19 Ağustos 2016 Cuma

Vazgeçilmezim Olan 3 Ürün

Missha Super Aqua Cell Renew Snail B.B Cream

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlerle belli bir süredir kullandığım ve adeta vazgeçilmezim haline gelen 3 üründen bahsedeceğim. Biliyorsunuz beni gözü doymak bilmez bir kozmetik ve bakım aşığıyım, bir ürünü beğensem bile acaba daha iyisi var mıdır diye farklı ürünlere yönelebiliyorum. Kozmetik serüvenimde karşılaşıp da etkisinden kurtulamadığım , hatta benim o kozmetik iştahına bir dur demeyi başarabilen 3 ürün bakalım neler olmuş ?



1 ) Nuxe Masque Purifiant Doux : Nuxe'ün gül içerikli serisinden bu kil maskesi vazgeçilmezim olan ilk ürün. Bir kil maskesinden ne bekleyebilirsiniz ? Cildimde ki yağı kontrol altına alsın aynı zamanda bunu yaparken cildimi kurutmasında , cildimde herhangi bir hassasiyete yol açmasın hatta cildim hali hazırda hassas ise onu sakinleştirsin , uygulaması pratik olsun beni yarım saat durulama ile uğraştırmasın , kullanımı zevk versin klasik kil kokusu olmasın ve yüzüme kalıp gibi oturmasın, bereketli bir ürün olsun ve fiyatı da öyle uçuk olmasın ayrıca ürün son kullanıma kadar katılaşma yapmasın. İşte bu yukarıda saydığım beklentilerin tamamını bu ürün bana veriyor. Eğer bir marka gönderisi falan olmazsa bir daha hayatım boyunca farklı bir kil maskesi deneyeceğimi sanmıyorum. Ayrıntılı yazısını okumak isterseniz: Nuxe Kil Maskesi

2 ) Hurraw! Vanilla Bean Lip Balm : Ürünün ismini yazmak bile iştahımı açtı :) Bir ürün ancak bu kadar güzel ve tatlı vanilya kokabilir. Lip balm kapağını açtığınızda o muhteşem kokuyu almamanız imkansız. Tabi güzel kokması beni bu ürüne aşık eden tel güzel özelliği değil aynı zamanda içerik olarak da oldukça temiz bir ürün. Ürünün içerik listesinde yer alan tüm içerikler organik ve hiçbir kimyasal kullanılmadan soğuk preslenme yöntemiyle muhafaza edilmiş. Dudaklarımıza ne sürdüğümüz önemli değil mi ? Sonuçta gün boyu yediğimiz , içtiğimiz her şeyle biraz biraz dudağımıza sürdüğümüz şeyleri de sindirimimize katıyoruz. Dudakları nemlendirme konusunda orta karar bir ürün yani bir nuxe lip balmın verdiği besleyicilik yok ancak bu ürünü diğer lip balmlardan ayıran en büyük özelliği benim için dudaklara sürülür sürülmez verdiği o canlılık. Dudaklara o kadar muhteşem bir canlılık ve hafif bir ıslaklık veriyor ki bazen aynaya bakınca dudaklarımın görüntüsü karşısında mutluluktan şok geçiriyorum :) Dudakları anında canlandırması , hafif bir ıslaklık katması , dudakları daha dolgun göstermesiyle benim için tam bir gündüz sür çık lip balmı. Aaaa bakın az kalsın ürünün yapısından bahsetmeyi unutuyordum: Ürünü ne zaman kullansam dudaklarıma sanki tereyağı sürmüş gibi hissediyorum dudaklarda o kadar kolay kayıyor ki :) Ayrıca ürünün dudaklarda yapış yapış bir his bırakmaması da ayrı bir güzel. Hurraw! markasının hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka olduğunu da belirterek bu muhteşem lip balm hakkındaki yorumlarımı sonlandırıyorum :)

3) Missha Super Aqua Cell Renew Snail B.B Cream SPF 30 : Bu ürünün herhalde bir 20 kadar numunesini kullanmışımdır. O kadar çabaladım ki almamak için anlatamam. Elimde 10 dan fazla B.B ve C.C krem var ve düzenli bu tip ürünleri kullanan biriside değilim: Haftada 1 kafama eserse kullanırım ya da bazen 1 ay boyunca hiç kullanmadığım da olur bu nedenle daha elimdeki o kadar B.B kremin çeyreğini bile kullanamamışken yeni bir B.B kreme 80 TL para vermek çok mantıksız gelmişti ama gelin görün ki ürünün etkileri o kadar güzel ki ...  İlk olarak çok çok az ürünle cildimde ki tüm renk eşitsizliklerini , kızarıklıkları kapatmasına bayılıyorum. Ürünleri kat kat uygulamayı sevmeyen ben için büyük bir artı. Ciltte oldukça hafif duruyor kesinlikle ağırlaştırmıyor ve cildinize dokunduğunuzda tamamen pürüzsüz bir yüzey hissediyorsunuz. Cilde harika bir aydınlık veriyor. Hafif ıslak bir bitişi var bu özelliğiyle soğuk kış aylarında cildi olduğundan daha canlı gösteriyor. Ürünün en sevdiğim özelliklerinden biriyse cildimde en ufak bir hassasiyete dahi yol açmaması hatta inanılmaz bir şekilde cildimden akşam silip attığımda cildimi ürünü kullanmadan öncesine göre daha iyi bir durumda bırakmasıyla beni kendine aşık eden bir B.B krem oldu. Missha'nın sitesinde 1 TL'ye testerini satın alabilirsiniz. Ürün 45 g ve pompalı bir tüpte geliyor.

Eveeet, işte benim vazgeçilmez bakım ürünlerim bunlardı. Peki siz bu ürünlerden herhangi birini kullandınız mı ? Eğer kullandıysanız yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

6 yorum:

  1. missha nın signature bb si de benim vazgeçilmezlerimden. ayrıca nuxe un bu maskesine ben de bayılıyorum. çok haklı ve dogru seçimler yapmışsın, eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe ün maskesi gerçekten harika değil mi :)

      Teşekkürler.

      Sil
  2. Yine zevk konuşmuş ^^ Missha hariç benim de favorilerim diğerleri <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek takip ettiğim bir blogger dan böylesine güzel bir yorum. Teşekkürler <3 :)

      Sil
  3. Cok guzel urunler, Missha'yi merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha numunesini denemeni kesinlikle öneririm. Hatta denemeni isterdim çünkü yorumlarına oldukça güvendiğim bir blog yazarısın. Acaba bu ürün hakkında ki yorumların neler olurdu gerçekten merak ediyorum :)

      Sil