21 Şubat 2016 Pazar

The Body Shop, Jimoda ve Eczane Alışverişim

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur. Bir çoğunuzun bildiği üzere geçenlerde bir çekiliş başlatmıştım ve çekilişe katılırken sizlerden blog sayfamla ilgili eleştirilerde bulunmanızı istemiştim.  Gelen eleştirilerden biride bitenler kulübü ve alışveriş deneyimlerimi yeterince paylaşmadığım yönündeydi. Artık yaptığım kozmetik ve kişisel bakım alışverişlerini sizlerle daha sık paylaşacağım :) Bakalım yakınlarda neler almışım ve yaptığım alışverişten memnun kalmış mıyım ?



The Body Shop : Yaşadığım ilde satış noktası olmadığı için alışveriş yapamadığım ve oldukça merak ettiğim bir markaydı. Online alışveriş hizmeti sunmaya başladıklarını duyunca hemen markanın ürünlerini incelemeye koyuldum. Bu arada site tasarımlarını gerçekten beğendim, oldukça sade ve kullanımı kolay bir alışveriş hizmeti sunuyor. TBS'dan şu an online alışveriş yapmanın tek kötü yanı aldığınız ürünlerin içeriklerini bilmiyor oluşunuz. Bu acilen gidermeleri gereken bir eksik, şahsen  içeriğini bilmediğim bir yüz ya da göz kremini online olarak satın almak istemem. Her neyse incelemenin sonunda kararımı markanın dudak peeling inden yana kullandım. Uzun süredir bir dudak peeling i arayışındaydım çünkü evde kendi hazırladığım peeling den yeterince sonuç alamadığımı düşünüyordum. ( İç sesim :  Sonuç alamıyormuş  demiyor ki: ''2 dakika da bal ile şekeri karıştırmaya üşendiğim için satın aldım bu ürünü'' diye ) Ürünün fiyatı 29,90 TL ve şimdilik ürünle gayet güzel anlaşıyoruz . Siparişim hızlı bir şekilde hazırlanıp kargoya verildi ve 4 günde elime ulaştı. Ürünü korumak için içine baloncuklu plastik kağıtlar ( ismine dair en ufak fikrimin olmadığı ancak o baloncukları patlatırken aşırı zevk aldığım şey ) katmışlar keşke biraz daha özenli bir şekilde bunu yapsalarmış çünkü ürünüm kutunun bir köşesinde bu ürünü koruması gereken plastik şeyler ise kutunun diğer köşesindeydi :) Siparişim ile birlikte 2 adet tester boy üründe yollamışlardı. Genel olarak memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Sık sık yaptıkları kampanyaları da göz önünde bulundurursak gelecekte kesinlikle bir daha alışveriş yaparım. Özellikle şu papatya özlü temizleme yağlarını gerçekten merak ediyorum.

Jimoda : Evet, geldik benim online alışveriş hayatımda deneyimlediğim en kötü hizmete ! Nereden başlayacağıma karar vermeye çalışıyorum birkaç dakikadır.(düşünün artık o kadar kötüydü ki) İlk başta hızlı kargo hizmetiyle sunulan bir ürünü satın aldığım için seviniyordum zira daha önce hiç hızlı kargo hizmeti sunulduğunu görmemiştim alışveriş yaptığım yerlerde. Hızlı kargo ibaresini görünce herhalde ya siparişi verdiğim gün ya da ertesi gün sipariş kargoya verilir diye düşündüm. Gerçi bunun olması imkansızdı çünkü cumartesi akşamı siparişi vermiştim ancak önemli değil pazartesi kargoya verilmesi de benim için yeterince hızlı olacaktı. Peki sonuç mu ne oldu? Ürünün kargoya verilmesi T-A-M olarak 12 gün sürdü. Yani iyi ki hızlı kargoymuş demek hızlı olmasa gelecek yıl bu aylarda falan ancak ürün elime ulaşacak. Bu arada yaptığım alışverişle ilgili en ufak bir bilgi verilmemesine ne dersiniz ? Alışverişi yaptıktan sonra aldığım tek bildirim PayU dan gelen otomatik ödeme alındı bildirimi. Şaka mı bu jimoda siparişle ilgili en ufak bir bilgilendirme zahmetine bile girmiyor hani insan bir siparişiniz alındı ya da hazırlanmaya başlandı gibi bir bildirimde bulunur. Tabi bu arada ben bekle bekle baktım olacağı yok siparişle ilgili ne bir bildirim ne de herhangi bir şey var ortada en iyisi siteye giriş yapıp birde oradan kontrol edeyim. Tahmin edin ne oldu? Siteye üye olduğum hesapla giriş yapamıyorum, şifremi doğru girmeme rağmen site şifreniz yanlıştır diye bildirim yapıyor. Üstelik şifreyi sıfırla dediğimde mailinize bilgiler yollanmıştır bildirimi alıyorum ancak mail adresimde jimoda dan gelen hiçbir mail yok. ( Bu ara artık ben mesafeli satış sözleşmesi maddelerini okuyup borçlar kanunundan mesafeli sözleşmelerde tüketicinin korunmasına yönelik hükümlere bakıyordum. ) En son sitelerinde ki iletişim adreslerine başvurayım dedim , başvurduğum 3 yoldan 2'si boş çıktı ancak sonunda bana dönüş yapma zahmetinde bulundular telefondan. '' Merhaba Ozan Bey mesajınızı aldık 21 kere yanlış şifre girdiğiniz bildirimi geldi bana'' (iyi oldu kaç kere şifremi girmeyi denediğimi bilmek) Bende durumu açıkladım ve aldığım yanıt ayrı bir komedi ''  Google Chrome kullanıcıları böyle sorunlar yaşayabiliyormuş'' ve şifremi İE ile girdiğimde gerçekten de sorunsuzca hesabıma ulaştığımı gördüm. Bu arada telefonda konuştuğum yetkili artık her kimdi ise sorunla ilgili bana dönüş yapacaklarını söylediler ancak öyle bir şey olmadı. Mail adresime aynı gün ya da sonrasında bu hafta içinde siparişiniz kargoya verilecektir dendi ama o hafta içinde siparişin durumu tedarik aşamasından bir türlü çıkamadı ve 2. haftanın sonuna doğru ancak ürünleri kargoya verebildiler. Aslında bu kadar boşuna yazdım cidden direk berbat bir alışveriş deneyimi deseydim de ancak böyle bir tablo gelirdi insanın aklına. Dünya üzerindeki son online alışveriş sitesi olsa dahi bir daha asla alışveriş yapmayacağım bir adres olacak , hatta mümkünse bir daha hayatımda Jimoda isimli bir şey dahi görmek istemiyorum :)



Eczane : Yves Rocher şampuanım bitmek üzereydi bu 2'li şampuan setinin de indirimde olduğunu görünce ( 99 TL ) alıp denemek istedim. Phyto dan yaptığım son alışverişte yanlış şampuan seçiminden dolayı aldığım üründen pek memnun kalmamıştım umarım bu ürün daha iyi etki eder. Bir diğer ürünse La - Roche Posay markasının göz kremi bu ürünün numunesini deneyip oldukça beğenmiştim hazır Clinique All About Eyes göz kremi de bitmişken bu ürüne bir şans vermek istedim şu an severek kullanmaktayım ürünü.

Boyner : Clinique 'nin maskara ve kapatıcısından oluşan bu minik ürünü de göz altı morluklarımı kapatmak için almıştım. Günlük yaşantımda göz altı morluklarını görmezden gelsem de özel günlerde onlarsız kendimi daha iyi hissediyorum işte bu yüzden de bu tip kapatıcı ürünlere başvuruyorum. Şimdilik işlevini güzelce yerine getiriyor hem morlukları kapatırken hem de göz altlarıma hafif bir aydınlık katıyor.

Eveeet, işte son zamanlardaki bakım alışverişim bu şekildeydi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın ! ;)

2 yorum:

  1. erkekler için yüz nemlendiricisi ve göz nemlendiricisi tavsiyeleriniz nelerdir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şu ana kadar kullanıp da en beğendiğim yüz nemlendiricisi COOLA Classic Sunscreen Cucumber moisturizer oldu. Üstelik ürün güzel nemlendiriyor olmasının yanında etkili bir güneş koruması da sunuyor. Dermoeczanem sitesinden ürünü temin edebilirsiniz.

      Göz kremi olarak şu ana kadar deneyip de tavsiye edebileceğim kadar içime sinen bir ürün olmadı. Şu sıralar La Roche - Posay Tolariane Ultra Contour Yeux göz kremini kullanıyorum hani fena bir krem değil ancak tavsiye edebileceğim kadar aman aman bir özelliği de yok :)

      Sil