10 Mayıs 2016 Salı

Beautyblender vs Watsons Fondöten Süngeri

Beautyblender vs Watsons Fondöten Süngeri
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlerle BB krem uygularken kullandığım iki farklı süngerin karşılaştırmasını yapacağım. Karşılaştıracağım ürünlerden ilki, herkesin favorisi olan ve insanlara fondöten fırçasını unutturan Beautyblender ; diğeri ise Watsons mağazalarında bulabileceğiniz ismi Beautyblender kadar duyulmamış olsa da iddialı bir rakip olan Watsons Fondöten Süngeri. Bakalım karşılaştırma sonucunda bu iki süngerden hangisi galip gelecek ?



Tasarım olarak ikisi de birbirinden oldukça farklı : Beautyblender daha sivri bir şekle sahipken , Watsons süngerin daha oval bir şekli var. Bu iki farklı tasarımdan benim beğendiğim Beautyblender süngerin tasarımı oldu. Yüzünüzün büyük alanlarında iki süngeri de rahatlıkla kullanabiliyorsunuz ama küçük bölgelerde Beautyblender kullanım kolaylığı yönünden Watsons süngerden çok daha iyi. Özellikle göz altı ve saç diplerine yakın bölgelerde BB krem kullandığımda Beautyblender'ın sivrilen uç tasarımının bana büyük bir kolaylık sağladığını fark ettim.


Her iki süngeri de uygulamadan önce bir güzel su ile ıslatıp şişmelerini bekliyoruz. Süngerler yeterince şiştikten sonra sıkarak içlerindeki biriken suyu çıkarıyoruz. Ben genelde bu sıkma işleminden sonra birde havlu peçeteye dolayıp suyunu alıyorum. Beautyblender şiştikten sonra, Watsons süngere göre çok daha rahat kurulanıyor. Watsons süngerin içindeki sudan tamamen kurtulabilmek için biraz daha zaman harcamanız gerekiyor. Her iki süngerde şiştikten sonra Beautyblender'ın o meşhur yumuşacık yapısı ortaya çıkıyor ve Watsons süngere bu konuda fark atıyor. Watsons sünger ıslatıldıktan sonra biraz yumuşasa da Beautyblender ile yumuşaklık yönünden kıyasladığımızda ortada kaya parçası gibi kalıyor :)  Beauty blender ile BB kremi uyguladığımda ürünün yüzümde biraz daha eşit bir şekilde dağıldığını gördüm. Uygulanan ürünü emme konusunda Watsons süngerin Beautyblender a göre biraz daha fazla ürün emdiğini gördüm. Her iki süngerin de temizliğini beyaz sabunla yapıyorum ve şu ana kadar ikisi de temizlik konusunda bana herhangi bir sorun çıkarmadılar.

Fiyat yönünden Beautyblender'ın pekte ekonomik bir tercih olduğunu söyleyemeyiz. Yanılmıyorsam Watsons mağazasından 54 TL gibi bir fiyata almıştım. Watsons süngeri ise 16 TL fiyat ile satın aldığımı düşünürsek Watsons sünger çok daha ekonomik.


Eveeet, arkadaşlar bir yazımın daha sonuna geldik bir sonraki paylaşımım da görüşünceye kadar kendinize çok ama çok iyi bakın !

9 yorum:

  1. Aman Tanrım! Harika bir konu olmuş :) Aralardaki şeyler ne kadar tatlı öyle ^^

    Ben de Beauty Blender'cıyım ama ahhhh o eski BB tadı yok :( İlk aldığım zaman şahaneydi, yenisi bana eskisini aratır oldu ama her halikürda karşılaştırdığını ezer. Yves Rocher süngeri övülüyor, bir de onu merak etmiyor değilim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ! :)

      BB'nin eski halini bilmediğim için kıyaslayamıyorum ama kalitesinin düştüğünü ve eskisine göre daha çabuk bozulduğunu duymuştum. Yves Rocher ve HM süngerleri son zamanda oldukça popüler oldular , ben de merak ediyorum :)

      Sil
  2. Her zaman beauty blender favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar benim de beauty blender favorim ancak HM ve Yves Rocher süngerleri de oldukça merak ediyorum :)

      Sil
  3. Cok guzel bir yazi olmus, ellerine saglik! Ben Real Techniques sunger kullaniyorum, cok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Real Techniques süngeri BB'dan daha başarılı bulanlar olduğunu duymuştum. Sen de memnun olduğunu söyleyince aklıma girdi şimdi :)

      Sil
  4. Beauty blender eski versiyonunu aratiyor, evet ! Yinede onun cok üstüne cikan bir performans bulamadigimdan en bi favorim olsa bile Dm (Almanya) marketlerde satilan Ebelim sungerde cok başarılı bir alternatif stoklarim bitmek uzere oldugundan ben yves icin kullanicam sansimi gelecek sefere ^^ cok guzel bir yazi olmus yine . Sevgiler ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eda :)

      Ebelim süngeri ilk kez duyuyorum ama ismini asla unutmayacağıma eminim. İsmi nedense beni baya bir eğlendirdi. :D Aynen, bende bunları çöpe attıktan sonra Yves Rocher süngeri denemeyi düşünüyorum.

      Sil
    2. Yakın zamanda Dm lere yolum düşecek "Ebelin" adı ahaha sana da stoklarım gerçekten adı çok komik muzurluk çağrıştırıyor :D

      Sil