22 Nisan 2016 Cuma

Bitenler Kulübü #9


Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur. Bense bugün oldukça sıradan bir gün geçirmeyi düşünüyorum ; Yatağın içinde günün büyük çoğunluğunu kitap okuyarak geçirmek ve biraz da ders çalışmak bugün ki iki planım ( biliyorum hayatım dur durak bilmez bir hollywood aksiyon filmi gibi ) Her neyse: ''Madem bu kadar boş zamanım var, neden bunun bir kısmını blog da değerlendirmiyorum ki'' diyerek bu yazıyı hazırlamaya başladım. Bakalım yakın zamanlarda neler bitirmişim ve bitirdiğim ya da bitiremediğim ürünlerden memnun kalmış mıyım ? ( Bir insan bitiremediği üründen nasıl memnun kalabilir ki ) Bu arada zaman zaman kendi kendime konuşur gibi yazmam ve resmen düşüncelerim ile parmaklarım arasına filtre katmıyor oluşum okuyucuları rahatsız etmiyordur. Bu konudaki düşüncelerinizi yorum bölümüne bekliyorum :)



Clinique SPF 50 Güneş Kremi : Sürüm kolaylığı ve yüzde herhangi bir iz bırakmamasıyla günlük kullanıma uygun bulmuştum. Bu ürünü yorumlarken ''Antioksidan ile cilt bariyerini güçlendirir'' böyle bir iddiasının olduğunu ve bunu ancak uzun bir süre kullandıktan sonra söyleyebileceğimi belirtmiştim. Pekala, artık kremi çöpe atarken bu konuda hiçbir işe yaramadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Cildim bu kremi kullandıktan sonra daha iyi ya da daha kötü bir hale gelmedi. Bu güneş kremiyle ilgili en sevmediğim özellik ise sanki yüzümde ağır bir tabaka varmış hissiyatı yaratmasıydı. Yüzünüzde sanki göremediğiniz ağır bir tabaka varmış gibi. Ayrıca yağlanma sorunu yaşadığım T bölgemde gün içinde parlama ve ekstra yağlanmaya yol açtığı da oluyordu.  Tekrardan alınmayacak bir ürün oldu. Yanılmıyorsam fiyatı benim aldığım zaman 89 TL idi. Ayrıntılı yazısı için: Clinique SPF 50 Güneş Kremi

Avene Termal Su : Bıktınız bunu görmekten biliyorum :) Hem bakım yapmaya üşenip hem de bakım yapmak istediğim zamanlarda kurtarıcı ürünüm. Belki çok aman aman bir etkisi yok ama cilde verdiği hafif nem ve ferahlık hissini seviyorum. Son zamanlarda bu termal suyu kullandıktan sonra cildimde çok garip bir kaşıntı baş göstermeye başladı. Bu durumu ürünü kullanırken biraz canımı sıkmaya başladı zira termal suyu kullanmamın en büyük nedenlerinden birisi cildime rahatlatıp ferahlatmak ; cildimde rahatsız edici bir kaşıntı hissi yaratmak değil. La Roche Termal suyunu şu an kullanıyorum ve ne yazık ki aynı etkiyi o da gösteriyor yani sorun markayla alakalı değil. ( Cildimin, yeter artık bıktım termal su kullanmandan deme şekli olabilir mi bu kaşıntı ) Ayrıntılı yazısı için : Avene Termal Su

Avene Mousse Nettoyante Cleansing Foam : 20 küsür günde biten temizleyici mi olurmuş demeyin Avene yapmış işte böyle bir ürün :) Hayatımda kullandığım en bereketsiz ürün olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. 58 TL'lik eczane fiyatını kesinlikle hak etmiyor. Üstelik etki yönünden hiçbir yönüyle beni etkileyemedi. Oldukça hafif ve yüzeysel bir temizlik sunan bir ürün. Bu ürünü kullandığım süre içinde cildimin kötüye gittiğini gördüm ki bu etkilerini görünce aslında ürünün 20 günde bitmiş olmasına seviniyorum. Ayrıntılı yazısı için: Avene Mousse Nettoyante Cleansing Foam / Temizleyici Köpük

Carolina Herrera 212 Sexy Men : Orta notaları bana baş ağrısı veren bir parfümdü. Baştan sona tatlı / yapay bir koku anımsıyorum bu parfümün ismini duyunca. İyi ki bitti de kurtuldum dediğim bir koku. Kesinlikle bir daha gidip de alacağım bir parfüm değil zaten tekrar alınmayı gerektirecek parfümü özel kılan bir yanını da göremedim kullandığım süre boyunca. Ayrıntılı yazısı için : Carolina Herrera 212 Sexy Men

Clinique All About Eyes : Nemlendirme etkisini yeterli bulduğum ancak nemlendirme dışındaki vaatlerinin çoğunu yerine getiremeyen bir göz kremi. Orjinal boyunun fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum. Ayrıntılı yazısı için : Clinique All About Eyes

Sensodyne Hassas Dişler İçin Koruyucu Diş Macunu : Klasik market diş macunu, benzerlerinden ne fazlası ne eksisi var. Çok severek kullandığım DR. Organic markasının aloe özlü diş macunu stoklarda bitince idareten almıştım ancak, beklediğim ürün hala stoklara girmedi. Keşke DR. Organic gibi farklı markalardan, biz tüketicilere alışveriş yapma imkanı sunan daha fazla alışveriş sitesi olsa.

Yves Rocher Kepeğe Karşı Etkili Şampuan : Bu ürünü fiyat ve performans açısından oldukça başarılı buldum. Kepeği yok etme konusunda 100 küsür TL fiyata sahip olan Phyto kepeğe karşı etkili şampuan setinden çok daha başarılı. Bu şampuanı kullandığınız süre boyunca kepeksiz saçlara sahip olacaksınız diyemiyorum çünkü zaman zaman kepek geri gelebiliyor ancak geri geldiğinde etkisi çok daha hafif oluyor. Saçları temizlemesi, çok fazla kurutmaması ve SLS içermemesi şampunın sevdiğim birkaç yönü. Ayrıntılı yazısını yazacağım yakında.

Rituel de Beaute : Hem uygun fiyatlı hem de Nivea, Essence gibi diğer markaların siyah nokta bantlarına göre oldukça başarılı.  Bim'lerde 4.75 TL gibi bir fiyata satılıyordu yanlış hatırlamıyorsam.


1 yorum:

  1. Ortak kullandığımız ürünlerde varmış özellikle Yves Rocher şampuanı çok merak ettim :)

    YanıtlaSil