12 Aralık 2015 Cumartesi

Shiseido Men Deep Cleansing Scrub Gommage Purifiant

Shiseido Men Deep Cleansing Scrub Gommage Purifiant
Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere birkaç ay önce aldığım ve hiç mi hiç sevmediğim bir sözde peeling den bahsedeceğim. Neden sözde peeling dediğimi yazının devamında anlayacaksınız :) Ürünü yorumlamaya geçmeden önce sizlere biraz marka bağımlılığı hakkında konuşmak istiyorum. Her ne kadar normalde yaptığım alışverişlerde (giyim , ayakkabı , aksesuar vb.) marka gözetmeksizin beğendiğim , sevdiğim ürünlere yönelsem de şu sıralar bakım konusunda yaptığım alışverişlerin hep büyük markaların ekseninde döndüğünü fark ettim.  Shiseido , estee lauder , clinique şöyle bir dönüp baktığımda daha şu markalardan satın alıp da gerçekten '' wow '' dediğim bir ürün olduğunu dahi hatırlamıyorum. Peki neden dönüp dolaşıp böyle büyük kozmetik markalara yöneliyorum? Fiyatı pahalı o zaman daha kalitedir düşüncesi mi? Duyulmuş , dünyaca ünlü markalar olması ürünleri kullanırken kendimi güvende hissetmemi mi sağlıyor acaba? Ya da sık sık yaptıkları cazip kampanyalar mı beni bu ürünlere çekiyor? Gerçekten nedenini bilmiyorum ancak kısa süre önce bir karar aldım ve bundan sonra ürün alırken böyle büyük markaların etkisinde kalmayacağım. Bu şekilde marka ismine 100 TL verip ürünün kendisine de 10 TL vermiş olduğum ürünlerden de kurtulmuş olacağım. Aslında bir önceki cümlem Shiseido Men Deep Cleansing Scrub ile ilgili olan görüşlerimi açıkça gösterse de yine de ayrıntılarıyla bir bakalım neden acaba bu peeling i sevmemişim?



* Öncelikle Shiseido Men Deep Cleansing Scrub vaatlerine bakalım:

Ölü hücre, siyah nokta& pürüzleri, nazikçe temizler, gözenekleri derinlemesine arındırır ve kıl dönmelerini engellemeye yardımcı olur Anti-bakteriyel formül Yorgun, mat görünümü minimize eder Cildi güneşe ve güneşsiz bronzlaştırıcıya hazırlar

* Benim yorumlarım neler oldu Shiseido Men Deep Cleansing Scrub ile ilgili?

- Ölü hücreleri cildinizden arındırma konusunda oldukça başarısız bir ürün. Özellikle ölü deri probleminden en çok sıkıntı çektiğim burun bölgemde neredeyse etkisinin dahi olmadığını söyleyebilirim. 

- Siyah noktaları temizlermiş , hiç güleceğim yoktu. Daha cildi ölü derilerden bile doğru düzgün arındıramayan bir peeling de siyah noktalar üzerinde ne kadar etkili olur değil mi :)

- Nazikçe temizlemediğini söyleyemeyeceğim. Ne zaman bu ürünü kullansam cildimde bir süre boyunca kalan kızarıklıklarla neden oldu. Hassas ciltlere kesinlikle önermiyorum bu peeling i

-  Yazının başında Shiseido Men Deep Cleansing Scrub'dan bahsederken sözde peeling demiştim hatırlıyor musunuz? İşte bunu dememin nedeni ürünün yapısıydı. Ürün ilk birkaç saniye cildinizde peeling etkisi gösterirken bir süre sonra köpürmeye başlayarak temizleyici köpük gibi bir şeye dönüşüyor ki bunun bende yarattığı hayal kırıklığını anlatamam. Resmen peeling diye kandırılarak temizleyici köpük satın almışım. Ürünün ismi resmen pazarlama kapanı mahiyetinde derinlemesine temizleyen peeling yerine peeling etkili temizleme köpüğü denmeliydi bu ürün için.

- Etki olarak bu üründen gördüğüm iki şey var. Bunlardan birincisi ürünü suyla duruladıktan sonra yüzünüzde ferah bir his bırakıyor. İkinci olarak ise cildi vasat bir ürünün temizleyebileceği kadar temizliyor. 

Eveeet, işte benim Shiseido Men Deep Cleansing Scrub yorumlarım bu şekildeydi. Resmen marka ismine 100 TL ürünün kendisine ise 10 TL verdiğim bir peeling oldu. Bu üründen sonra cilt bakımında uzun bir süre boyunca Shiseido ürünlerine yer  vermeyeceğim kesinleşti. Bu arada konuyu bitirmeden önce yakın zamanda çok güzel bir peeling keşfettiğimin duyurusunu da yapayım. Bu yeni tanıştığım ürünün yazısı da yakında blogda ki yerini alacak  üstelik ürünün fiyatı  sadece 15 TL :) Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın :)

10 yorum:

  1. Şu marka ismi konusunda çok haklısın.Sanırım yüksek fiyat yüksek kalite çağrışımı yapıyor bizlerde :/ Ama ne yazıkki aynı etkiyi alamıyoruz kullandığımız ürünlerde.Bioderma ürünlerini öneririm ama bioderma markasına güveniyorum kullandığım ürünlerden de olumsuz bir sonuç almadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma Sensibio H2o misel suyuna aşık olmama rağmen markanın diğer ürünlerini neden denemediğimi inan şu an oturmuş ciddi ciddi düşünüyorum :)

      Yarın eczaneye gitmeyi düşünüyordum göz kremi satın almak için çok iyi oldu Bioderma'yı hatırlattığın :)

      Sil
    2. Evet kesinlikle denemelisiniz hatta birsey itiraf edeyim atoderm duş jelini cilt bakımı olarak kullaniyorum:D gayette memnunum ciltte çok iyi ferahlama hissi veriyor:)

      Sil
  2. ben aksine çok beğendim bunu :) hem köpüğünü hem de bunu aldım gayet memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü peeling olarak sevebilecek kimsenin olmayacağını düşünmüştüm. O yüzden yorumu görünce biraz şaşırdığımı itiraf etmeliyim :)

      Kullananın cilt tipine ve beklentilerine göre de değişiyor galiba memnuniyet ;)

      Sil
    2. sanırım. ben çok aşırı granüllü peelingleri sevmiyorum çok tahriş ediyor gibi geliyor. ama dediğin gibi bu onlara alışanlara pek peeling gibi gelmeyebilir. başta bana da garip gelmişti. yalnızlık verdiği temizlik hissi gerçekten çok başarılı. clinique yüz temizleme jelini kullandın mı? clinique ürünlerinin biraz ağır olduğunu duydum. çok kurutacak diye korkuyorum. tester de yok doğru düzgün cliniquelerde. alıp almama konusunda çekiniyorum.

      Sil
    3. bahsetttiğim bu ürün bu arada http://www.clinique.com.tr/product/13565/29404/Yeni-Yl-Butii/Erkek-Bakm/Clinique-for-Men-Yz-Temizleme-Jeli

      peeling olanı da var ayrıca

      Sil
    4. Clinique Men'in yağ kontrolü sağlamayı vaat eden yüz temizleme jelini kullanmıştım ancak satıştan kaldırmışlar galiba bahsettiğim ürünü. Yağ kontrolü sağlamayı vaat ediyordu ama 2 günde cildimde ki tüm yağ dengesini bozmuştu ve cildimi aşırı kuru ve cansız bir hale getirmişti. Üstelik 99 TL ye değecek ürünler olduklarını düşünmüyorum.

      Eğer fazla kurutmayan bir temizleme ürünü arıyorsan Wellmaxx Hyaluron Gentle Deep Clean Face Wash ya da Moshos Garden'in temizleme jelini öneririm. Her iki ürünü de blog da incelemiştim istersen o konulara da bakabilirsin ;)

      Sil
    5. Clinique biraz ağır gibi işte her gün onu kullanmak çok hoş olmaz gibi geldi:) şu moshos garden hiç duymadım ama fena değil gibi bir bakayım ona👍

      Sil
  3. Aslında ürün temizlik açısından başarılı fakat yoğun ve alışılmış granüllü peeling klişesinden uzak bir ürün. Bende kullanırken tereddüte düşmüştüm. Eğer ürünün grabüllerinden daha fazla verim almak istersen yüzünü çok fazla ıslatmadan hatta sadece su ile hafif nemlendirip sorunlu bölgeler üzerinde öyle ovalama işlemi yapmanı tavsiye ederim böylece ürün eriyip köpüğe dönüşmeden daha fazla peeling işlevi görüyor. Ama eğer cildinle ilgili sorunun donuk ve kalınlaşmış ölü hücreler ise kesinlikle shiseido bio performance serisinden super exfoliating disc lerinden kullanmalısın. Her kutuda 8 adet disc bulunuyor ve haftada bir başlayıp sonraki haftalarda 2 haftada bir kullanılıyor cildi mikro soyucu bir özelliğe sahip ama asla tahriş etmeden yormadan ve anında etksini göstererek. Piyasada muadili yok o ve içeriği oldukça iyi bir ürün sanırım pirinç kepeği tozu ve ipek özleri içeriyordu. İlk kullanımda etki gösteren ve güçlü bir ürüne yıllardır rastlamadım. Ölü deriler ince çiZgiler renk tonundaki eşitaizlik matlık donukluk hepsine aynı etki eden başarılı bir ürün tavsiye ederim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil