30 Mayıs 2016 Pazartesi

Yves Rocher Onarıcı Saç Yağı Yorumlarım


Yves Rocher Onarıcı Saç Yağı Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizler ile yaklaşık 1.5 aydır kullandığım bir bakım yağından bahsedeceğim. Eminim çoğunuz bir arkadaşınızdan ya da takip ettiğiniz bir başka blogger dan duymuşsunuzdur bu ürünü zira Yves Rocher markasının en popüler ürünlerinden birisi. Takip ettiğim tüm blogger lar deneyip beğenince bende eksik kalamadım tabi :) Aslında saçlarının onarılmaya ihtiyacı mı vardı derseniz kesinlikle hayır, çünkü şu ana kadar hiçbir yıpratıcı işleme tabi tutmadım saçlarımı : Ne ısıtıcı ne de herhangi bir boyama işlemi . Sadece son zamanlarda saçlarım sanki biraz parlaklığını yitiriyormuş gibi geliyordu. İşte bu yüzden hem saçımı beslemesi hem de biraz parlaklık katması için Yves Rocher'in bu onarıcı bakım yağını tercih ettim. Peki, bakalım ürün beklentilerimi karşılayabilmiş mi?



* Öncelikle Yves Rocher Onarıcı Saç Yağının vaatlerine bakalım :

Yıpranmış saçlar derinlemesine bakıma ihtiyaç duyar. Onarıcı özelliğe sahip Saç Yağı bu bakımın önemli bir parçasıdır.

Saçlarınız farklı sebeplerle yıpranabilir; taranırken, fön-maşa gibi ısı yardımıyla saça şekil verilirken, güneş, rüzgâr ve hava kirliliği gibi dış etkenler karşısında saçlarınız kırılabilir, cansız ve mat görünebilir.

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı %99 oranında doğal bir içeriğe sahiptir. Organik Jojoba Yağı ile saçlarınızı derinlemesine beslerken dış etkenlere karşı korur. Formülünde bulunan Organik Babassu ve Güney Amerika Fındığı Yağı saçlarınızı yağlandırmadan onarır. Formülünde silikon bulunmayan ürün, saçlarınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Ürün saçlarınıza yapışmaz. Paraben ve renklendirici içermez.

Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

Yıpranmış saçlar Onarıcı Saç Yağı ile saçlarınız sağlığını geri kazanır, canlanır ve ışıldar.

* Peki benim yorumlarım neler oldu Yves Rocher Onarıcı Saç Yağıyla ilgili :

- Yorumlamaya kokusundan başlayalım çünkü ürünü kullanır kullanmaz ilk fark ettiğiniz özelliği kokusunun ağırlığı oluyor. Ürünün kokusunu tam olarak tarif edemesem de yapay bir tatlılık ve fındık kokusu aldığımı en azından benzettiğimi söyleyebilirim. Kokusunu pek beğenmesem de benim için dayanılmayacak ölçüde değildi. ( Bu blogger ın burnu ne ürünler kokladı bir bilseniz :) Koku hassasiyeti olanlar mutlaka almadan önce bir numune ürünü koklamalı.

- Konuya giriş yaparken de belirttiğim gibi benim üründen iki beklentim var : Saçımı beslemesi ve saçıma parlaklık katması. Ne yazık ki parlaklık konusunda saçımda herhangi bir değişim göremedim. Gerçi bu parlaklık kaybı olayı bende gerçekten var olan bir sorun mu ondan da emin değilim çünkü gittiğim her yerde saçlarımın parlaklığının yerinde olduğu ve bunun için ürüne ihtiyacım olmadığı söyleniyor. ( Galiba bakım yapacağım diye artık kusur bulmaya başladım kendimde :D ) Saçı besleme konusunda ürün beklentilerimi karşıladı. Saçlarımın bu ürünü kullandıktan sonra neme doyduğunu, yumuşadığını ve çok daha pürüzsüz olduğunu hissediyorum. Ayrıca saçı şekillendirirken de bu verdiği yumuşaklık işime yarıyor. :) Bu arada etkilerinden bahsetmişken saçlarımın gün içinde daha çabuk yağlanmasına neden olmadığını da belirteyim. Yani saçlarım yağlı birde bunu kullanırsam daha da yağlanır diye korkmanıza gerek yok ama yinede siz ürünü kullanırken saç köklerinize ve saç diplerinize getirmemeye özen gösterin :)

- Ürünün kullanımı oldukça pratik her ne kadar ben yarım saat ile bir saat arasında saçımda tutsam da normal kullanım süresi 10 dakika. Ürün uygulandıktan sonra herhangi bir rahatsızlığa neden olmuyor, günlük ev işlerinize devam edebiliyorsunuz. Ürünün durulanması oldukça kolay: Tek yapmanız gereken saçınızı yıkayıp hafif bir şampuan sürmek o kadar.

- Ürün oldukça bereketli 1.5 aydır kullanıyorum ve daha şişenin çeyreğini bile bitiremedim. Fiyatı da ürünün ne kadar bereketli olduğunu göz önüne alacak olursak oldukça uygun 22 TL. Yves Rocher markasının uçan kelebekten konan böcekten açan çiçekten her şeye bir indirim yaptığını düşünecek olursak muhtemelen ürünü daha uygun fiyatlarla da bulabilirsiniz. :)

Eveeet, işte benim ürün yorumlarım bu şekildeydi. Olmaz ise olmaz gidip hemen almalısınız diyeceğim bir ürün değil ; yine de etkileri bakımından işime yarayan severek kullandığım bir ürün oldu. Saçıma hafif bir nem vereyim ve saçlarım yumuşacık olsun diyorsanız bu ürüne bir göz atabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşünceye kadar hoşça kalın !





2 yorum:

  1. sizden güzel puanlar almış bu ürün ben de merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimle 18 TL gibi bir fiyata geldiğini düşünürsek etki olarak kesinlikle fiyatının hakkını veren bir ürün. Saçınızı yumuşacık yapmak ve beslemek için rahatlıkla kullanabilirsiniz. :)

      Sil