5 Mart 2016 Cumartesi

Bitenler Kulübü # 8

Bitenler Kulübü # 8
Güzel bir hafta sonu sabahından herkese merhaba ! Bugün sizlerle bir süredir kullanıp bitirdiğim ya da hiç hoşlanmayıp çöpe attığım ürünlerden bahsedeceğim. Bu arada vize sınavlarımın yaklaşmasından dolayı bu ay sosyal medya da pek aktif olamayacağım ama Mart ayının sonuna doğru tekrardan eski paylaşım düzenine döneceğim :) Konuyu daha fazla uzatmadan, bakalım son zamanlarda bitirdiğim hangi ürünlerden memnun kalmışım ?


DR. Organic Manuka Ballı El ve Tırnak Kremi : Bu bitenler kulübünün yıldızı hangi ürün diye soracak olursanız hiç düşünmeden bu ürünü gösteririm. Nemlendirme etkisinin uzun süre devam etmesi, ellerinize sağlıklı bir görüntü kazandırması , kokusu her şeyiyle bayıldığım bir el kremi oldu. Üstelik oldukça da bereketli bir ürün verdiğiniz paranın hakkını sonuna kadar alıyorsunuz :) Size tavsiyem bu el kremini satın aldığınızda elinizde başka bir el kremi olmadığından emin olun çünkü dönüşümlü kullanıldığında uzunca bir süre bitmiyor ve bir süre sonra yapısında ufak değişimler oluyor. Mesela sonlara doğru yapısının ilk zamanlardaki kadar yoğun olmadığını ve kokusunun ağırlığını yitirmeye başladığını fark ettim. 125 ml el kremini elimdeki diğer 2-3 el kremiyle dönüşümlü şekilde kullanınca neredeyse 1 yıl boyunca bitmek bilmedi . Yaz aylarında bu kadar derin nemlendirip , besleyen bir ürüne ihtiyaç duyacağımı düşünmesemde kış aylarında benim için vazgeçilmez bir el kremi olacak. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

Estee Lauder DayWear SPF 15 Nemlendirici Krem : İlk başlarda etki olarak fena bulmadığım ancak sonradan cildimin krem kullanımına bağlı olarak  kızarmaya ve sivilce çıkarmaya başlaması sonucu kullanması için anneme verdiğim ürün. Eğer kuru ve solgun bir cilde sahipseniz ve cildinizde hassasiyet problemi de yoksa deneyebilirsiniz ama yağlı ve hassas ciltlere kesinlikle önermiyorum bu ürünü. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık Bu arada annem bu kremi kullandığı süre boyunca herhangi bir sorunla karşılaşmadı.  

Shiseido Men Deep Cleansing Scrub Gommage Purifiant : Tek kelimeyle B-E-R-B-A-T bir ürün. Nereden aklıma geldi de YKM'nin o kozmetik bölümüne geçtim ki ! Resmen adımınızı attığınız an köpek balıklarıyla dolu bir tanka bileklerinizi kesip de atlamışsınız gibi bir ilgiyle karşılanıyorsunuz, çalışanlar tarafından. Orada çalışan bayan, bu ürünü öve öve bitirememişti. Ben de o sıralar öle deri problemiyle uğraşmaktan bıkmış olduğum için bu ürüne bir şans vermek istemiştim. Tabi, sonuç tam bir hayal kırıklığı oldu. Ayrıntılı yazısını okumak isterseniz Tık Tık

DR. Organic Manuka Ballı Onarıcı Krem : Bu serinin el kremi için söylediğim her şeyin tersini bu krem için düşünün. Manuka balı serisinin el kremi ne kadar iyiyse bu yüz kremi de o kadar kötü. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık 


L'OREAL Skin Perfection Serisinden Nemlendirici Krem : Bu kremi çoook uzun zaman önce anneme vermiştim geçen gün biten kabını bir çekmecede bulunca bitenler kulübünde bu ürüne hiç yer vermediğimi hatırladım. O yüzden son yolculuğuna uğurlamak için bu kreme de bitenler kulübünde yer veriyoruz. İlk kullanıldığında ciltteki etkileri çok hoş olsa da bir süre sonra hassas cildimde kızarıklıklara yol açmıştı bu yüzden de anneme kullanması için vermiştim. Bu arada annemin hayran olunası cildinin bende bu hassasiyete yol açan kremlere karşı en ufak bir tepki bile vermemesi de zaman zaman beni düşündürüyor. Ne vardı şu sağlam cilt genetiğini bana da aktarsaydınız :) Ayrıntılı yazısını okumak için Tık Tık

Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici Krem : Eğer Coola'nın güneş koruyucusuyla karşılaşmamış olsaydım dönüp tekrardan alabileceğim bir krem olurdu. İçerik dışında beğenmediğim bir yönü olduğunu hatırlamıyorum. Cilde oldukça kolay yediriliyor, nemlendirmesi yağlı ve karma cilt için yeterli güzel bir üründü. Az önce kremin büyük boyutunun fiyatını merak edip bir bakayım dedim de 215 TL nedir ? Tamam, beğendiğim bir krem olmuştu ama kesinlikle 215 TL verilecek bir kremde değildi yani ... Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

Clinique Sparkle Skin Body Exfoliator : Cildin parlaklığını normal bir vücut peeling inden daha fazla ortaya çıkarmıyor. Bu nedenle sparkle skin ismi biraz havada kalan bir ürün. Üstelik koku olarak da dayanılabilecek gibi değil ; ürünün kokusu berbat bir ilaç kokusunu andırıyor bana.

Yves Rocher BlackBerry Body Lotion : Ürünün koku ve yapısını sevsem de son kullanma tarihini geçirdiğim için çöpe atıyorum. Vücut losyonu kullanmayı bakım rutinine bir türlü dahil edemedim ancak zaman zaman aklıma geliyor kullanmak. 

Yves Rocher Portakal, Malezya Karambolası ve Lotus Çiçekli Duş Jelleri  : Yves Rocher duş jelleri orta karar etkileri ve uygun fiyatlarıyla uzun zamandır banyomdan eksik olmuyorlar. O güzel kokularıyla sabah duş almayı eğlenceli hale getirseler de hala daha temiz içerikli bir alternatif arıyorum bu duş jellerine. Malezya Karambolası yaz aylarında kullanılabilecek çok hoş ekşi bir çiçek kokusuna sahip. Portakallı duş jelinin kokusu fantayı andırır cinsten . Lotus çiçeği ise oldukça temiz kokan hafif çiçeksi bir koku. Aralarında en sevdiğim Malezya Karambolası olmuştu. 



Garnier Norveç Böğürtlenli Besleyici  El Kremi: Bu serinin ayak kremini oldukça beğenip el kremini de denemek istemiştim ancak el kremini pek sevmedim. Kış aylarında kuruyan ellerimi nemlendirme konusunda oldukça başarısızdı.

Missha Yeşil Çay Özlü Nemlendirici Maske : Bu tür yüze takılan maskeleri pek sevmiyorum çünkü hiçbir zaman yüzüme tam olarak uymuyorlar, yüzümde mutlaka bir yer açıkta kalıyor. Birde kirli sakal bıraktıysam zaten direk fiyasko; maske cilt ile temas etmeden sakalın üzerine örtü gibi seriliyor. Maskenin nemlendirme etkisini fena bulmasam da gidip de tekrar alacağım bir maske olmayacak. 

Ecowell Vanilyalı Duş Jeli : İçerik olarak güzel ama koku ve yapı olarak çok kötü bir ürün. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

Palmolive Çikolata Tutkusu Duş Jeli : Bu ürün kaç yıldır karanlık köşelerde çöpe atılmayı bekliyordu sonunda kendisini bu bitenler kulübünü hazırlarken fark ettim :) İçinde SLS olduğu için kullanamadığım bir başka duş jeli. Bir zamanlar bu içeriğin bende alerji yaptığını bilmediğim için bu markanın bir kaç duş jelini kullanmıştım ve özellikle sırt bölgemde çok kötü sivilcelenmeye neden olmuştu. Neyse ki SLS içermeyen duş jellerini kullanmaya başladığımdan beri bir daha hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım. 

DR. Organic Aloe Veralı Diş Macunu : Bu zamana kadar kullandığım en iyi diş macunu ancak şu an Türkiye'de satılmıyor. Ağızda bıraktığı o temizlenmiş, hafif ferah his resmen aşık olunası. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

Fe Pamuk : Normalde pamuk gibi ürünleri yorumlamaya gerek duymuyordum, birinin diğer birinden çok bir farkı olmadığını düşünmem nedeniyle  ama bu Fe markası şu ana kadar kullandığım en kötü pamukları yaptığı için bitenler kulübünde bir yer vereyim dedim. Hemen dağılan, paketin içinde ortadan ikiye ayrılan ve bolca ürün emen oldukça kalitesiz bir pamuk.

Bu ay kullandığım numune boy ürünlerde dikkatimi en çok çeken MISSHA Super Aqua Ultra Waterfull Gel Serum oldu. Ürünün büyük boyunu almayı düşünüyorum. Cilde derinleme nem verme konusunda gerçekten başarılı bir ürün. Özellikle kış aylarında pütür pütür dökülen burun çevreme ilaç gibi gelen bir serum oldu. Eveeet, işte son zamanlarda biten ve çöpe giden ürünler bu şekildeydi bir başka bitenler kulübünde görüşmek üzere hoşça kalın! :)

.

5 yorum:

  1. Faydalı bir yazı olmuş,eline sağlık :) Garnier norveç böğürtlenli el kremi ?? baya güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. Clinique ürünlerini seviyorum ama bence abartılı derecede pahalı, estee lauder day wear kremi bende kullanmıştım ve blogda yorumlamıştım, yağlı cildim olmasına rağmen sevdiğim bir üründü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Day Wear benim yağlanmaya oldukça müsait olan burun bölgemde bana baya bir sorun yaşatmıştı. Zamanla burun bölgemdeki yağ dengesinin bozulduğunu ve gün içinde burnumun parlamaya başladığını fark ettim. Üstelik kullandığım süre içinde hassas cildimde kızarıklıklara da neden olmuştu.

      Her yağlı ciltte aynı sorunlara neden olmadığını duyduğuma sevindim, yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil