3 Mayıs 2016 Salı

Yves Rocher Kepeğe Karşı Etkili Şampuan Yorumlarım

Yves Rocher Kepeğe Karşı Etkili Şampuan Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere bir süredir severek kullandığım bir şampuandan bahsedeceğim. Doğrusunu söylemek gerekirse konuyu biraz kısa tutacağım çünkü şu sıralar kafamda o kadar fazla şey var ki : Sanki bir şeye fazla zaman ayırır isem zamanın ayaklarımın altından halı gibi kayıp gideceğini ve diğer hiçbir şeye yetişemeyeceğimi düşündüğüm , tuhaf bir düşünce karmaşasının içindeyim. Hatta bu şekildeyken blog da paylaşım yapmak doğru mu değil mi ondan da emin değilim. Ne zaman böyle aklımda birden fazla şey varken bilgisayar başına oturup bir yazı yazsam o yazıyı ben değil de sanki başka biri yazmış gibi hissediyorum : Hayal gücüm kapanıyor , eğlenceli bir şekilde yazamıyorum vs vs. Her neyse konuyu daha fazla uzatıp sizi de sıkmadan hemen şampuanı yorumlamaya geçeyim. :)



* Öncelikle her zaman yaptığımız gibi ürünün vaatlerine bir göz atalım :

- İlk uygulamadan itibaren kepekleri gözle görülür derecede azaltır. Yeni kepek oluşumunu engelleyen kepeğe karşı etkili şampuan, saçlarınızı arındırarak hafifletir, daha zinde bir görünüm sağlar, saç derinizi yatıştırır. Formülündeki Nar Kabuğu, kepek karşıtı, arındırıcı ve koruyucu özellikleri ile hem saçlarınıza aradığınız ferahlamayı sağlar hem de hoş kokusu ile sizi etkisi altına alır. Paraben, silikon ve renklendirici içermez. Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

* Peki benim yorumlarım neler oldu şampuanla ilgili ?

- Evet, kepek görünümünü azaltıyor ve bu etkisini çok hızlı bir şekilde gösteriyor. Kepek oluşumunu engelleme etkisi var ancak bu sanki  ürünü kullandığınız süre boyunca bir daha hiç kepek problemi yaşamayacaksınız gibi algılanmasın. Kepek oluşumunu engelliyor ancak benim ki gibi zaman zaman kontrolden çıkan bir saç deriniz varsa yine ayda birkaç kere minik kepek atakları geçirebilirsiniz. Bu ürün saçlarımda kepek oluştuğu dönemlerde hem bu dönemin süresini kısaltıyor hem de bu dönemi en hafif şekilde atlatmama yardımcı oluyor. Öyle ki bu şampuanı kullandığım zamanlar saç derim kontrolden çıktığında oluşan kepekler neredeyse gözle görülemeyecek kadar küçük boyutta oluyor ve 4 - 5 gün sonra da yok oluyorlar. Kısacası etki olarak mucize bir ürün değil ama kesinlikle fiyat ve performans değerlendirmesi yaptığımızda oldukça başarılı bir ürün. İndirimle 14 - 16 TL gibi bir fiyata almıştım indirimsiz 22 TL'ye satılıyor. ( Daha yves rocher mağazasından alışveriş yapıp da indirimsiz bir ürün aldığımı hatırlamıyorum ya benim şansıma hep indirim zamanı gidiyorum ya da mağazadaki ürünler yılın 365 günü indirimde )

- Saçlarım daha hafif hissettim demekte biraz güçlük çekiyorum ama eski yves rocher şampuanına göre bu yenilenmiş formülü daha çok beğendiğimi söyleyebilirim hafiflik anlamında. Eski şampuanlarını kullanırken saçımın  ağırlaştığını ve kuruduğunu hatırlıyorum.

- Saçları aşırı kurutup keçe gibi yapma özelliği yok ama kesinlikle ekstra bir nemde kazandırmıyor saçlara bu nedenle nemlendirici etkisi olan bir saç kremiyle destekliyorum bu ürünü. Her gün yapmasanız da bu şampuanı kullandığınız süre boyunca 2-3 günde bir krem ya da haftada 1-2 kez saç bakım yağı uygulamakta yarar var .

- Saç derimde  yatışma etkisini görmedim zaten normalde de farklı , yeni bir şampuan denemiyor isem saç derimde herhangi bir rahatsızlık  ya da kaşıntı hissetmem.

- Saçları temizleme yönünden başarılı bir ürün. Şu an ikinci şişesini kullanıyorum ve hiç temizlik konusunda şampuandan bir sıkıntı duymadım. Tabi bunda benim saçlarımı her gün yıkıyor olmam ve saçlarımın kir tutacak pekte bir zamana sahip olmaması da etkili olabilir.

- Etki yönünden oldukça işime yarayan , kullanıldığı süre boyunca mutlaka bir kremle beraber saç bakımının yapılması gerektiğini düşündüğüm , kolay ulaşılabilen uygun fiyatlı bir ürün olmasıyla Yves Rocher in bu şampuanı daha bir süre daha benim sabah duş rutinin bir parçası olmaya devam edecek.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın ! :)

2 yorum:

  1. Saçlarım kepeklerden geçilmiyor bu aralar fazla şampuan denediğim için sanırım son farklı bir şampuan aldım bakalım iyi gelicek mi En kötü ihtimal kel kalmasam bunada bir deneyimlerim güzel anlatım olmuş kimyasal içeriğinin az olması cabası Kaleminize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım sizde de kepek sorununa karşı etkili olur bende olduğu gibi :)

      Sil