10 Nisan 2016 Pazar

Absolution Le Serum Anti - Soif , Marilou Gündüz Kremi , Nuxe Masque Creme Fraiche ( Nem Maskesi ) , Clinique Superprimer Makyaj Bazı, Rituel de Beaute Burun Bandı ve Caudalie , Cashmere El Kremleri Mini Yorumlar :)

Absolution Le Serum Anti - Soif , Marilou Gündüz Kremi , Nuxe Masque Creme Fraiche ( Nem Maskesi ) , Clinique Superprimer Makyaj Bazı, Rituel de Beaute Burun Bandı ve Caudalie , Cashmere El Kremleri Mini Yorumlar
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir pazar günü geçiriyorsunuzdur. Bugün ne zamandır elimde yorumlanmayı bekleyen ancak yorumlarım çok kısa olacağı için iki - üç satırlık bir metin yazıp blog a atmak istemediğimden bir türlü paylaşamadığım ürünler hakkında toplu bir yazı hazırlayacağım. Bakalım bu minik ürünlerden hangilerini beğenmişim ?



Absolution Le Serum Anti - Soif : Vaatleri bir hayli büyük bir ürün : Yüksek düzeyde nem sunar. Gözeneklerinizi sıkılaştırır ve parlamayı önler. Mükemmel matlıkta ki bitişi ve hafif formülünün yanısıra turunçgil kokusu ile hem kadınlar hem de erkekler için uygundur. Cildiniz şimdi korunacak, nem ile dolacak ve mükemmel mat bitişle harika gözükecek. Peki gerçekten bu vaatlerini yerine getirebiliyor mu ? Doğru cilde nem veren bir ürün ama verdiği neme yüksek düzey demem ben , en azından Missha Super Aqua Ultrawaterfull serumun cildime nasıl nem verdiğini gördükten sonra. Hafif bir formülü var oldukça akıcı ve cilde yedirilmesi zor olmayan bir serum. Gözenekleri sıkılaştırma gibi bir etkisini görmedim , cilde hafif bir matlık katıyor ancak buna mükemmel matlık diyemeyeceğim ne yazık ki. Organik başlığı altında satılsa da içinde kimyasal renklendirici gibi pekte organik olmayan içeriklerde bulunuyor. Rengini (açık somon rengi) görünce anlamıştım zaten renklendirici içerdiğini. Renklendirici içermesine rağmen ben cildimde herhangi bir kapatıcı ya da renk düzeltici etkisini görmedim. Bittikten sonra gidip de orijinal boyunu almayacağım bir ürün oldu bunu almaktansa Missha Super Aqua Ultrawaterfull Gel Serumu tercih ederim.

Clinique Superprimer Makyaj Bazı : Geldik yüzyılın en berbat makyaj bazına :) Bir ürün hem doğru düzgün bir işe yaramayıp hem de cilde bu kadar zarar verebilir mi dedirten  Clinique Superprimer. Ne yüzünüze sürdüğünüz makyajın kalıcılığını arttırıyor ( benim durumumda bu BB krem oluyor ) , ne de vaat ettiği gibi hafif bir yüzey bırakıyor. Suratıma ham silikon  alıp sürsem herhalde daha hafif dururdu bu bazdan. Üstelik her kullanımdan sonra cildimde sivilce ve kızarıklıklara neden olması ile de kendisine olan sevgimi tamamen ayrı bir boyuta çıkardı (!) Tek işe yaradığı nokta gözenek görünümünü biraz hafifletmesi ( bir zahmet içinde dünya bir silikon var ) . Eğer gözenek problemi çekmiyorsanız bunun yerine 10 kat daha ucuz fiyata satılan Nivea After Shave Kremini öneririm. Makyajı cilt de tutma anlamında bundan çok daha başarılı. Ayrıca hassas cildimde hiç bir soruna da neden olmadı , hatta ve hatta cildime yaradığını bile hissettim desem abartmış olmam. Ayrıntılı yazısını ilerleten günlerde paylaşacağım.

Marilou Bio Gündüz Kremi : Gratis alışverişimde görüp hazır gündüzleri kullandığım krem de bitmişken bir şans vereyim dediğim ürün. İyi ki küçük boyunu almışım,bir hafta falan kullanabildim ürünü. Nedenini tam olarak çözememekle birlikte cildimi tuhaf bir solgunluk verdiğini gördüm bu kremin. Birde kokusu yani bu kadar mı kötü kokar bir krem : Hasta olduğumuzda içtiğimiz o tatsız şuruplar gibi kokuyor. Neyse ki çok kalıcı bir koku değil sürdükten birkaç dakika sonra kayboluyor. Hayır , zaten bir gündüz kreminin içinde neden parfüm kullanırsınız ki? Bu gündüz kremini almadan önce merak ettiğim bir markaydı ama artık pekte merak etmiyorum diğer ürünlerini :)

Nuxe Masque Creme Fraiche ( Nem Maskesi ) : Nemlendirmesi fena değildi , cildimi iki - üç gün kadar nemli tuttu. Kullandıktan sonra cilde fark edilir bir yumuşaklık ve pürüzsüzlük katıyor. Tek kötü yanı kullandıktan sonra cildimde minik sivilcelere neden olması. Bunlar aslında sivilce gibi de değil bir kaç saat yüzümde kalıp giden yağ torbacığı gibi bir şey. Acaba verdiği nem benim karma cildime fazla mı geldi ? Bunun büyük boyunu almaktansa farklı nem maskeleri denemeye devam edeceğim.

Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı : Bim'den çok uygun bir fiyata almıştım 4 TL idi yanılmıyorsam fiyatı. Siyah nokta temizlemede şu ana kadar denediğim en başarılı burun bandı. Yalnız bu sizi tüm siyah noktalardan kurtaracak şeklinde algılanmasın. Daha çok cilt yüzeyine yakın minik siyah noktaları topluyor ancak bunu bile başaramayan siyah nokta bantları gördüğüm  ve fiyatının benzerlerine göre oldukça uygun olduğunu düşündüğüm için başarılı saydığım bir ürün oldu. Duştan sonra açılmış gözeneklerinize , burnunuz hala nemliyken uygulayın bandı.  Yeterince ıslak olmazsa uygulandığı yüzeye tutunamıyor.

Caudalie El Kremi : Kışın nemlendirmesi yetersiz gelen ancak yazın rahatlıkla kullanılabilecek hafif bir el kremi. İçeriğini görünce daha yoğun ve nemlendirme özelliği ağır bir krem bekliyordum ancak beklediğimin tam tersine oldukça hafif bir dokusu var. Kokusunu ne çok sevdim ne de sevmedim diyemem ama çevremde bu kremi kullanan herkes kokusunu beğendi galiba sadece bana hitap etmiyor bu greyfurtu andıran kokusu.

Cashmere El Kremi : Anı kurtarmak için kullanılabilecek. At çantaya çık tarzında mini minnak bir el kremi. Nemlendirmesini ya da kokusunu beğenmedim. Bakımdan çok dediğim gibi anı kurtarmak için kullanılabilecek bir ürün. Bu markanın dikkatimi en çok çeken özelliği ise ambalajlarını işlenen desenler. Oldukça hoş göründüğünü düşünüyorum bu desenlerin. Hatta sırf desenini çok beğendiğim ve oldukça ucuz olduğu için zeytinyağlı olanını satın alabilirim. Bu arada benim kullandığım manolya ve argan yağlı olanı.

Eveeet, yazımın sonuna gelirken ne kadar beğenmediğim ürün varsa toplayıp yazdığımın farkına vardım . Yedi ürün arasından sadece birini beğenmişim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın !








2 yorum:

  1. Marilou Bio Gündüz Kremi alacaktım fakat bu yazıdan sonra hemencecik vazgeçtim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, almaya değmeyecek bir ürün :)

      Sil