1 Haziran 2016 Çarşamba

Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel / Yüz Temizleme Jeli Yorumlarım

Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel / Yüz Temizleme Jeli
Merhaba, arkadaşlar ! Nasılsınız ? Umarım haziranın ilk gününü kendiniz kadar güzel geçiriyorsunuzdur. ( Eğer direk ürünle ilgili yorumlarıma geçmek istiyorsanız ''devamını okuyun'' kısmından sonrasına bakabilirsiniz) Bugün içimde öyle bir enerji ve mutluluk var ki ... Odamda dört dönüyorum ; sabahın 8'inden beri nightcore müzikleri açmış dans ediyordum şu an saat 10.35 ve daha yeni yeni enerjimin bir kısmının tükendiğini hissedebiliyorum. Sizde de oluyor mu bu ? Bazen öyle bir moda giriyorsunuz ki: Sanki dünya sizin etrafınızda dönüyor , güneş daha bir parlak oluyor ve enerjinin damarlarınızın içinden akıp gittiğini hissedebiliyorsunuz. Birde kendini beğenmişlik gibi olmasın ama aynaya baktığınızda kendinizi görünce sanki 23 yıldır gördüğünüz insanı değilde böyle tanrının eli (?supernatural?) değmiş gibi bir insan evladıyla karşılaşıyorsunuz :) Dün işte arkadaşımın abisinin düğününe gittiğimde de kendimi aynen böyle hissediyordum hatta arkadaşlarla video çekilirken kamerada kendimi görünce dayanamayıp ''ne kadar güzel görünüyorum yha'' diye çığlık atmamın nedeni de tamamen bu enerji patlamasıdır dostlar :) Her neyse bu kadar enerji ve mutluluktan bahsettikten sonra gelin birde 2 aydır her sabah ve akşam kullandığım Moshos Garden'in bu yüz temizleme jeline bakalım. Gerçekten vaatlerini yerine getirebilen bir ürün mü ?



* Öncelikle Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel / Yüz Temizleme Jelinin vaatlerine bir göz atalım:

Şimdiye kadar hep en doğal, en zararsız temizleyiciyi bulmaya çalıştın, bazen umutlandın bazen vazgeçtin. Tamamen doğal bir temizleyiciyi diğerlerinden ayıran fark neydi hep bunu bulmaya çalıştın. Artık elinde Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel var. Doğal kaynaklardan elde edilen içeriği, yeşil mandalina ve misket limonu kokusu ile alışkanlıklarını değiştirmek için geldi.

EcoCert onaylı temizleyici içeriği şekerden elde edilen yüzey aktif maddelerden oluşur. Sülfat grubu (SLS, SLES, Akylether Sulfates), diğer temizleyicilerde bulunan zararlı kimyasallar (MEA, DEA, TEA, Ethylene Oxides) ve koruyucu (Phenoxyethanol, Parabenler) içermez. Yumuşak yapısı ile hassas ciltlere uygundur, temizlerken cildi tahriş etmez. Sentetik parfüm ve renklendirici içermez, cilde tazelik ve zindelik veren %100 doğal ve organik yeşil mandalina ve misket limonu içerir.

* Peki , benim yorumlarım neler oldu Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel ile ilgili :

- Öncelikle bu ürünün ilk dikkatimi çeken ve almamı sağlayan özelliği olan içeriğinden bahsedeyim. İçerik olarak içinde toplam 11 bileşen bulunduruyor. Bu 11 içeriğin içinde aloe vera , glycerin , misket limonu gibi bileşenler bulunuyor. Bu bileşenlerin cildin rahatlayıp , ferahlamasında katkısı bulunduğunu düşünüyorum.. İçerik listesi bakımından şu ana kadar kullandığım en temiz içerikli temizleme jeli olduğunu söyleyebilirim. Ürünün içerik listesini incelediğimde içinde cilde zarar verebilecek tek bir bileşen dahi bulamadım. 

- Ürünün ilk fark ettiğim yönü kokusu oldu. Böyle doğal, taze sıkılmış limon gibi oldukça ferahlatıcı ve yenileyici bir kokusu var. Sabah güne başlarken tam da koklamak isteyeceğiniz türden bir koku :) Normalde böyle kokuların büyük hayranı olmasam da bu temizleme jelinin limon kokusunu oldukça beğendim. 

- Yüzümü temizlerken çok fazla köpürmediğini fark ettim. Ürünün köpürüp , köpürmemesi benim için herhangi bir problem teşkil etmiyor ancak temizlik ürünlerini kullanırken köpürme olmadan rahat edemeyenlerdenseniz bu ürünün köpürmesi size yeterli gelmeyecektir. :) Benim için asıl önemli olan temizleme işlemi bittiğinde yüzümün gerçekten temizlenmiş görünmesi ve öyle hissettirmesi. Bu temizleme jelinin kullandıktan sonra hissettiğimde tam olarak bu : Temizlenmiş ve duru görünen bir cilt.

- Ürün hassas cildimde herhangi bir soruna yol açmadı. Özellikle cildimin yıkamadan sonra kızarık bir görüntüye bürünmemesi beni oldukça mutlu etti çünkü temizleme ürünlerinde genelde bu sorunla karşılaşıyorum.

- Ürünün bir diğer sevdiğim özelliği de cildi kurutmuyor olması. Karma cilde sahip olanlar bilirler cildin bir yandan yağ dengesini sağlayıp bir yandan da kuru bölgelerin daha da kurumamasını sağlamak ne zordur. İşte bu ürünü kullanırken cildimin nem dengesini koruduğunu hissedebiliyorum. Yağlı bölgeler dengelenirken kuru bölgeler nem kaybetmiyor. 

- 2 aydır sabah ve akşam bonkörce ürünü kullanmama rağmen bitirebildiğim miktara bakarsak ürün büyük bir ihtimalle bir 6-7 ay yetecektir. Lilakutu adresinden 54 TL'ye almıştım ayrıca moshosgarden.com sitesinden de ürüne ulaşabilirsiniz. 


- Bu arada marka Peta - Cruelty Free sertifikasına sahip yani ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

- Yalnız bu ürünün reklamını yapsaydım herhalde ancak bu kadar övgüyle bahsedebilirdim. Az önce ürünü elime alıp sağa sola çevirdim '' ya senin hiç kötü bir yönün yok mu '' diyerek :) Sonunda bir kusurunu buldum dostlar hazır mısınız ? Ürünün ağız kısmı biraz kısa yani ürün jel formunda olduğu için elinize alırken biraz ağız kısmının etrafına taşabiliyor. İşte bu yüzden ürünün ağız kısmı biraz daha uzun dizayn edebilirdi. Evet, ürünün zorda olsa eksik diyebileceğim bir yönünü de bulduğuma göre günüme huzur içinde devam edebilirim :D Şaka bir yana gerçekten aşık oldum ben bu ürüne. Şu ana kadar kullandığım en iyi temizleme jeli. Önerimle alan iki arkadaşımda şu ana kadar oldukça memnun kaldıklarını söylediler. Peki, siz bu ürünü denediniz mi ? Eğer denediyseniz beni yorumlarınızla bilgilendirmeyi unutmayın. 

Harika bir gün geçirmeniz dileğiyle hoşça kalın ve unutmayın bu dünya üzerinde ki hiçbir şey sizden ve sizin mutluluğunuzdan daha değerli değil :)


3 yorum:

  1. Aradığım yüz temizleme jeli sanırım bu, okudukça enerjin bana da geçti çok keyifli bir yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı beğendiğine çok mutlu oldum teşekkürler :)

      Sil