26 Şubat 2016 Cuma

Toni & Guy Men Styling Putty ( Casual Matte Finish ) / Şekillendirici Krem Wax Yorumlarım

Toni & Guy Men Styling Putty ( Casual Matte Finish ) / Şekillendirici Krem Wax Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere bir süredir kullandığım bir wax dan bahsedeceğim. Bir kaç aydır saçlarımı uzatıyorum ve şu an saçlarımın ön tarafını tutup çektiğimde neredeyse burnumun ucuna kadar geliyor. Daha önce hiç bu kadar saçımı uzatmamıştım ya da çok aman aman bir şekle sokma ihtiyacı duymamıştım. Genellikle saç kurutma makinesiyle saçlarımı hafif kaldırıp sağa yatırdığımda saçlarım istediğim şekle giriyordu, herhangi bir ürün kullanmama gerek kalmadan. Fakat son zamanlarda saçımı şekillendirmek için wax ve sprey tarzı ürünlere ihtiyaç duymaya başladım yoksa saçım gün içinde yavaş yavaş sönüp o saç makinesiyle yaptığım şekli hızlıca kaybetmeye başlıyordu. İşte bu duruma çare bulmak için kullandığım ürünlerden birisi de Toni & Guy'ın şekillendirici mat etkiye sahip wax ı oldu bakalım ürün beklentilerimi karşılayabilmiş mi ?

Toni & Guy Men Styling Putty ( Casual Matte Finish ) / Şekillendirici Krem Wax Yorumlarım

Toni & Guy Men Styling Putty ( Casual Matte Finish ) ürün vaatleri :

Şekillendirici krem wax-doğal mat etki.Stilinizi en çarpıcı şekilde yansıtmak için, saç şeklinizi belirginleştirerek sabitler. Güçlü formülü, yumuşak dokusuyla mat ve doğal bir görünüm verir.

* Toni & Guy Men Styling Putty ( Casual Matte Finish ) benim yorumlarım : 

-  Üründen beklentilerimden birisi sanki saçıma hiçbir şey sürülmemiş görüntüsü vermesiydi. Bu görüntüyü ürünü hafif ıslak saçıma uyguladığımda gördüm ancak ürün kuru saça uyguladığında nemli saçtaki kadar doğal durmuyor. Özellikle kuru saça uyguladığımda saçımda kalan beyaz krem izleri beni oldukça rahatsız etti. Saçını şekillendirirken saçıyla çok fazla oynamayı sevmeyen benim gibi biri için bu iz bırakma olayı biraz sıkıntı oldu çünkü bu izlerin kaybolması için saçımla biraz uğraşmam ve ürünü iyice yedirmem gerekiyor. Ürünü oldukça az miktarlarda alarak uygulamanızı öneririm yoksa saçınızda kalan izlerle ciddi bir şekilde uğraşmak zorunda kalabilirsiniz. 

- Koku olarak bana tıraş sonrası kullanılan nemlendiricileri hatırlattı. Ürün ferah hafif bir kokuya sahip, saça uygulandıktan sonra bu kokuyu gün içinde bir daha almıyorsunuz.

Toni & Guy Men Styling Putty ( Casual Matte Finish ) / Şekillendirici Krem Wax Kullanıcı Yorumları
(Ürün yapı olarak oldukça kremsi ve elde kolayca dağılıyor. Ayrıca ürünün kabını da oldukça sevdim. Kapağı açmak için saat yönünün tersine doğru çevirip  kaldırmanız gerekiyor bu da seyahatlerde yaşanabilecek minik kazaların önüne geçiyor :)

- Ürünü uyguladıktan sonra saçımı istediğim şekle sokabildim ancak çok uzun bir saça sahipseniz ya da dramatik bir saç şekli yapmak istiyorum diyorsanız bu ürünün sizin için doğru olduğunu düşünmüyorum. Kısa - orta saç uzunluğuna sahipseniz ve saçınızı basit bir şekle sokmak istiyorsanız bu ürün size yetecektir. Ürün tek başına kullanıldığında günün ilerleyen saatlerinde saçınız bozulmaya başlıyor bunun için ürünü kullandıktan sonra saçınızı bir sprey yardımıyla sabitlemeyi unutmayın. 

Eveet, işte ürünle ilgili genel yorumlarım bu şekildeydi. Eğer sizde benim gibi ince ve yoğun saçlara sahipseniz ve saçlarınıza çok aman aman bir şekil vermeyecekseniz  bu ürüne şans verebilirsiniz. Bittikten sonra tekrar almayacağım bir ürün olacak zira içerik olarak saçlarımda daha temiz içerikli bir wax kullanmak istiyorum. Fiyat olarak 32 TL'ye almıştım. Ürünü  gratis ve watsons larda bulabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın :)

2 yorum:

  1. Ben çok uygun fiyatlı bir saç şekillendirici kullanıyorum ama en pahalı ürünlerden bile bu performansı alamadım :) Fonex Saç Köpüğü 5 numara öneririm :)))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel açıklayıcı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil