23 Eylül 2016 Cuma

Bitenler Kulübü #10


Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlerle bitenler kulübü serisinin 10. bölümünü paylaşacağım. Aslında şu aralar blog da pek paylaşım yapma isteğim yok ancak masamın üzerindeki bitenler kutusu artık ağzına kadar dolup taştığı ve resmen bir çöplük görüntüsü aldığı için dayanamayıp bilgisayar başına oturdum. Bakalım yakın zamanda neler bitirmişim , nelerden memnun kalmışım  ve neleri bitiremeden çöpe yollamışım.



1) Rosella Gül Suyu : Bu tonik niyetine denediğim 2. gül suyu markası  ancak sonuç ilkiyle aynı yine herhangi olumlu bir etkisini göremedim. Bu denediğim son gül suyu olacak :)

2) Yves Rocher Kepeğe Karşı Etkili Şampuan : Onlarca farklı markanın şampuanlarını denedim ancak bu şampuan kadar saçlarımla anlaşmayı başarabilen başka bir şampuan daha bulamadım. Saç derisinde kepeklenmeye yol açmıyor ancak uzun süreli kullanımda saçı biraz sertleştiriyor. Haftada 2-3 kere bir saç bakım kremiyle beraber kullanırsanız problem yaratmayacaktır. Stokladığım nadir ürünlerden biri yenisi şu an banyomdaki yerini almış durumda.

3) Balmozon Ozonlanmış Zeytinyağı Serumu : Abartmıyorum ürünü 1 yıl boyu aralıklarla kullandım ve ürünün tükettiğim kısmı ancak %5 falan.  Eğer bireysel kullanım için alıyorsanız kesinlikle ama kesinlikle 50 ml değil 30 ml olanından alın. İmkansız bir kimsenin bunu bozulmadan bitirebilmesi . Sivilceler üzerinde işe yaradığını düşünsem de gerçekten kötü bir koku ve berbat bir yapışkanlığa sahip. Hatta serum kelimesinin ben bu ürüne uygun olduğunu düşünmüyorum zira cilt tarafından emilmiyor ya da emiliyor ise çok az bir kısmı emiliyor. Daha çok maske gibi bir ürün. Bir daha alınmayacak !

4) Yves Rocher Armut - Karamel Vücut Losyonu : Yves Roche'ye çok kızgınım bu armut-karamel serisini sadece yılbaşına özel sınırlı çıkardığı için. Ürün şu ana kadar bir cilt bakım ürününde kokladığım en güzel kokuya sahip. Umarım ileride tekrardan satışa sunarlar bu seriyi.

5) The Body Shop Dudak Peelingi : Fiyat / kalite kıyaslamasında yerleri süpüren bir ürün. 30 TL'lik fiyatını kesinlikle hak etmiyor. Kullandığım süre boyunca tam 3 kere kırıldı. Üstelik zamanla yapısı  katılığını yitirdi ve daha kremsi bir yapıya geldi ki bu da üründen aldığım verimi azalttı. İçinde hala bir miktar olmasına rağmen çöpe atıyorum bir daha kesinlikle alınmayacak. Ülkede resmen dudak peelingi kıtlığı var: Ne yerli bir marka dudak peelingi çıkarıyor ne de çıkaran yabancı markalar TR'ye geliyor ! Aslında şöyle doğru düzgün bir dudak peelingi Türkiye'de piyasaya sürülse eminim yok satar. Baksanıza şu uyduruk ürün bile TBS sitesinde tükenmiş.

6) Nuxe Kil Maskesi : Kaldı mı bu ürünü ne kadar sevdiğimi bilmeyen. Cilt bakımının kutsal kasesi benim için :)

7) Miaorganical Vücut Losyonu : Yoğun yapıda ki vücut losyonlarını gerçekten sevmiyorum. Birde etki yönünden öyle aman aman bir şeyini göremeyince 2 kullanımdan sonra çöpe ...

8) Garnier BB Cream : Resmen sarı bu ya :) İnsanlar beni hasta sanıyordu bu B.B kremi kullandığım günler . Galiba yakın zamanda yenilediler bu ürünü hala aynı kötülükte mi bilmiyorum ama gidip de deneyeceğimi sanmam. Bu arada bendeki tonu Light

9) Caudalie El Kremi : Vasat bir ürün. İçeriğinin biraz daha iyi olması dışında marketlerde satılan 2-3 liralık el kremlerinden bir farklı yok.

10 ) Clinique All About Eyes : Fena bir ürün değil. Nemlendirme bakımından sevmiştim bu ürün ancak fiyat olarak gereksiz pahalı. Belki iyi bir indirimde denk gelirsem tekrar alabilirim.

11) Clinique Turnaround Overnight bıdı bıdı yüz kremi : Bir isim vermişler kreme sanki krem değil dünya fatihi. Kullandığım kısa süre içinde cildimde sivilcelenmeye neden olduğu için kullanmayı bıraktım. Kendilerini büyük bir mutlulukla çöpe yolluyorum :)

12) Love and Toast Lip Balm Cherry Lemonade : Tek kelimeyle felaket bir ürün aman almayın aldırmayın dostlar :)

13) Nuxe Reve De Miel Lip Balm : Yapısı değişmeye başladığı için atma kararı aldım. Bundan sonra elimde 2'den fazla lip balm bulundurmamaya dikkat edeceğim çünkü fazlaca ürün birikince böyle bitiremeyip çöpe atıyorum. Nemlendirme olarak oldukça başarılı bir ürün şu an stick formda olanını kullanıyorum.

14 ) Hurraw! Vanillia Bean Lip Balm : Harika harika harika ... Sonsuzluk .... harika ....

15 ) Burt's Bees Lip Balm : Nemlendirmesini başarılı bulmadığım bir lip balm tekrardan almayacağım.

16)  Hurraw! Sun Balm : Aşırı derecede yoğun ve katı bir ürün öyle ki duvara atsam duvarda minik çaplı bir yarık bırakabileceğine dair inancım var. Üstelik dudaklara tuhaf bir beyazlık veriyor ki bu özelliğini hiç sevmedim. Kesinlikle tekrardan alınmayacak.

17) Hurraw Moon Balm : Kahve gibi kokması ve dudakları güzelce nemlendiriyor olmasıyla benim oldukça beğendiğim bir lip balm oldu. Diğer tüm Hurraw! ürünleri gibi bunun içeriği de oldukça zengin ve temiz.

18) Desert Essence Lip Balm : İlk kullanmaya başladığımda oldukça beğendiğim ancak zamanla yapısının katılaşması ve dudaklara nem verme özelliğini yitirmesiyle nefret ettiğim bir ürün oldu. Az önce bir bakayım dedim kokusu da değişmiş resmen çimento gibi kokuyor :D Büyük bir ihtimal ile bozulmuş ürün. 1 aylık kullanımda bu denli hızlı bozulması beni bir hayli hayal kırıklığına uğrattı.

19) Avene ve La Roche Termal Su : Sıkıldım termal su kullanmaktan ve artık cildimde sıkılmış olacak ki ne zaman kullansam cildimde hafif bir kaşıntıya neden oluyor. Uzunca bir süre görüşmemek üzere termal sulara elveda :)

20 ) I Love Strawberries Cream : Tatlı kokusuna vurulup aldığım bir ürün. Klasik marketlerde satılan el kremlerinden etki yönünden herhangi bir farklı yok.

21) Avene Mousse Nettoyante Temizleme Köpüğü : Yani 50 küsür TL'lik fiyatından utanmayıp 20 gün içinde bittin ya bir şey demiyorum. Birde son günler bitmesin diye azar azar kullanıyordum. Ben 54 TL verdiğim Avene'in temizleme jelini neredeyse 1 yıl kullanmış insanım bu köpük temizleyicinin 20 günde bitmesi ne demektir ? Hayır, bari bir etkisi olsaydı cildime ne cildimi doğru düzgün temizleyebildi ne de cildime bir ferahlık kattı tam  zarar ...

22 ) Clinique Take The Day Off Makeup Remover : Ne ben ne de bunu deneyen diğer arkadaşlarım beğenemedik bu ürünü . Bioderma kadar iyi ve hızlı temizleyemiyor. Üstelik fiyatı da Bioderma'nın makyaj temizleyicisinden çok daha pahalı.

23) Time Revolution The First Treatment Essence  : Tekrardan seyahat boyunu satın alıp deneyeceğim bir ürün olacak. Cildime fark edilir düzeyde bir canlılık ve parlaklık kattığını düşünüyorum. Eğer bu etkileri yine gösterirse tam boyunu satın alabilirim.

24) Neutrıgena Visibly Clear : Hala var mı bu ürün ? :D Yıllar önce alıp bir kenara atmıştım. 4 saat içinde sivilceye etki ediyormuş tabi canım bende uçabiliyorum zaten.

25) Synergen Anti Pickel Gel : Ben zamanında sivilcelerle iyi uğraşmışım herhalde bu ne :) Sivilcelere kısa süre içinde etki etmeyi vaat eden bu tip ürünlere inanmayın. Hiçbir ürün sivilceyi bir kaç saat içinde yok edemez. Sadece sivilcenin sönüp yok olma süresini biraz daha hızlandırıyor bu tip ürünler o kadar.

26 ) Missha Salyangoz Özlü Dudak Maskesi : Ne kadar gereksiz bir ürün. Yatmadan önce lip balm sürün aynı etkiyi alırsınız. :)

27 ) Neutrogena Norveç Böğürtlenli Ayak Kremi : Kokusu , yapısı ve nemlendirmesi ile gerçekten başarılı bulduğum bir ürün. Tekrardan alınacak.

28 ) Nuxe Nem Maskesi : İstediğim derinlemesine nemlendirme etkisini veremeyen bir ürün. Üstelik yapısını da beğenmedim sanki içinde homojen dağılmamış yağ gibi bir şey var böyle cilde sürünce yapış yapış oluyor.

28) Absolution Le Serum Anti - Soif : Nemlendirme yönünden başarısız ve fiyat olarak oldukça uçuk bir ürün. Missha Super Aqua serum bundan 100 kat daha iyi nemlendiriyor ve fiyat olarak da daha uygun.

29) Cashmere El Kremi : Çantada taşımaya uygun olan boyutuyla ilgimi çekmiş etki yönünden vasat el kremi.

30) Clinique Men Ürünleri : Gereksiz pahalı bu serinin ürünleri. Hayır, etki yönünden iyi ürünler olsa fiyatına tamam derim de ne temizleyicisi ne de nemlendiricisi markette bulabileceğiniz herhangi bir markanın herhangi bir ürününden çok da farklı değil. Temizleyicisi ciltteki tüm yağı söküp atıyor ve aşırı derecede kurutuyor. Bu ürünü ne zaman kullansam cildimin giderek canlılığını yitirdiğini fark ettim. Nemlendiricisi oldukça yüzeysel etki ediyor kesinlikle derinlemesine bir nemlendirme sağlamıyor.

Eveeet, yazarınız burada son nefesini verdi arkadaşlar :D Cidden daha fazla yazamayacağım belki ilerleyen bir zamanda konuyu tamamlarım. Şu anlık tek isteğim bilgisayar başından kalkıp şu çöplüğü postalamak :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder