18 Mayıs 2016 Çarşamba

Neolifeskin Alışverişim ve Alışveriş Deneyimlerim

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur :) Bugün sizlere n11 aracılığıyla Neolifeskin mağazasından yaptığım alışverişten bahsedeceğim. Oldukça kısa bir yazı olacak çünkü üstünde konuşabileceğim pek bir şey yok :D

Mağazadan satın aldığım ürün La Strada Cilt Yenileyinci Peeling . Uzun süredir ürün hakkında o kadar olumlu yorum okudum ki artık almamak için daha fazla dayanamadım. Ürünle ilgili yorumlarım ilerleyen zamanda blog da yerini alacak.


Alışveriş deneyimime gelecek olursak ; Şu ana kadar kullandığım onlarca farklı online alışveriş sitesi / satıcı içinde kargoyu bu kadar özensiz bir şekilde göndereni daha görmedim. Ürün resmen uyduruk karton bir kutuya rastgele atılmış bir biçimde geldi. Hiçbir koruma , hiçbir önlem yoktu ürünün zarar görmemesi için. Ürünü aldıktan sonra ilk tepkim : ''Kutuyla falan uğraşmasalar imiş ürünü direk beyaz bakkal poşetiyle falan gönderselermiş '' oldu. Alışverişimle ilgili sevdiğim noktaysa ürünü gerçekten hızlı bir şekilde kargoya vermeleri oldu. ( Tabi kutunun içine ürünü atıp, kargoya verince çok fazla zamanlarını almamış olsa gerek :D ) Ürün sipariş verdiğim gün kargo şirketine teslim edilmişti.

Eveeet, işte benim alışveriş deneyimlerim bu şekildeydi. Bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın ! :)

3 yorum:

  1. Paketleme hoş olmamış cidden. Umarım üründen memnun kalırsın kokusu iyi gibi pek hoşlanmıyorum ama etkilerini seveceğini düşünüyorum :-) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım benim ilk izlenimlerimde olumlu yönde :)

      Teşekkürler.

      Sil
  2. Ayy o kadar kötüyüm ki nasıl yazmışım ben öyle telefonun azizligine uğradım :-( kokusu iyi değil uhu gibi ama etkileri güzel diyecektim :-) En azından helkim markasından iyidir orası kesin :-)

    YanıtlaSil