30 Ocak 2016 Cumartesi

Hel - Kim Üzüm Özlü Arındırıcı Yüz Peeling i

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere bir arkadaşımın tavsiyesiyle tanıştığım bir üründen bahsedeceğim. Açıkçası arkadaşım ilk kez bana bu üründen bahsettiğinde ürünü denemek için pekte sabırsızlandığımı söyleyemeyeceğim zira ürün aktarlardan alınmış , içerik ve görünüş olarak oldukça ucuz görünen işe yaramaz bir ürün gibiydi (üstelik bu üründen önce markanın ismini dahi duymamıştım) ve  hali hazırda farklı markaların peeling lerine yüzlerce lira harcayıp ölü derilerden kurtulma konusunda bezelye tanesi kadar bile yol kat edememiştim bu 10 TL'lik ürün mü beni ölü deri probleminden kurtaracaktı ? Her neyse sonraki gün arkadaşım bu ürünü denemem için  okula getirdi  ve ürünü bileğimde uygulamaya karar verdik. Peki, sonuçlar ne mi oldu tek kelimeyle inanılmaz. Gerçekten inanılmaz öyle ki o an gördüğüm manzaraya ben bile gözlerimle inanamadım. Her sabah duş alıp haftada bir gün tüm vücuduna peeling yapan ben bileğinden çıkan topak topak ölü deri karşısında Ş.O.K . Aklıma gelen ilk düşünce bu topaklanma nedeninin ürünün ölü derilere etkisinden dolayı değil sadece yapısından dolayı cilde uygulandığında topaklanma yaptığı ve bununda sanki ölü derilere etki ediyormuş gibi bir görüntü çıkardığı oldu. Ancak , arkadaşım ürünü tekrar aynı bölgeye uyguladığımızda hiçbir topaklanma göremeyeceğimizi söyleyince ürünü bileğime bir daha uyguladık ve inanılır gibi değil gerçekten de ürün hiçbir topaklanma yapmadı yani bu demek oluyor ki demin oluşan o topak topak şeylerin hepsi cildimden kalkan ölü derilerden ibaretti.



Arkadaşımın bu ürünü benim için satın almasını bekleyebilir miyim ? Tabi ki hayır Deniz'inde (niye arkadaşım deyip duruyorsan isim kullansana Ozan :) ) teklifi ile ürünü o gün kendimle birlikte eve götürdüm. Bu arada bu peeling uygulamasına tanıklık eden üç arkadaşım ve ben hemen Deniz'den bu ürünü hangi aktardan almışsa bize de almasını istedik. Üstelik fiyatı sadece 10 Lira'ya denk geldi toplu alınca inanabiliyor musunuz? Ürünü eve varıp üstümü değiştirir değiştirmez daha yemek bile yemeden denemek için yüzümü hazırladım ( Cildi ölü derilerden gerçek anlamda arındıran bir peeling bulmuşum kimin umurunda yemek ? ) ve etkileri tıpkı bileğimde ki gibi oldu. Yüzümde ne kadar ölü deri varsa resmen soyulup gitti. Tabi bu arada ben banyoda zafer çığlıkları atıp neşeden havaya falan uçuyorum. Harcanan onca para ve onca zamandan sonra sonunda istediğim etkiyi sağlayan bir peeling bulmuştum üstelik fiyat olarak sadece 10 Lira ya bildiğiniz yazıyla on yani inanılmaz! Cildi ölü derilerden atması tabi ki sadece bununla kalmıyor. Cildinize dokunduğunuzda oldukça pürüzsüz olduğunu görüyorsunuz . Ayrıca cildinizdeki ölü derilerin neden olduğu o donuk ve cansız görüntüyü yok ederken cildinizin doğal parlaklığını ortaya çıkarıyor. Üstelik cildiniz ölü derilerden bir güzel arındığı için BB krem gibi ten makyajı ürünleri ciltte çok daha güzel duruyor. Yani bir peeling daha ne yapsın bir bulaşıkları yıkayıp, yerlerin tozunu almadığı kaldı :)

Şimdi, aklınızdan geçiyordur '' Peki, Ozan bu ürünün hiç mi kötü bir yanı yok '' diye. Eh ne yazık ki bir kaç kötü yanı var. İlk olarak bu ürünü kesinlikle ama kesinlikle cildiniz problemli iken kullanmayın. Cilt problemi derken cildinizde olan bir yara olur aktif ya da yeni sönmüş bir sivilce olur ya da cildinizde hassasiyet problemi yaşıyor olabilirsiniz işte bu gibi anlarda kesinlikle bu üründen uzak durun çünkü kesinlikle cilde karşı nazik bir peeling olduğunu söyleyemeyeceğim. Bu gibi cilt problemlerinin üzerine uygulandığında problemin daha da kötü bir hale gelmesine neden oluyor. Bu nedenle ürünü kullanacakların aklında bulunsun, ürünü sadece yukarıda bahsettiğim cilt problemlerini yaşamadığınız zamanlarda kullanın.

İkinci kötü yanıysa ürünün içeriği. Ne yazık ki içinde hassas ciltlere kötü etki  edebilecek bir çok kimyasal içeriyor. ( Örneğin, bunlardan başlıcası DMDM hydantoin) Bu nedenle ürünü kullanmadan önce mutlaka küçük bir bölgede test edin mesela kolunuzun iç yüzeyi olabilir.

Büyük bir şans eseri benim hassas cildimde 5 dk içinde geçen hafif bir kızarıklık dışında hiçbir olumsuzluğa neden olmadı. Gerçi ilk kullandığımda yanaklarımın üst kısmına ürünü uygularken hafif bir yanma hissetmiştim gözümde ancak bunu ilk kullanımdan sonra bir daha hiç yaşamadım.

Keşke içeriği de ürünü kullanırken içimi rahat ettirecek kalitede olsaydı, herhalde bir daha ömür boyu satın almak için  başka bir peeling e bakma gereği bile duymazdım. Eveeet, arkadaşlar işte markasıyla alakalı bu ürün dışında en ufak bir bilgimin bile olmadığı peeling hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi. Hiç sizde böyle uygun fiyatlı ve etkisiyle sizi şaşırtan ürünlere denk geldiniz mi? Eğer denk geldiyseniz yorumlar bölümünde paylaşmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!


EDİT : Arkadaşlar bir arkadaşımın yorumu üzerine gördüm ki peeling in üretici markası daha önce gıda ve sağlık bakanlığınca ürettiği bir macun nedeniyle ifşa edilmiş yani güvenilmez bir marka. Bu nedenle ürünü hiç kimseye önermiyorum. Bir ürün cilt üzerinde ne kadar etkili olursa olsun benim için öncelik sağlıktır sizin içinde bu böyle olmalı.

7 yorum:

  1. Merhaba çok detaylı bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  2. İçerik okumaktan anlıyorsan bir de buna (https://www.limonian.com/productdetail.asp?id=174) bakarmısın anlattığın aynı etkiyi yaratan peeling ben de yeni aldım memnunum :) yalnız bu peelingleri kullandıktan sonra cildin güneş hassasiyeti artıyor güneş kremini ihmail etme :) Yazı tarzına da bayıldığımı eklemeden geçemeyeceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik olarak kötü bir şey göremedim üründe. Gerçi bu konuda uzman olmadığımdan kesin bir şey söylememin imkanı yok. Bende ürünlerin içeriğine baka baka edindiğim bilgileri ve ewg de yapılan araştırmaları okuyarak bir ürünün içeriğinin iyi ya da kötü olabileceğine karar veriyorum.

      Aklımın bir köşesine yazdım bu peeling i eğer kullanıp bitirdikten sonra hala memnun kalırsan bu üründen bende alabilirim :)

      Güneş kremi olmazsa olmazdır benim için korkma ihmal etmem :) Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için ^^

      Sil
    2. Rica ederim Ozan baktığın peelingi yeni aldım kullanıyorum memnunum ama senin bahsettiğin markayı da bilirim Mersin'de aktar kör yusuf var çok ünlüdür onun ürünü bu hel-kim ona ait bildiğim kadarıyla. daha önce bir macunu gıda ve tarım bakanlığı tarafından ifşa edilen firmalar arasında o yüzden kullanma derim.

      Sil
    3. Ne iyi ettin de bu yorumu paylaştın hiç bilmiyordum markanın bir ürünüyle ilgili böyle bir olay yaşandığını. Ürünün içeriği zaten pek içime sinmemişti büyük bir ihtimal ile ürünü bitirmeden çöpe gidenler kutusuna ekleyeceğim :)

      Sil
    4. yüz bu başka şeye benzemez ama madem soyucu etkisi var çöpe atma topuklarına kullan :)

      Sil