20 Ekim 2016 Perşembe

La Strada Ekstra Hassas Cilt Yenileyici Peeling Yorumlarım

La Strada Ekstra Hassas Cilt Yenileyici Peeling Kullanıcı Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Benim günüm pek güzel başlamasa da kendimi toplamaya çalışıyorum. Bir insan nasıl yataktan kalktığında sanki uykusunda 40 kişi tarafından hırpalanmış gibi hisseder ? Şu sıralar başladığım yeni spor rutininin yan etkileri işte. Sokakta falan beni görseniz geçmiş olsun demek isteyebilirsiniz çünkü ciddi anlamda trafik kazası geçirmiş gibi oluyorum spordan sonra :) Aslında şu sıkıcı hareketleri yapmaktansa eskisi gibi tenis oynamayı tercih ederim ama o da tamamen başka bir hikaye. Her neyse sizi blog a felaket spor hayatımı anlatmak için değil de La Strada Peeling yorumlarımı okumanız için çağırmıştım :) Bu arada bu kadar rastgele konulardan girerek her seferinde ürün yorumlarına başlıyorum. Bu girişler sizi rahatsız ediyor mu '' Aman Ozan uzatma işte ürün yorumların nedir'' falan diyor musunuz ? Eğer bu şekilde düşünen varsa yorum bırakmayı unutmasın. ;)



Gelelim şimdi  blogger larca övüle övüle bitirilemeyen La Strada Peelinge gerçekten işte yarıyor mu , yoksa gereksiz popüler olan ürünlerden biri mi ?

* Ürünün vaatleri neler ?

Ciltteki ölü hücreleri temizler. Ciltteki gözenekleri arındırır. İçeriğindeki hyaluranik asit sayesinde cildin nem dengesini sağlar. Güçlü formülü sayesinde, cildin nemlendirilmesinde , akne, siyah nokta gibi cilt sorunlarının giderilmesinde etkilidir.

Ciltteki lekelerin açılmasında etkilidir. Tüm cilt tiplerine uygundur. Tüm vücutta uygulanabilir.

* Peki, benim yorumlarım neler oldu La Strada Peeling hakkında ?

Ciltteki ölü hücreleri arındırma konusunda iyi bir ürün. Cilde anında daha yumuşak ve pürüzsüz bir yüzey sağlıyor. Ciltteki tüm ölü deriyi arındırmıyor olsa da kullandığım pek çok peeling den arındırma konusunda daha başarılı.

Ciltteki gözenekleri arındırma ya da siyah nokta konusunda ürünün belirgin bir etkisi olmasa da siyah noktalara biraz etki ettiğini düşünüyorum. Siyah noktalara etki etme konusunda tek bir ürünün katkısını belirlemek gerçekten zor çünkü siyah noktaların artması ya da azalması genelde tüm cilt bakım rutininiz ile alakalı bir durum. 

Cildi nemlendirme iddiası ya tamamen boş ya da çok başarısız :) Peeling yaptıktan sonra cildim nemlendirici diye kıvranıyor resmen. Cildimi ekstra kurutmuyor ancak kesinlikle nemlendirdiğini de söyleyemem. 

Akne ve siyah noktaların giderilmesinde etkilidir denmiş. Hem akne hem de siyah nokta sorunu pek çok nedenden kaynaklanabilir. Cildinizden ölü deriyi arındırıyor olmanız akne ve siyah noktadan kurtulacağınız anlamına gelmez. 

Bu tip ürünleri akneye iyi geliyor diye düşünüp almanız büyük bir yanılgı olur. Yüzünüzdeki sivilcelerden kurtulacağım derken cildinizi mahvedebilirsiniz. Bu şekilde cildi ovarak etkinleştirilen bir peelingin sivilceli bir ciltte kullanılması fikri bile tüylerimi diken diken ediyor. Her halde yüzünüzü Türkiye deprem haritası gibi kıpkırmızı bulursunuz peeling den sonra. :)

Hassas cildimde özellikle yanak bölgesinde belirgin bir kızarıklığa neden oldu . Demek o kadar da Extra Gentle değilmiş :) 

İçerik olarak kağıt üzerinde güzel görünen ama etkisiyle içeriğinin hakkını vermediğini düşündüğüm bir ürün. Ürünün hassas cildim ile daha barışık olmasını beklemiştim içeriğini gördükten sonra.

n11 adresinden neolifeskin mağazasından ürünü almıştım. Kargo elime ulaştığında hayatımda gördüğüm en kötü paketlemeyle karşılaştım. Ürün en ufak bir güvenlik önlemi ya da özen gösterilmeden yamuk yumuk bir karton kutunun içine atılıp yollanmış :) Hatta bununla ilgili bir paylaşım da yapmıştım ( Tık Tık ) karton kutu fazla olmuş oldu olacak bakkal poşetiyle gönderseydiniz diye :D

Eveeet, işte benim La Strada Peeling yorumlarım bu şekildeydi . Gidip de tekrar almayacağım hatta elimdekini dahi bitirebileceğimi düşmediğim bir ürün. Belki ayak peelingi olarak kullanırım bitirebilmek için. 

Sizin bana önermek istediğiniz bir peeling var mı ? Eğer varsa yorumlarda bahsetmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşünceye kadar hoşça kalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder