18 Şubat 2016 Perşembe

Clinique All About Eyes Şişkinlik ve Morluk Karşıtı Göz Kremi Yorumlarım

Clinique All About Eyes Şişkinlik ve Morluk Karşıtı Göz Kremi Blog Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere yaklaşık 1.5 ay boyu bazen sabah/akşam bazense sadece akşam uyumadan önce kullandığım Clinique All About Eyes göz kreminden bahsedeceğim. Bu göz kremi herhalde Clinique'nin en popüler ve en çok reklamı yapılan ürünlerinden birisidir. Bakalım gerçekten vaatlerini yerine getirebilen bir ürün mü ? Gerçi bir saniye konuya geçmeden değinmeden geçemeyeceğim bir konu daha var.  Son günlerde instagram ve bazı blogger larda mucize krem başlığı altında daha önce ismini dahi işitmediğim markaların göz kremleri paylaşılıyor. Herhalde cilt bakımı yaptığım süre içinde en iyi kavradığım şeylerden biri de cilt bakımında mucize inanmamaktır. Her ürünün bir şekilde bir eksik bir yönü çıkıyor. Mesela cilt üzerinde kısa sürede harika etki eden ürün uzun vaade de cildi yıpratıp, sağlığını yitirmesine neden olabiliyor. Bir diğer ürünse bazı kullanıcılarda harika etkiler gösterirken bazı kullanıcılarda alerjik reaksiyonlar tetikleyebiliyor. Kısacası demek istediğim cilt bakımında mucize diye bir şey yoktur, ürünlerin etkisi kişiden kişiye değişiklik gösterir.  Lütfen mucize adı altında satılan ürünleri satın almadan önce  içerik listesine bakın ve internette yapacağınız küçük çaplı bir araştırmayla nelere ulaşabildiğinize gerçekten şaşıracaksınız.  (EWG ve CIR benim bu konuda en çok yararlandığım iki sayfa) Bu arada ben en son ne zaman üzerinde ''dermatolojik olarak testten geçmiştir'' ibaresi olmayan bir ürün gördüğümü cidden hatırlamıyorum. Mahalle bakkalı remzi amcanın üretip sattığı 5 TL'lik cilt bakım ürünlerin üzerinde bile bu ibare var :')  Ürünün hangi dermatologlar tarafından hangi dermatolojik ortamlarda testten geçirildiği yazmıyorsa. Sağlık bakanlığından ya da herhangi kayda değer bir kurumdan sertifika almamışsa siz siz olun o üründen uzak kaçın. ( Bu konuda bir kez dilim yanmıştı o yüzden artık çok daha dikkat ediyorum kullandığım ürünlerin markalarının güvenilir olmasına)  Ahh, yine konuyu baya bir dağıttım :) hemen Clinique All About Eyes' ı incelemeye başlayalım.



* İlk Olarak Clinique'in kendi vaatlerine bakalım All About Eyes ile ilgili :

Hafif formüllü göz bakım kremi, gözaltı morluk ve şişliklerini ortadan kaldırarak daha aydınlık görünüm sağlar. Göz makyajının kalıcılığını arttırarak, ince çizgi onarımı yapar. Sabah ve akşam gözaltı ve göz kapağı çevresine düzenli olarak kullanın. Oftalmoloji testinden geçmiştir.

* Peki Benim Clinique All About Eyes ile ilgili yorumlarım neler oldu ?

- İlk olarak ürünün sürüldükten sonra gözde duruşunun beni hafif çaplı bir şoka soktuğunu söylemeliyim: sürüldükten sonra 2 ya da 3 dakika kadar göz altınızda tereyağı gezdirilmiş gibi bir ifade bırakıyor

- Neyse ki bu etki uzun sürmüyor ve krem kısa sürede emilerek cildinizle bütünleşiyor. Ancak göz altınızda ince çizgiler varsa buralara hafif dolma yapabiliyor ürün. Bu nedenle kremi sürdükten bir süre sonra kremin tam olarak cildinize yedirildiğine emin olun.

- Nemlendirme etkisi benim için kullandığım süre boyunca yeterli oldu ancak bu konuda kremi oldukça eleştirenlerinde  bulunduğunu söylemeliyim. Hatta bir yerde göz altını nemlendirmeyi bırakın kuruttuğunu iddia eden bir kullanıcı yorumu dahi okumuştum. Belki çok kuru göz altlarına yetmeyebilir ama normal ve yağlı göz altları için ürünün yeterli olacağını düşünüyorum. 

- Göz altı şişliklerini ortadan kaldırıyor mu derseniz ben bu etkisini sınav dönemleri -uykusuz kaldığım zamanlar- dışında gözlemlemedim. Yani göz altınızda hafif bir şişkinlik varsa  bu kremi kullanarak çok belirgin bir sonuç elde edeceğinizi düşünmüyorum. Ancak kremi göz altı bölgemin ciddi şekilde şiştiği sınav dönemlerde kullandığımda  göz altımın rahatladığını ve eskisi kadar kötü bir görüntü almadığını fark ettim. Bu konuda Clinique All About Eyes beni oldukça memnun etti.

- '' Göz altı morluklarını ortadan kaldırma '' çok büyük ve ne yazık ki ürünün etkisiyle alakasız bir vaat. Hani göz altlarınızı nemlendirdiğiniz zaman o nemlenmeye bağlı cildinizde hafif bir aydınlanma ve morluklarınız sanki biraz hafiflemiş gibi bir görüntü oluşur ya hıh, işte etkisi tam da böyle :) Aynı, sabah uyandığımızda yüzümüzü yıkadıktan sonra cildimizin kısa süreliğine olduğundan daha dinç ve güzel görünmesi gibi bu kremin  morluklara olan etkisi. Yani kısa süreli bir yanılsama diyeyim :) ( İçeriğindeki kafein ve renklendirici içeriklerinde bu kısa süreli aydınlanma görüntüsünde etkisi olduğunu düşünüyorum)

- İnce çizgiler konusunda 45 günlük kullanım ile yorum yapmamın doğru olacağını düşünmüyorum. Çizgiler üzerindeki etkilerini görebilmek için bence ürünün en az 3 ya da 4 ay kadar düzenli olarak kullanılması gerekiyor.

- Hassas göz çevremde ürünü kullandığım süre boyunca herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

- Clinique markasının en sevmediğin özelliği ne deseniz belki de hiç düşünmeden online alışveriş sitelerinde sattıkları ürünlerin içeriklerine yer vermemeleri derim. Yani insanların ürünün içeriğine dair en ufak bir fikirleri olmadan nasıl ürünü satın alabilmelerini bekliyorlar hiç anlamıyorum. 

Clinique All About Eyes Göz Kremi İçeriği :

cyclopentasiloxane -water - isostearyl palmitate - polyethylene - butylene glycol - polysilicone-11 - ethylene/acrylic acid copolymer - mulberry root extract - caffeine - phytosphingosine - wheat bran extract - scutellaria baicalensis root extract - whey protein - olive fruit extract - green tea leaf extract - cholesterol - linoleic acid - tocopheryl acetate - magnesium ascorbyl phosphate - pyridoxine dipalmitate - sucrose - glycerin - dimethicone - glyceryl laurate - peg/ppg-18/18 dimethicone - quaternium-18 bentonite - petrolatum - cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone - propylene carbonate - sodium chloride - disodium edta - sodium sulfite - sodium metabisulfite - iron oxides (ci 77491, 77492, ci 77499)

Eveet, işte benim Clinique  All About Eyes göz kremi yorumlarım bu şekildeydi. Elimdeki seyahat boy ürünü bitirdikten sonra gidip satın almayacağım bir ürün olacak. Şu sıralar La - Roche Posay'in bir göz kremini kullanıyorum bakalım şimdilik aramız iyi gibi. Birde bu ara Khiels markasının Midnight Recovery Eye kreminde gözüm var :) Bir sonraki paylaşımım da görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın !


2 yorum:

  1. Beni de pek memnun etmemişti bu secenek . Burts bees iyidir aklında olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır yazdım aklımın bir kenarına Burt bees'i gerçi denemek istediğim o kadar fazla göz kremi var ki herhalde buna sıra gelinceye kadar 1.5 - 2 yıl falan geçer. Bir göz kremini bitirmemin 6 ay falan sürdüğünü düşünürsek :)

      Sil