28 Şubat 2016 Pazar

Minik Bir Blog Çekilişi ( SONLANDI ) Kazanan Yemanja


Merhaba , arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere minik bir sürpriz çekiliş yapmak istedim. Çekilişe katılmak için sadece 2 şartı yerine getirmiş bulunmalısınız:

1) Blog sayfamı 14.02.2016 tarihinden önce üye olarak takip etmiş olmalısınız yani 14.02.2016 tarihinde ya da bu tarihten sonra takip eden kullanıcıların katılımları geçersiz sayılacaktır. Beni şu ana kadar takip edip, destek veren bir takipçinin kazanmasını istediğim için böyle bir şart koştum. :)

2) Son olarak bu konunun altına kazanmanız dahilinde size ulaşabileceğim bir mail adresi bırakmanızı ve blog sayfam ile ilgili bir eleştiride bulunmanızı rica edeceğim. '' Şunları şunları değiştirsen daha iyi olur'' '' X tarz yazılara daha çok yer verebilirsin'' '' X yönden eksiklerin var kendini geliştirmelisin '' ya da '' X nedenle blog sayfanı takip etmeyi seviyorum sakın bunu değiştirme'' gibi gulumseyenaura ile ilgili aklınıza gelen herhangi bir eleştiri olabilir.

Çekiliş kazananını random.org ile belirleyeceğim. Çekiliş 28 Şubat tarihinde son bulacak ve aynı gün içinde kazananı açıklayacağım. Kargo masrafı  tarafımca karşılanacak ve yurt dışına kargo gönderimi yapılmayacak.

Çekilişi kazanan takipçim şu hediyeleri kazanacak:



1 ) Mac Wash and Dry Morange Lipstick




2 ) BH Cosmetics That's Heart -Limited Edition- Eyeshadow & Blush Palette



3 ) Skin79 Vip Gold Super Plus BB Krem




4 ) Clinique Makyaj Çantası + Çeşitli Numune Ürünler


 *Çekilişte yer alan ürünlerin tümü orijinal ve kullanılmamıştır. :)

22 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. yapraksancak1@gmail.com
    Ürünler gerçekten güzelmiş umarim kazanan sanli kisi ben olurum💕😊🙏
    Oneri olarakda ozellikle bitenler ve alışveriş yazilari pek paylasmiyosunuz..bu iki yazi turune sayfanizda daha fazla yer verirseniz sevinirim..🙏🙏😊😊

    YanıtlaSil
  3. Gec kalmadim umarim katilmakla gfc ve g+ Selen Sönmez olarak takipteyim
    Mail adresim sonmezselen88@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben de katılıyorum sinem3960@gmail.com
    Bitenler yazılarına hiç denk gelmedim biten ürünlerini kategorilere ayırarak yorumlarsan bence çok da güzel olur. Çöp biriktirmek biraz can sıkıcı olsa da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler Kulübü başlığı altında #7 sayılık bir yazı dizisi şeklinde okuyabilirsin biten ürünler hakkındaki yorumlarımı. Aynen, çöp biriktirmek gerçekten sıkıcı oluyor ama artık bunun için özel bir kutu yaptım onun içinde olunca insanın gözüne pek batmıyor :)

      Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  5. Çekilişe katılamamak hiç önemli değil :) Çekiliş sayesinde blogunu tanımak bence çok güzel :) Sayfan çok ilgimi çekti.Bundan sonra ilgiyle takip edeceğim kesin :) Bakım üzerine bir erkekten yorumlar duymak çok güzel olucak :) Hatta paylaşımlarını okuyup bu konuda eşimi de bilgilendiricem :) Laf aramızda kendisi de çok sever bakımı (ama sır gibi saklıyor :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuyup bitirdiğimde yüzümde kocaman bir gülümseme vardı, adeta kendimi mutluluk prizi gibi bir şeye bağlanmış ta enerji alıyormuşum gibi hissettim. ( Bu nasıl bir benzetmedir bazen yazdıklarıma anlam veremiyorum ''mutluluk prizi'' de nedir :) )

      Böylesine güzel bir takipçi kazandığım için çok mutlu oldum. :)

      Sil
    2. Hihihi bence çok güzel bir kelime-ler olmuş 😊 sevdim bunu "mutluluk prizi"

      Sil
  6. Uzun zamandır takipteydim zaten erkek bir bakım bloggeri olarak bence süpersin Türkiyede bir ilksin :) Ayrıca çok cana yakın ve sempatik birisin seviyorum seni Ozan :)

    Nacizane eleştirime gelince yazıların arasında baya uzun süre var daha fazla yazı girmelisin senin o eğlenceli yazılarını daha sık okumalıyız :)
    Blog tasarımını biraz değiştirebilirsin fazla sade, şöyle mavili morlu bir blog yapabilirsin
    Mail adresim: kizsalseylerblog@gmail.com
    İnşallah bana çıkar, çıkmasa da seni tanımak hediye zaten :) Katılan herkese başarılar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu güzel yorum için Tuğba :)

      Kesinlikle, haklısın daha sık yazmam gerekiyor şu aralar yazılar arasında geçen süre zarfını iyice artırdım.

      Sil
  7. Yaa ne kadar güzel hediyeler seçmişsin! Seve seve katılıyorum :))

    Benim önerim hem blogta yazı sıklığını arttırman, hem de instagram paylaşımlarını fazlalaştırman. Başından beri severek takip ettiğim birisin, bence gerçekten çok takipçili olmayı hakediyorsun -en azından bu blogu daha fazla kişinin keşfetmesini isterim :)- Belki instagram üzerinden takibe alanlar buraya da gelir, motivasyon olur, biz de seni daha çok okuruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem bu güzel yorumun için hem de en başından beri beni takip edip destek verdiğin için çok teşekkürler Ayda :) Blog sayfama ilk yorum atan kişiydin o günü hala hatırlıyorum, nasılda sevinmiştim ilk kez bir yorum görünce :)

      Çok haklısın, instagram ve blog paylaşımı konusunda daha üretken olmam gerekiyor.

      Sil
    2. İnan ben de hatırlıyorum ilk yorum yazdığım günü, bir erkeğin bakımlı olmakla kalmayıp bunun hakkında bir blog tutması bence harika bir şey. Eminim ki paylaşım sıklığını arttırmanla pek çok kişinin dikkatini çekeceksin. Hem bundan ala motivasyon mu olur :)

      Bu arada mailimi yazmayı unutmuşum. Kurallara uyalım :)) vintagewitchme@gmail.com

      Sil
  8. Ben senin blogunu takip etmiyormuşum meğer :( Instagramdan yeni yazı postlarını gördükçe gelip okuyorum blogunu ama buradan da aldım takibe :) Yazılarını severek okuyorum. Erkek arkadaşım için alacağım ürünleri seçerken inanılmaz yardımcı oluyor. Yorumlarının objektif olduğunu biliyorum. Blogda önemli olan içeriktir diye düşünüyorum fakat blogunun görünüşü ve görsellerin ile ilgili bazı değişiklikler yapabilirsen daha da iyi olacağını düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için :)

      Görsel olarak blog sayfamı geliştirmek bir süredir aklımdaydı. Kaliteli içerik kadar bu içeriğin nasıl sunulduğunun da önemli olduğuna inanıyorum. Bu konuyla ilgili en yakın zamanda değişikliklere başlayacağım. :)

      Sil
  9. Merhaba, öncelikle biz bayanları düşünerek böyle hoş hatta çok güzel ve tatlı hediyelerden oluşan çekilişin için teşekkür ederim..

    Seni 14 Şubat'tan önce takibe almıştım :)

    Şöyle ki zannedersem hukuk fakültesi öğrencisisin zor bir alan; hukukçu bir ailenin kızıyım seni anlayabiliyorum kendim de adli psikoloğum, yoğunluktan bazı nedenlerden bloğunu sevsen de çok fazla zaman ayıramadığını düşünüyorum. Bir de aniden pes edebilen bir kişiliğinin olabileceğini analiz ettim bilemiyorum seni tanımıyorum hiç yanılmış da olabilirim :) Bence bloğunun tasarım içerik vs gayet güzel ve yeterli. Sadece haftada en azından 1 veya 2 yazı yazabilirsen bir eksiğin kalmayacağını ve başka blogger arkadaşların da yazılarına çok kısa da olsa yorum yazmanı tavsiye ederim. Haricinde her şey güzel başarılar dilerim sana.. Görüşmek üzere :)
    email:kozmetikpsikolojisiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de teşekkür ederim böyle güzel bir yorum yazdığın için :)

      Aslında yoğunluğu bir çeşit bahane olarak kullandığımı düşünüyorum. Sonuçta sadece hukuk öğrenimi görüyorum, emrimde binlerce insanın çalıştığı bir fabrika falan işletmiyorum yani blog için haftada 3-4 saat ayırmanın çok büyük bir şey olmaması lazım benim için ama işte ... (açıklayamıyorum bundan sonrasını :)

      Yaptığın tespit ile beni şaşkına çevirdiğini itiraf etmeliyim zira hiç beklemiyordum böyle bir analizi. Gerçekten son zamanlarda üstesinden gelmek için baya bir çaba harcadığım bir sorun bu çabuk pes etme davranışı.

      Aynen, haftalık paylaşım sayımı artırmam gerekiyor :)

      Sil
  10. denizkose94@hotmail.com

    ozancım sana eleştirim sıklıkla yazı paylaşmıyor olman,sürekli takipteyim ayrıca ürünlerin fiyatlarını belirtirsen daha iyi olur diye düşünüyorum.
    ürün içeriklerini ince eleyip sık dokur biçimde aktarımın ve samimi anlatımınsa asla değiştirmemen gerektiğini düşündüğüm özellikler arasında.
    sevgilier :-* :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumun için teşekkür ederim Deniz.

      Bol şans :)

      Sil
  11. Ozan'cım yazılarını büyük bir zevkle okumaktayım ve benim gibi bakım-makyaj canavarı biri için faydalı şeyler yazıyorsun öncelikle bunun için seni tebrik ederim :) ben bloğunda makyaj ürünlerine biraz daha sık yer vermeni isterdim senden ve bence bir de YOUTUBE kanalı açmalısın kesin kesin :) hatta böylece kendini daha çok geliştirebilirsin ya da belki daha zevkli olur her iki taraf açısından da :) benim eleştiri-tavsiyem bu kadar :) umarım hediyeler bana çıkar :D ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu güzel yorumun için İkra. Arkadaşlarım da söylüyor aslında bu youtube konusunu ancak henüz kendimi hazır hissetmiyorum onun için :)

      Sil