3 Temmuz 2016 Pazar

La Roche - Posay Toleriane Ultra Contour Yeux Göz Kremi

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlerle uzun süredir yorumunu ertelediğim ve uzun süredir kullandığım bir göz kreminden bahsedeceğim. Bu göz kremiyle tanışmam nereden yaptığımı hatırlayamadığım bir alışverişin yanında seyahat boyunun verilmesiyle olmuştu. O sıralar Nuxe'ün pekte beğenmediğim bir kremini kullanıyordum. Kış mevsiminde göz çevremi nemlendirip , rahatlatma konusunda sınıfta kalan bir nemlendirici olsa da Nuxe'ü bitene kadar kullanmayı planlıyordum taaki bu kremin seyahat boyunu deneyene kadar. Bu ürünün, 1.5 ml boyutunu 2 hafta kullandıktan sonra eczaneye koşarak gidip 20 ml tam boyunu satın almama ve elimdeki Nuxe göz kremini elimin tersiyle itmeme neden olan özellikleri bakalım nelermiş ?



* Öncelikle her zaman yaptığımız gibi La Roche - Posay Toleriane Ultra'nın vaatlerini inceleyelim :

Neurosensine + Niacinamide kompleksi içeren formülü ile göz çevresini nemlendirir ve yatıştırır. La Roche-Posay termal su ve patentli kompleks içeren formülü ile göz altı şişliğini indirmeye ve göz çevresindeki rahatsızlığı azaltmaya yardımcı olur. Katkı maddesi, paraben, koku, alkol ve renk içermez.

* Peki benim yorumlarım neler oldu La Roche - Posay Toleriane Ultra ile ilgili ?

- Bu ürünün tartışmasız en iyi ve ürünü almamı sağlayan özelliği, göz çevresine verdiği rahatlama hissi. Bu hissi aradan 3 ay geçtikten sonra kremi kullanırken hala yaşayabiliyor muyum derseniz cevabım ne yazık ki hayır olacak çünkü göz çevreniz zamanla kremin verdiği bu hisse alışıyor ve bu etkisini bir süre sonra hissetmemeye başlıyorsunuz. Bu kremi almadan önce göz çevrenizde gerginlik, nemsizlik , hassaslık gibi sorunlar yaşadıysanız büyük bir ihtimalle kremi kullandığınız ilk 1 ay boyunca hayatınızın göz kremini bulmuş gibi hissedeceksiniz :) Göz çevresini bu şekilde rahatlatmasında içindeki shea yağı ve termal suyun etkisinin olduğunu düşünüyorum.  

- Nemlendirmesi, hem yaz hem de kış için benim pekte kuru olmayan göz çevreme yeterli geldi. 

- Ürünü ilk kullandığınızda göz çevrenizde oldukça ıslak bir görüntü bırakıyor olsa da birkaç dakikanın ardından ürün cilt tarafından emiliyor ve ıslak görüntü kayboluyor. Eğer pratik ya da hızlı bir bakım sağlayan göz kremlerine ihtiyaç duyuyorsanız bu ürün pekte sizin aradığınız türde olmayabilir.

- Sürülmesi oldukça kolay ve hafif yapılı bir ürün.

- Göz çevresindeki morluklara herhangi bir etkisi yok. Göz çevrenizi nemlendirip , rahatlattığı için göz çevreniz daha dinç dursa ve morluklar biraz azalmış gibi gelse de bu tamamen bir yanılsamadan ibaret :) Göz çevresindeki şişlikler konusunda işe yarar mı bilemiyorum , göz çevremde şişlik olmadığı için. 

- Kokusuz bir ürün. Parfüm içermiyor oluşunu sevdim.

- 20 ml boyunu 55 TL gibi bir fiyata almıştım. Performans / fiyat ve normal göz kremlerine nazaran fazlaca olan gramajını düşünecek olursak gerçekten çok iyi bir fiyata sahip.

- İçerik olarak diğer La - Roche ürünleri gibi bundan da pek zengin bir içerik beklememek gerekiyor. Bittikten sonra daha temiz ve zengin içerikli bir göz kremi arayışına gireceğim. İnce yapılı , hafif nemlendirip göz çevresini daha canlı ve dinç gösteren bir göz kremi öneriniz varsa yorum olarak bırakın lütfen :)

Eveeeet, işte benim La - Roche - Posay Toleriane Ultra yorumlarım bu şekildeydi. Bir sonraki yazıda görüşünceye kadar hoşça kalın !






4 yorum:

  1. Bayagidir merak ettigim bir urundu, detayli yazin icin tesekkurler. Goz kremi olarak Kiehl's Midnight Recovery Eye Cream'i basarili buluyorum ben, icerigi fena degil. Ust uste birkac tup kullanip biraz sikilinca baska urunlere yoneldim ama aradigimi bulamazsam tekrar ona donebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Khiels MR alınacaklar listesine eklendi :) Merak ettiğim bir üründü zaten şimdi sende önerdiğine göre gönül rahatlığıyla alabilirim :)

      Sil
  2. Merhaba yagsiz ve anti age ozellikli olan bir göz altı kremi tavsiye edebilir misiniz.sizin tecrubelerinize guveniyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, henüz yaşlanma karşıtı etkiye sahip bir göz kremi kullanmadığımdan ne yazık ki bu konuda tavsiye veremeyeceğim. Güveniniz için teşekkürler :)

      Sil