2 Mart 2016 Çarşamba

Milk Shake Saç Bakım Köpüğü Yorumlarım

 Milk Shake Saç Bakım Köpüğü Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Şu yazıyı kaç gündür erteleyip duruyorum ve artık kendi kendime sormaya başladım ''neden bu kadar erteliyorum'' diye.  Acaba, ürünü etki yönünden oldukça işe yaramaz bulduğum ve üstünde konuşacak çok bir şeyim olmadığı için mi yoksa eski blog yazma azmimi yavaş yavaş kayıp mı ediyorum? Blog sayfamı ne kadar sevdiğimden ve hiçbir zaman yazmayı bırakmayacağıma emin olsam da yazma açısından şu sıralar biraz sıkıntı çekiyorum. Belki de vizeler yaklaştığı için aklım biraz dağılmış olabilir aman her neyse önemli olan şu an ve ben şu anda kendimi, yazmak için harika hissediyorum, tam anlamıyla blog da yazı paylaşma havasındayım :) Bakalım bu tatlı vanilya kokusuyla ilgimi çekmeyi başaran Milk Shake Saç Bakım Köpüğü vaatlerini yerine getirebilmiş mi?



* Öncelikle Milk Shake Saç Bakım Köpüğünün vaatlerine bir göz atalım :

Saçı nemlendiren ve yeniden yapılandıran süt proteinleri içeriği ile saçlarınızın rengini korurken bir yandan da yumuşak, dolgun ve şekillendirmeye uygun bir forma kavuşturur. Köpük krema saçınızı nemlendiren ve yumuşacık yapan ipeksi bir bukle açıcıdır. Bu ürünümüz hem kendine has vanilyalı kokusu, hem de nemlendirici özelliği nedeniyle çok sevilmektedir.

* Peki benim yorumlarım neler oldu Milk Shake Saç Bakım Köpüğü ile ilgili :

-  İlk olarak ürünün tek beğendiğim yönü olan kokusundan biraz bahsedeyim. Çok hoş tatlı bir vanilya kokusu var. Üstelik ürünün özel pompa dizaynı sayesinde ürün elinize krem şanti şeklinde geliyor. Pompa bu anlamda ürüne hoş bir detay katsa da her seferinde pompanın ucunda az miktarda ürünün takılı kalması biraz sinir bozucu. Bu uçta kalan kısma parmağımla ulaşamadığım için genelde kulak temizleme çöpü gibi bir şey yardımıyla kalan ürünü temizliyorum. Bunun dışında ürün kelimenin tam anlamıyla yenilesi kıvamda ve kesinlikle insanın iştahını kabartıyor! ( Diyette olanlar aman uzak kaçın bu üründen :) Kokusu oldukça kalıcı , ürünü kullandıktan sonraki gün dahi vanilya kokusunu alabiliyorsunuz. Tatlı vanilya kokusunu sevmeyen bir insan için kullanılması imkansız bir ürün o yüzden ürünü almadan önce vanilya kokusunu sevdiğinizden emin olun :) 

- Ürün içerik olarak oldukça vasat , şampuan seçerken içeriğe gösterdiğim özeni biraz da diğer saç bakım ürünlerini seçerken göstersem iyi olacak.  Ürünün içeriğine baktığımızda petrol , silikon türevi içeriklere rastlıyoruz.  Ürünün tanıtımında övgüyle bahsettiği süt proteini ise ürünün içerik listesinin sonlarında yer almakta. İçeriğini beğenmemiş olmam illa insan cildine ya da saçına zararlıdır demek mi? Hayır, üründe kullanılan petrol ve doğal gaz türevi içeriklerle ilgili araştırmaları okuduğumda doğrudan göz ya da kan yoluyla ürün kan dolaşımına girmediği sürece cildinize ya da saçınıza toksik bir etkisi olmayacak. Yine de bu kadar para verdiğim bir ürünün içerik listesine baktığımda biraz daha iç açıcı, doğal ve organik içeriklerle karşılaşmayı yeğlerdim.

- Bu ürünü kullanmadan önce de yumuşak saç dokusuna sahiptim o yüzden saçı yumuşatma konusunda tam olarak ne kadar etkili olduğunu söyleyemiyorum ama bu konuda bir etkisi var : Ürünü kullandıktan sonra ekstra bir yumuşaklık hissettim saçımda . Benim için çok da önemli bir etki değildi bu saçlarımın biraz daha yumuşak hissedilmesi olayı. 

- Saça belli bir dolgunluk veriyor gerçi bu biraz saç yapınızla da alakalı ben ince telli saçlara ve kısa - orta arası saç uzunluğuna sahibim. Edit: Buradan sonra saçmalamışım resmen okumanıza gerek yok bu paragrafın devamını :D  Bir şey diyeceğim konuya başlarken beğendiğim tek yönünün kokusu olduğunu söylemiştim ancak ürünü yorumlarken genelde etki olarak olumlu şeylerden bahsettiğimi fark ettim neyim ben ' paradoks daktilosu ' falan mı ? Galiba bu çelişkinin çıkış nedeni benim bakım anlayışımdan kaynaklanıyor, ben bakım denildiğinde bir gelişmeyi / iyileştirmeyi anlıyorum yani mevcut koşulların daha iyi bir hale getirilmesi; ancak bu ürünün vaat ettiği ve gerçekleştirdiği etkiler tam olarak bakım gibi değil de daha çok anı kurtaran -ürünü saçınızdan şampuanla yıkayıp attıktan sonra etkisini göremediğiniz- türden. Bu da beni başka bir soruyu cevaplamaya götürüyor madem anı kurtaran şeyleri bakım olarak düşünemiyorum diyorsun peki o zaman anı kurtaran şeyler senin için ne anlam ifade ediyor ? Mesela makyaj bir bakım mıdır değil midir ? ( Konuyu nerelerden nerelere getirmeyi başardım yine afferin bana. Belki de şu an bu yazıyı yazarken madde etkisinde falan olduğumdan şüphelenen okuyucularım vardır zira normal odaklanabilen bir insan bu kadar konuyu dağıtamaz değil mi? Gecenin 23.30'unda gözünden uyku damlarken blog yazmaya çalışırsan böyle olur işte :)  )

- Ürünü uyguladığınızda saçınıza çok hafif bir parlaklık katıyor. Ben bu parlaklığı halihazırda Yves Rocher' in saç bakım yağını uygulayarak da alabiliyordum o yüzden benim için pek fark yaratan bir etki değil.

- Son olarak ürünü satın almama sebep olan vaadi yani saç şekillendirici köpük olma vaadine geldik. Bu yönden beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı çünkü ürünün şekillendirici olarak kullanmanın imkanı yok, yaptığınız saç şekli 5 dakika içinde bozuluyor. Bu konuda hem firmaya hem de bu ürünü satın aldığım siteye kırgınım. Bu ürünü satarken şekillendirici köpük krem başlığıyla satmak resmen tüketiciyi aldatmaktan başka bir şey değil zira ürünün böyle bir etkisi yok. Sadece saçınızı şekillendirmenizi kolaylaştırır deseler anlarım ama saç şekillendirici denince insan ürünün tek başına böyle şekillendirici / tutucu bir etkisi olacağını düşünüyor.

- Saça uygulamadan önce ürünü çalkalamanız gerekiyor ve uygulamayı yapmadan önce saçınızın nemli ve temiz olduğundan emin olun. Kuru saça uygulandığında ıslak ve ağır bir görüntü yarattığını gördüm. Islak saça ürünü uygulayıp saçınızı kuruttuktan sonra sanki hiçbir şey sürülmemiş gibi hafif görünüyor saçlarınız. Yağlı bir his bırakmıyor saçta.


Eveeet, işte benim Milk Shake Saç Bakım Köpüğü  yorumlarım bu şekildeydi. 65 TL lik fiyatını ve etkilerini göz önüne alacak olursam benim için tam bir para israfı idi. Sırf kokusu için arada bir kullanabilirim ama kesinlikle bittikten sonra gidip de tekrar alacağım bir ürün olmayacak. 

6 yorum:

  1. Bence yanlış bilgilendirme yapılmış bu tarz köpüklerin şekillendirme etkileri kesinlikle yok sadece bakım amaçlı kullanılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, keşke sadece bakım amaçlı denilseydi.

      Sil
  2. Edit kısmını da okumuş bulunup resmen abondene oldum Ozan :D Blog yazarları dönem dönem soğuyabiliyor ama yazmaktan vazgeçme elbette seni okumak çok keyifli içerik konularına hakim yazarlar çok az ve yorumladığın ürüne dair doyurucu bir tespit yaptığına inanıyorum ^^
    Milkshake ederini hak etmiyor bence ona alternatif olarak urban care milkshake çok daha güzel üstelik fiyatı da uygun bu hafta 1+1 var watsonsta hem aklında olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel ve motive edici bir yorumdur bu böyle, okurken resmen günün tüm yorgunluğunu atıp enerji doldum :) Çok teşekkürler Eda, Urban Care Milkshake ürününe mutlaka göz atacağım.

      Sil
  3. Çok güzel yorumlamışsınız :))
    Takibe aldım sizi banada beklerim :)
    http://beyazmucizeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil