3 Şubat 2016 Çarşamba

Clinique 7 Day Scrub Cream Yorumlarım


Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere son zamanlarda kullanmaya başlayıp da beğendiğim bir peeling den bahsedeceğim. Clinique 'in bu peeling ini uzun süredir merak ediyordum ve bir kampanya ile seyahat boyunun ücretsiz olarak verildiğini görünce hemen kapı verdim bu ürünü. Clinique markasıyla ilgili en sevdiğim konulardan birisi kesinlikle seyahat boy ürünlerdeki bonkör yaklaşımı. 30 ml yüz bakım ürünleri 5 ml göz kremleri bu miktarlar her ne kadar az görünse de insana denediği ürün hakkında gerçekten bir fikir sağlayacak kadar kullanıma olanak veriyor. ( Göz kreminin 15 ml orijinal ürün miktarına sahip olduğunu düşünürsek 5 ml numuneyi ücretsiz dağıtmak gerçekten biz aklında soru işareti olan tüketiciler için çok iyi ) Her neyse çok konuştum Clinique ile ilgili gelelim Clinique 7 Day Scrub Cream hakkında ki yorumlarıma



* Clinique 7 Day Scrub Cream vaatlerine önce bir bakalım :

Pürüzlü, donuk yapıyı ve ölü deri hücrelerini cilt yüzeyinden arındırır. İnce çizgi görünümünü azaltır. Nemlendirici için cildi en temiz duruma getirir. Tüm cilt tipleri için uygundur.

* Clinique 7 Day Scrub Cream ile ilgili benim yorumlarım :

- Pürüzlü ve donuk yapıyı cildinizden büyük ölçüde arındırıyor. Peeling i uyguladıktan sonra cildinizi çok güzel bir yumuşaklık ve pürüzsüzlük hissi alıyor. Cildin doğal ışıltısını ortaya çıkarma konusunda denediğim en iyi peeling değil ama kesinlikle ciltteki o donuk görüntüyü yok etmek için yeterli. 

- Ölü hücreleri cilt yüzeyinden arındırma konusunda ortanın iyisi diyebileceğim bir performansa sahip. Ürünü düzenli kullandığınızda tüm ölü deri problemlerinizden kurtulamıyor olsanız da büyük ölçüde ölü derilerden cildinizi temizliyor. Ah işte burun bölgemde de yüzümün geri kalanı gibi etki etse benim için harika bir peeling olabilirdi. Ancak benim ölü deri konusunda pek bir problemli olan burun bölgemde yeterli performans gösteremedi.

- Peeling i uyguladıktan sonra cildimde hiçbir şekilde kuruma ya da gerilme hissetmedim. İçinde bulunduğumuz şu soğuk günleri düşünecek olursak cildi kurutmaması büyük bir artı.

- Ürünün kremsi formülü içinde minik granüller yer alıyor bunlar ürün içinde yoğun bir şekilde bulunmuyor. Ürünü uyguladıktan sonra yanaklarım hafif kızarsa da sorun yaratacak düzeyde hassasiyete ya da başka bir sıkıntıya yol açmadı. Oluşan kızarıklık da 4-5 dk içinde geçiyor zaten.

Eveeet, işte ürünle ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın! :)

1 yorum:

  1. Clinique marka ürün hiç kullanmadım ama bu ürünü merak ettim.

    YanıtlaSil