30 Aralık 2016 Cuma

Yeni Yıl Kozmetik Alışverişim , Dermoeczanem ve Portakalrengi Online Alışverişlerim ve Deneyimlerim


Merhaba, arkadaşlar umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere son zamanlarda yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim. Ne zamandır şöyle güzel bir terapiye ( alışverişin benim için anlamı ) gitmek istiyordum ancak hem hastalık hem de hava şartları bir türlü el vermiyordu. Bugün artık alışverişe yüzerek gitmem gerekse bile gideceğim diyerek çıktım evden :)  Neyse ki hava beklediğim kadar kötü değildi ve 2 gündür kesintisiz yağmur yağmasına rağmen yollar gayet iyi durumdaydı. Güzel bir alışveriş deneyiminden sonra eve dönüp odamın kapısını açınca şok oldum : Sanki birisi içeride 5 - 6 şişe içki devirmiş gibi kokuyor ama nasıl ağır anlatamam. Tabi suçlu Thierry Mugler Pure Malt ve o lanet spreyinden başkası değil. Bu kadar kötü bir sprey parfüm camiasında eminim başka hiçbir markada yoktur. İlk bastığınızda hafif bir sıvı , ikincisinde hafif bir püskürtme ve 3. seferde nihayet normal bir sprey gibi parfümü yaymaya başlıyor. İstediğim yerlere parfümü düzgünce yayabilmek için 6-7 kere  basmam gerekiyor o tepesindeki plastik saçma sprey tuşuna. Her neyse odama geldiğimde durulacak gibi değil aşırı ağır bir koku ve havalandırmaz isem %100 eminim koku 1 hafta çıkmayacak bu odadan o yüzden bu buz gibi havada evin içinde kat kat giyip odamı havalandırmak zorunda kaldım. Tabi bu arada boş durur muyum bu kadar berbat bir şişe tasarımını kim yaptı spesifik olarak  o kişiye içimi dökmek istiyorum diyerek internette aramaya koyuldum :Who the hell designed this piece of s... ve karşıma Thierry Mugler'in bizzat parfüm şişelerini dizayn ettiği ile ilgili bir yazı çıktı. Bende kim bu Bay Mugler diyerek minik bir görsel arama yaptım. Gerçekten bu kadar kötü bir parfüm spreyini tasarlayan insanın neye benzediğini görmek istedim. Yaptığım minik araştırmadan sonra üzerinde Thierry Mugler yazan herhangi bir şeyi bir daha kullanacağımı zannetmiyorum :D Aslında koku olarak gerçekten başarılı ama o sprey yok mu ... Neyse bu konuda içimi boşalttıktan sonra artık alışveriş deneyimlerime geçebilirim. Bu arada blog yazmak ne kadar güzel ya istediğiniz şeyleri bu şekilde yazıya döküp rahatlamanız, eğer beni takip edipte blog açmayı düşünen varsa kesinlikle açmasını tavsiye ediyorum :)



İlk olarak portakalrengi online alışverişinden bahsedeyim. Uzun süredir kepeğe karşı kullandığım Yves Rocher şampuan artık saç derime etki etmeyi bırakınca kepeğe karşı yeni bir şampuan arayışına düştüm ve ne zamandır aklımda olan Avalon Organics markasının kepeğe karşı etkili şampuanını almaya karar verdim. Portakalrengi sitesinden yaptığım ilk alışverişim oldu. Kapıda ödeme seçeneğinin olmasını beğendim ancak kapıda ödemeyi tercih ettiğiniz için arayıp onay istendiğini ilk kez gördüm. Normalde tanımadığım numaraların çağrılarına bakmam keşke bu konuda sitelerinde bir bilgilendirme olsaymış. ( onay vermeniz için sizi arayacağız gibisinden ) Hız olarak kendilerini oldukça beğendim siparişi verdiğim gün hazırlayıp kargoya teslim ettiler. Kargo seçeneğinin olması güzel Sürat ya da MNG kargodan birisini tercih edebiliyorsunuz. Ürünü baya sağlam paketlemişler  öyle ki o şampuanın üzerinden buldozer geçse bir şey olmaz. O plastik balon kaplamaları çıkarana kadar evdeki tüm kesici aletleri kullanmak zoruna kaldım. Tester olarak hiçbir ürün göndermemişlerdi bu kadar büyük marka çeşitliliğini sahip bir online alışveriş sitesi için koca bir eksi bu. Bir daha alışveriş yapabilirim ama bir daha alışveriş yapmak için sabırsızlandığım adreslerden birisi olmayacak.


Dermoeczanem online geçmişte pek çok kez alışveriş yaptığım bir adres. İlk zamanlar kendilerini gerçekten çok beğeniyordum. Hız - ilgi - ürün çeşitliliği ve tester konusunda beğenimi kazanmışlardı. Ne yazık ki son birkaç alışverişimde yukarıda yazdığım olumlu şeylerin hiçbirini göremedim. Ne hızlılar , ne istediğim ürünlerin stokları yenileniyor ne de tester konusundaki cömertliklerinden eser var. İhtiyaçlarım için tekrardan alışveriş yapabilirim eğer iyi bir kampanya görürsem onun dışında yakınlarımda bulunan eczaneyi tercih edeceğim dermokozmetik alışverişlerimde. Bu arada aldığım ürün  La Roche Effaclar Duo (+) blog sayfamı takip edipte görmemiş olmanız imkansız  :) Ayrıntılı yazısına küçük bir aramayla ulaşabilirsiniz.

YKM parfüm bölümünde Paco Rabanne Black XS'in 30 ml boyutunu görünce almaya karar verdim aslında aklımda Diesel Only The Brave Tattoo parfümünü almak vardı ama stoklarda kalmamış. Paco Rabanne nin bu parfümünün erkek parfümleri arasında oldukça özel bir yere sahip olduğunu okumuştum. Böyle sentetik neredeyse çileği andıran tatlı bir kokuya sahip daha önce kokladığım hiçbir erkek parfümüne benzemiyor. Bir süre kullandıktan sonra ayrıntılı yorumlarımı paylaşırım :)

ZARA'ya en son parfüm almak için gittiğimde pek bir beklentim yoktu oldukça rastgele bir tercihte bulunmuştum Seoul'u alırken ama bu sefer gitmeden önce ZARA'nın online adresinden tüm parfümleri inceleyip o şekilde alışverişe gittim. Tercihim Tabacco Collection'dan yana oldu. Gerçekten güzel bir tercih yaptığımı düşünüyorum bu parfümü alarak. Kullandıkça yorumlarımı sizlerle de paylaşacağım.

Saçımı ne zaman kestirmeye gitsem berberim  INSIGHT markasını öve öve bitiremiyordu. Bu sefer saçımı kestirmeye gittiğimde bu markanın şampuanlarına bir şans vermek istedim . SLS içermiyor ve fiyatı 34 TL.

Son olarak Yves Rocher alışverişim. Yves Rocher benim bir kozmetik mağazasında alışveriş yaparken tek keyif aldığım yer. Bunun tek nedeniyse düzenli gittiğim Yves Rocher mağazasındaki tatlı mı tatlı satış danışmanı. Ben alışverişimi yaparken hiç rahatsız etmemesi ve sıcak kişiliğiyle mağazaya çok güzel bir hava katıyor. Her elimi attığım ürünle ilgili  gereksiz yorum yapan  ve gözlerini üzerinize dikip sizi rahatsız eden satış danışmanlarının aksine ''Eğer bir ihtiyacınız olursa seslenebilirsiniz'' diyerek bilgisayarda kendi işine bakıyor olması bana rahatlık veriyor. Eğer M 1 Yves Rocher den daha önce alışveriş yaptıysanız eminim kimden bahsettiğimi anlamışsınızdır :) İhtiyacım olan ayak kremi , duş jeli , vücut losyonu ve vücut peeling ini aldım. Bu arada Yves Rocher markasında yenilenen baya ürün gözüme çarptı bir sonra ki gidişimde onlara da bakınacağım.

Eveeet, 2016'nın muhtemelen son yazısını yayınlamaya hazırlanırken hepinize mutlu ve sağlıklı bir yeni yıl diliyorum. Bir sonraki yazımda görüşünceye kadar kendinize çok ama çok iyi bakın ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder