17 Ekim 2016 Pazartesi

Nuxe Huile Prodigieuse Kuru ve Simli Yağ Yorumlarım


Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlerle Nuxe markasının en popüler ürününü inceleyeceğiz. Bununla ilgili o kadar fazla yazı görüp okudum ki herhalde google da minik bir arama yapsak binlerce blog yazısıyla karşılaşırız. Şaşırtıcı biçimde okuduğum onca yorumun içinde bu ürünü beğenmeyen tek bir blog yazarı olduğunu dahi hatırlamıyorum. Acaba, aldığı tüm o övgüleri hak eden bir ürün mü ?
Ürün çoklu kullanıma (saç,vücut,yüz) sahip olsa da ben yalnızca vücudumda ve yüzümde denedim. Hali hazırda yağlanmaya müsait olan saçlarımda denemeye cesaret edemedim. :) İlk olarak bu ürünle tanışmam eczanede olmuştu. Çalışan görevli bana bu ürünü baya bir övmüştü ve deneme amaçlı olarak ellerime sürmeyi teklif etmişti. Bende başta biraz isteksiz yaklaşmıştım çünkü hali hazırda elimde nemlendirici krem vardı ve bu üründe oldukça yağlı görünüyordu ( adı üstünde yağ zaten nasıl görünmesini bekliyordun ) doğrusu eve kadar yapış yapış ellerle gitme fikri ilk başta gerek yok dememe neden oldu. Eczacının bitmek bilmez övgülerinden ve bunu mutlaka denemelisiniz çok seveceğinizden eminim ( şu satıcılarda ki ikna yeteneği avukatlarda yok ) demesinden sonra üründen bir kaç damla alıp ellerime sürdüm.

İlk olarak emilme hızıyla beni oldukça şaşırttı : Ürünü sürdükten bir kaç saniye sonra ürün cildim tarafından tamamen emilmişti. Ürün tam olarak emildikten sonra kadife gibi yumuşacık bir yüzey bıraktı ellerimde. Tabi bu etkilerini görünce sonraki gün koşarak eczaneye gidip ürünü satın almam kaçınılmaz oldu.

Ürünü satın aldıktan sonra en merak ettiğim şeylerden biride acaba ürünün yüzümde nasıl etki edeceğiydi. Ürünü tıpkı serum uygular gibi cildime çok az miktarda tampon hareketlerle uyguladım. Peki sonuç ne mi oldu ? Tam bir felaket ! Haha beklemiyordunuz değil mi bu kadar olumlu giden bir yazının bu şekilde 180 derece dönebileceğini :) Doğrusu bende beklemiyordum ürünün yüzüme bu kadar kötü etki edebileceğini. İlk olarak yüzümde oldukça sağlıksız ve yağlı bir görünüm yarattı. Halbuki ellerimde tam tersine oldukça sağlıklı ve kadife gibi bir yüzey bırakmıştı. Ürünü durulayıp yüzümden arındırdıktan sonra minik minik sivilcelerle karşılaştım ki o an bu bir kabus olmalı demiştim. Yüzümün tamamen eski haline dönmesi 1 haftayı bulduktan sonra tahmin edersiniz ki bu ürünü bir daha yüzümün yakınına dahi yaklaştırmadım. Size tavsiyem ürünü benim gibi direk cilde uygulamak yerine bb krem ya da nemlendirici kreme 1-2 damla karıştırıp o şekilde uygulamanız. Bu şekilde insanların daha iyi sonuçlar aldığını duymuştum.

Bu ürünü özellikle kış aylarında vücudumun aşırı cansız ve kuru olan bölgelerinde nemlendirici olarak kullanıyorum: diz kapağı , dirsekler , baş parmağım ile işaret parmağım arasındaki bölge. Aşırı soğuk günlerde el kremimi sürmeden 5 dakika önce bu ürünü uyguluyorum ve ellerimin soğuğa rağmen tüm gün boyu nemli ve yumuşak kalmasını sağlıyor. 

İçerik olarak oldukça zengin bir ürün içinde pek çok değerli yağ barındırıyor. İçerik konusunda tek beğenmediğim nokta kullanılan parfüm miktarı oldu. Bence bu kadar besleyici olmayı vaat eden bir üründe daha az parfüm ya da hiç parfüm kullanılmayabilirdi. 

Şimdi şöyle diyebilirsiniz : '' Ozan başlıkta kuru ve simli yağ yorumları demişsin ancak sadece kuru yağdan bahsettin'' ancak iki ürün arasında bence koku ve birinin içinde sim bulunması dışında hiçbir fark yok. Klasik kuru yağ benim gibi çiçek kokularını pekte sevmeyen birinin bile sevebileceği türden oldukça hoş bir kokuya sahip yanılmıyorsam eczanede parfümü de satılıyordu bu kokunun.  Simli yağda ise koku biraz daha silik ve o kadar taze gelmiyor. Kokuyu şu şekilde hayal edebilirsiniz kuru yağı kokladığınızda sanki bir çiçek bahçesinin içindeymiş gibi hissediyorsunuz , simli yağda ise çiçek bahçesini kapalı camlar arkasından seyrediyormuşsunuz gibi :)

Simli yağın içerisindeki simler sizi korkutmasın tutup da bu yağla duş almadığınız sürece simler doğru düzgün fark edilmiyor dahi. Kendimce yaptığım minik bir fark edilirlik testi bile var :) Arkadaşlarıma bir kaç gün öncesinden simli yağ kullanacağımı söylediğimde hepsi karşı çıkmıştı : '' Ozan sakın öyle bir şey yapma simli yağ nedir , bir o eksik kalmıştı sakın yapma öyle bir şey '' gibisinden :) Birkaç gün sonra simli yağı tüm elime sürüp arkadaşlarla gün boyu takıldım ve tek biri bile elimde simli yağ olduğunu fark edemedi hatta günün sonunda kendilerine bunu söyleyince oldukça şaşırmışlardı. 

İşte genel olarak benim Nuxe kuru ve simli yağ yorumlarım bu şekilde.  Benim için vazgeçilmez ya da bittiğinde tekrardan alacağım ürünler mi ? Hayır, şu an benim için lüks, ekstra bakım kapsamına giriyor kendileri yani olmasa da olur diyeceğim türden. Ürünler bitene kadar aklımda birkaç farklı kullanım şekli daha var bakalım belki o şekilde daha verimli etkiler alabilirim. Bu arada simli yağ ile tanışmamı sağlayan Eda'ya (aka: kermitalemlerde) buradan da teşekkür gönderiyorum :) Bir sonraki yazımda görüşünceye kadar kendinize çok ama çok iyi bakın !

2 yorum:

  1. Ozancım güle güle kullan <3 Caudalie kuru yağı da çok seviyorum parfüm yönünden bu denli baskın değil senin için daha uygun olabilir performansı bir tık daha iyi hatta ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkürler Eda. Bu iki ürünü bitirdikten sonra mutlaka deneyeceğim :)

      Sil