4 Nisan 2016 Pazartesi

Suncoat Natural Styling Spray / Doğal Şekillendirici Sprey

Suncoat Natural Styling Spray / Doğal Şekillendirici Sprey

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlerle bir süredir severek kullandığım ancak çoğu kişinin seveceğini düşünmediğim bir saç spreyinden bahsedeceğim. Saçlarımı uzatmaya karar verdiğimden beri bir çok ürün denedim ve bu süreçte saçlarımı yıpratmadan şekillendirmek için uzunca bir süre ürün araştırdım. Gerçi artık saçlarım eskisi kadar uzun değil, neden derseniz son zamanlarda yaşadığım bölgede ki büyük kuaförleri tek tek deniyordum aklımca hayalimdeki kuaförü arıyorum :) Her neyse en son gittiğim kuaförde adama makineyle saçımın yan kısımlarını birazcık kısaltmasını söylemiştim ancak adam bunu duymamış bende adamın makineyi aldığında sıfıra vurayım mı dediğini anlamayıp sadece makineyle alacağım değil mi dediğini
zannedince olanlar oldu ve elveda saçlarımın dörtte üçü :) Diyebilirsiniz Ozan saçın kesilirken uyudun mu ne yaptın neden müdahale etmedin diye ancak saçımın ön kısmını ıslatıp yüzüme attığı için saçın gözüme girip rahatsız etmesini istemediğim için gözümü dahi açmamıştım. Gözümü sonunda açtığımda ise yerden ağzımı topluyordum. O kadar şaşırmıştım ki  gördüğüm manzara karşısında ... Neyse ki o kısa - uzun saç geçişi beklediğim kadar kötü olmadı yoksa düşünsenize saçınızın her tarafı kısacık önde pony kuyruğu gibi sallanan uzun bir saç demeti var ıhh resmen eve kapanma nedeni :) Birde adam memnun kalırsam belirtmem için kartını vermişti. Bırakın memnunum diye aramayı herhalde bir daha önünden bile geçmem o kuaförün.
 Her neyse konuyu daha fazla dağıtmadan Suncoat'ın bu spreyini neden sevdiğimi ve neden herkesin seveceğini düşünmediğimden bahsedeyim.



* İlk önce Suncoat markasının vaatlerine bakalım :

İçeriğindeki bitkisel proteinler, antioksidanlar, E vitamini saçın nem dengesini ve saç derisini korur... Su, şeker biopolimerleri, bitkisel gliserin ve protein, greyfurt özü, sitrik asit ve E vitamini gibi vegan maddeler içermektedir... Alkol içermediği için saçları kurutmadan güçlü tutuş sağlar... Veganlara uygundur... Aerosol içermez.

* Peki benim yorumlarım neler oldu Suncoat'ın bu ürünüyle ilgili :

- Öncelikle bu spreyi alırken beklentimin hafif ve doğal bir tutuştan yana olduğunu söyleyeyim. Saçımın kesinlikle sırılsıklam görünmesini ya da taşı andıran bir sertlikte olmasını istemiyordum. İşte bu beklentilerimin hepsine karşılık verdi Suncoat'ın bu şekillendirici spreyi. İlk başta hafif bir ıslaklık katıyor saça ancak bu ıslak görüntü günün ilerleyen saatlerine yerini giderek daha doğal bir görüntüye bırakıyor. Ayrıca saçlarınıza şekil verdikten sonra oluşan sertlikte yine günün ilerleyen saatlerinde yerini doğal saçlarınızın yumuşaklığına bırakıyor. Bu hafif tutuş özelliği, uzun süre saçının istediği şekilde durmasını isteyenler için sorun teşkil edecektir ama benim gibi sabah 6 akşam 5 memuru gibi programı olanlar için günü kurtarmak için yeterli bir ürün.

- Az öncede bahsettiğim gibi saça oldukça hafif bir tutuş sağlıyor bu nedenle dramatik saç şekillerinden hoşlanan ve saçlarında üstün tutuculuk arayan kişilerin beğenmeyeceği bir ürün. Kutusunun üzerinde markanın kendisi de belirtmiş orta bir tutuş sağladığını. 

- Suncoat spreyin içeriği bu ürünü sevmemin en büyük nedeni değilse ikinci nedenidir.  O kadar sade ve bir saç spreyi için o kadar temiz bir içeriğe sahip ki hatta durun hemen yazayım içeriğinde nedeler olduğunu : Su , mısır ,citric acid , vitamin e , greyfurt özü , glycerin ( sebzelerden sağlanmış ) , potassium sorbate işte ürünün tüm içeriği sadece bu kadar :)  Neredeyse haftanın her günü saçlarımda uzun süreler boyunca taşıdığım bir ürünün saçlarıma zarar vermemesi hatta besliyor olması içimi o kadar rahatlatıyor ki anlatamam sizlere. 

- Ürünün benim için pek sorun yaratmayan ancak çoğu kimsece sıkıntı olabilecek bir özelliği var; ne yazık ki bu sprey gün sonuna doğru saçlarınızdan etkisini kaybederken, geriye beyaz böyle ipek gibi minik minik parçalar bırakıyor saçınızda ve gün içinde saçıyla uğraşan , eli sürekli saçına giden insanlardansanız o zaman bu beyaz parçalar daha erken oluşuyor. Ürünün bu yönü beni pek etkilemedi çünkü saçını sabah bir kez yaptıktan sonra kelimenin tam anlamıyla bir daha saçına el sürmeyen biriyim. 

Bu arada yazıyı yazarken ürünün artık Türkiye' de satışının olmadığını görerek acayip bir üzüntü yaşadım. Yok ama bu benim suçum, ne zaman bir ürünü sevdiğimi söylesem ürün ya satıştan kalkıyor ya da stoklarda tükeniyor. Şimdi ara da dur ki bu kadar güzel içeriğe sahip ve etki yönünden insana istediğini verecek başka bir sprey bul :)  Bu konuda öneriniz varsa yorum kısmında okumaktan memnun olurum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder