesi

Nuxe Creme Prodigieuse Nuit / Nemlendirici Yorgunluk Giderici Bakım Kremi Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün,  içimde nereden geldiğini bilmediğim bir heyecan ve mutluluk var. Hatta şu an bu satırları yazarken yüzümde kocaman bir gülümseme olduğunu söyleyebilirim. Belki ne zamandır aklımda yer eden Genel Kamu sunumunu yapıp bitirdiğim belki de dışarıda ki muhteşem kapalı havanın bana verdiği enerjiden dolayıdır bilmiyorum ama mutlu olmak kesinlikle harika bir his ! :) Bugün sizlere yaklaşık iki aydır  düzenli bir şekilde kullandığım bir gece kreminden bahsedeceğim.  Bakalım Nuxe'ün bu gece kremi vaatlerini yerine getirebilmiş mi?



* İlk olarak Nuxe Nemlendirici Yorgunluk Giderici Bakım Kreminin vaatlerine bir göz atalım ;

Antioksidan özelliği yüksek doğal aktif içeriklerin bileşiminden oluşan ( Mavi Ölmezçiçek, Mavi Ageratum Özü, Kakao Özü) ve bir Nuxe yeniliği olan bu bakım kremi, cildi nemlendirirken, yorgunluk belirtilerinin azaltılmasına yardımcı olur ve cildin çevresel faktörlerden kaynaklanan dış etkilerine karşı korunmasına yardımcı olur.

Cilt erken yaşlanma faktörlerine karşı korunmuş olur. İçeriğindeki Lupin çiçeği Proteinleri cilt bariyerinin korunmasına yardımcı olur.


* Peki benim Nuxe Nemlendirici Yorgunluk Giderici Bakım Krem ile ilgili yorumlarım neler oldu?

- İlk olarak ürünün en büyük vaadi olan yorgunluk giderme sözünü gerçekleştiriyor. Ancak, bu yorgunluk giderme etkisini kesinlikle istemediğim bir şekilde yerine getiriyor. Ürünün içeriğinde yer alan hatırı sayılır miktardaki silikon ve alkolün verdiği bir yanılsama olarak tasvir edebilirim ürünün yorgunluk giderme etkisini. Peki, ürünü alırken aklın neredeydi gulumseyenaura hiç mi içerik listesine bakmadın ürünün diyebilirsiniz. Aslında ürünü alırken içeriğine baktım ancak şöyle bir şeyin inancındayım , cilt bakımında kullanılan içerikler kadar onların nasıl bir araya getirildiği ve ne kadar kaliteli oldukları da önemlidir. Bu ürünü alırken de tamam içinde alkol kullanılmış ancak Nuxe kalitesini bildiğim bir markadır mutlaka bunu ürünün içeriğinde güzel bir şekilde harmanlamıştır diyerek kremi satın almıştım. Ne yazık ki yanılmışım, ürün klasik alkol , silikon içeren ürünlerden farksız yani ürünü kullandığınız ilk zamanlar size canlanmış , pürüzsüz bir cilt görüntüsü verirken zamanla bu görüntü yerini solgun ve cansız bir cilde bırakıyor. Cildi derinlemesine beslemek yerine cilt yüzeyinde yalancı bir katman oluşturuyormuş gibi hissettim ürünü kullandığım süre boyunca. 

- Bir gece kreminden beklentim olan derinlemesine nemlendirme ve yenileme etkilerini ne yazık ki göremedim.  Üstelik bir gece kreminin içinde silikon bulunması da bana son derece mantıksız geldi yani gece uyumadan önce kullandığım bir ürünün içinde neden gözenekleri tıkayıp sahte bir pürüzsüzlük görüntüsü veren bir içerik isteyeyim ki? 

- Ürünü yapı olarak oldukça beğendim tam bir muzlu puding görüntüsü var. Yani birde kokusu da muzlu pudinge benzese dayanamayıp kaşıklayabilirdim kremi :) Klasik gece kremleri gibi yoğun bir yapıda değil ki bu benim için büyük bir artı. (Beni bir süredir takip ediyorsanız yoğun kremlerden ne kadar nefret ettiğimi bilirsiniz) Cilde yedirilmesi oldukça kolay ve sürüldükten sonra kesinlikle yapış yapış bir görüntü bırakmıyor ciltte. Üründe ortalama bir çiçek kokusu var,  insanda temizlik duygusunu çağrıştıran bir koku.


- Krem ilk başlarda cildimde harika (cilt tonunda eşitlenme , yorgunluk belirtilerini azaltma vs) bir şekilde etki etse de zamanla bu etkisini kaybederek yerini solgun ve cansız bir cilde bıraktı üstelik kremi bıraktığım dönemde yanaklarımda hafif kızarıklıklar meydana gelmeye başlamıştı ki bu silikon ve alkol oranı yüksek olan ürünler kullandığımda genelde başıma gelen bir şey. 

Eveeet, arkadaşlar işte benim Nuxe Nemlendirici Yorgunluk Giderici Bakım Kremi yorumlarım bu şekildeydi artık Nuxe markasını listemde ki güvenilir cilt bakımı markaları arasından çıkarıyorum. Her ne kadar markanın vazgeçemediğim harika ürünleri olsa da ( gül içerikli kil maskesi gibi ) son zamanlarda denediğim ürünlerinde hep hayal kırıklığına uğruyorum.  Bu nedenle artık Nuxe'den ürün alırken markaya güvenmek yerine ürünü dikkatlice inceleyip öyle alacağım. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın ! ;)


2 yorum:

  1. Nuxe de yves rocher gibi temiz içerik algısı oluşturduğu için ilgiyi topluyor ama azıcık kurcalamaya başlayınca bitkisel odaklı yapıya eşlik eden toksik maddelerde giriyor işin içine zaman zaman o sebeple nuxe söz konusu olduğunda içeriğinden memnun kaldığım bir kaç demir başım var . Senin gibi yüz bakımına dair pek güzel deneyimlerim olmadığından kendisini o rutine dahil etmiyorum artık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, Nuxe benim açımdan da güvenilirliğini büyük ölçüde yitirmiş bir marka. Ancak böyle işe yaramaz ürünlerinin yanında gerçekten güzel ürünlere de sahip mesela Nuxe'ün arındırıcı kil maskesi haftalık cilt bakımının vazgeçilmez bir parçasıdır benim için , bittikçe aldığım bir üründür. Ayrıca Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm şu ana kadar kullandığım en güzel lip balm lardan birisidir. Birde şu meşhur kuru yağını oldukça merak ediyorum. Bir dönem tester boyunu kullanıp memnun kalmıştım acaba satın alsam mı almasam mı muallaktayım :) Ayrıca içerik olarak da güzel olduğunu hatırlıyorum kuru yağın.

      Sil