10 Ağustos 2016 Çarşamba

n10bakim.com alışverişim ve alışveriş deneyimlerim

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Ben son zamanlarda oldukça stresli ve yoğun günler geçiriyordum neyse ki o süreci atlattım ve şu an kendimi tüy kadar hafif hissediyorum :) Hazır kendimi böylesine hafif ve mutlu hissederken blog sayfama da uğramak istedim. Bugün sizlerle kısa (kısa dediğime bakmayın yazarken parmaklarım çözülmüş resmen) bir alışveriş deneyimi paylaşacağım. Bakalım n10 alışverişim nasıl geçmiş ?



İlk olarak aldığım ürünlerden bahsedeyim. İlki Tonymoly markasının Tomatox Magic Massage Pack ürünü. Anladığım kadarıyla ürünü önce hafifçe masaj yaparak yüzümüze dağıtıyoruz. 1-2 dakika masaj yaptıktan sonra ürünü maske gibi yüzümüzde 5-10 dakika bekletip sonrasında yüzümüzü yıkıyoruz. Bildiğiniz maske işte bakmayın büyülü masaj paketi dediklerine :) Ürünün aydınlatma, arındırma ve nemlendirme gibi vaatleri var. Bu arada sitede beyazlatıcı maske olarak tanıtılıyordu ancak ben ürünün İngilizce vaat kısmında beyazlatma anlamında herhangi bir tabir görmedim.Ürünü henüz denemedim çünkü bahsettiğim o stresli dönmede cildim aşırı derecede bozulmuştu ve maskeyi böyle bir dönemde deneyerek etkilerine haksızlık etmek istemedim. Genelde memnun kalınan bir ürün, okuduğum yorumların çoğu olumlu yöndeydi umarım bende üründen memnun kalanlar arasında olurum. Bu arada ürünün şirin domates ambalajıyla gözleri doldurduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Fiyatı 33.90'dı

İkinci ürünse Etude House markasının Missing U! el kremi. Bu ürünü almamın nedeni kesinlikle bakım amaçlı değil onu en baştan söyleyeyim :D Evde bununla aynı etkiyi verebilecek 2-3 farklı el kremi var ancak bunun kadar tatlı ve şirin bir el kremi daha görmedim ben. Şu sıralar el bakımımı ihmal ediyordum bu el kremini beni biraz motive etmesi için aldım. Ürünü birkaç kez kullandım kozmetik marketlerden alacağınız herhangi bir el kreminden bir farkı yok etki bakımından , ancak şu ambalajına bir bakar mısınız cidden ürünün herhangi bir etkisi olmasa dahi bu kadar tatlı bir şeyden kötü diye bahsedebilir misiniz ? :D  Fiyatı 25.50'ydi

Siparişimi kapıda ödeme ile nakit bir şekilde yaptım. Ayrıca 5.90'da kargo ücreti ödedim.

Siparişimi instagram hesaplarından DM yoluyla verdim. Oldukça ilgililerdi ve benimle çok çabuk iletişime geçtiler.  Bu yönlerini gerçekten beğendim.

Perşembe sabahı verdiğim sipariş salı sabahı elime ulaştı. Bana kargo takip numarası göndermeyi unutmuşlar ancak bu numarayı öğrenmek istediğimde saniyeler içinde bana numarayı attıkları için bunu alışverişime eksi bir etken olarak ekleyemiyorum. Dediğim gibi tüm alışverişim boyunca müşteriyle iletişim konusunda oldukça hızlıydılar .

Ürünler taşıma esnasında hasar görmesin diye plastik baloncuklar ( bunun ismi ne ya şu elimize geçtiğinde tek tek kabarcıkları patlatıp , tuhaf bir keyif aldığımız şey ) ile kaplanmıştı. Kaplamayı söktüğümde ürün paketlerinin oldukça yıpranmış ve hasar almış olduğunu gördüm ( el kreminin geldiği paketin üzerinden kamyon geçmiş gibi görünüyordu :) Paketlerin halini görünce içime bir kurt düştü acaba ürünlerin ambalajları da bu şekilde hasar almış mıdır diye neyse ki ürün ambalajlarında herhangi bir yıpranma veya hasar yoktu.

Alışverişimle beraber herhangi bir tester ürün gönderilmemişti. Bu tester konusu firmalarca önemsiz gibi görünse de biz tüketicilerin beğenisi konusunda ne kadar büyük etki yarattığından bir haberler :)

Eveet, işte alışveriş deneyimlerim bu şekildeydi . Gelecekte ilgimi çeken bir ürünle karşılaştığımda tekrardan alışveriş yapabileceğim bir adres oldu n10bakim. Kore kozmetik ürünlerine benim gibi ilgi duyanlarınız varsa sitedeki ürünlere bir göz atabilirsiniz ;)  Bir sonraki paylaşımda görüşünceye kadar kendinizde çok ama çok iyi bakın !

2 yorum:

  1. Merhaba, ya belki alakasız ama çok yağlı bi cildim var bana tonik önerebilir misiniz😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hiç alakasız olur mu :)

      Aşırı yağlı ciltlerin yağ sorununu çözecek bir tonikle henüz karşılaşmadım ama cildin normal derecede yağlı olan bölgelerini dengeleyen ve arındıran tonikler kullanmıştım.

      Aşağıdaki linklerden bahsettiğim ürünlerin detaylı yazısına ulaşabilirsiniz ;)

      Ida Kew : http://gulumseyenaura.blogspot.com.tr/2015/04/idakew-dengeleyici-yuz-tonigi-yorumlarm.html#uds-search-results

      Cyrene : http://gulumseyenaura.blogspot.com.tr/2014/10/cyrene-advanced-acne-and-oil-control.html

      Sil