11 Temmuz 2017 Salı

Merhaba, Ben Geldim


Şu anı gözümde ne zamandır canlandırıyorum : Bilgisayar başına geçip , uzun bir aradan sonra blog sayfamda yeni bir yazı yayınlamayı . Sonunda kısmet (?) bugüneymiş kendimi aylardır ilk kez blog paylaşımı yapmak için hazır hissediyorum. Bu arada aylardır paylaşım yapmıyor oluşumu bir çok nedene bağlayabilirim : Final sınavları , üniversite mezuniyeti , tatil , avukatlık staj başvurusu , staja başlama vs. ancak bunların hiçbirinin doğrudan blog da paylaşım yapmamı engellediğini söyleyemem. Blog paylaşımı engelleyen içimde anlam veremediğim bir isteksizlik vardı. Nasıl desem blog sayfama girmek dahi istemiyordum , kendimde yeni bir yazı paylaşma heyecanını bulamıyordum. - 20'li yaşlarında orta yaş krizine giren blogger - Bu arada yaş demişken sürekli karşılaştığım bir olaydan bahsedeyim. İnsanlar benim bir türlü 18 yaşından büyük olduğuma inanmıyor. İlk başlarda iltifat gibi geliyordu bu bana '' ne güzel üniversite okuyorum ancak liseli gibi genç gösteriyorum '' diye seviniyordum ancak son zamanlarda duymaktan sıkıldım şu 18 yaş muhabbetini. Adliyeye giriyorsun yaşını soruyorlar , savcıyla tanışıyorsun avukatlık stajı için ama o senin üniversite sınavına hazırlık yaptığını düşünüyor , bir mekana giriyorsun önündeki tüm arkadaşların geçiyor senden adam kimlik göstermeni istiyor , TR pasaport kontrolden geçiyorsun tur rehberi benden 18 yaşından küçüklerden talep edilen muvafakatname istiyor ... Anlayacağınız bitmeyen bir liste var bu şekilde. Merak etmeye başladım insanların neden böyle düşündüğünü . Dur bakalım bir daha birisi böyle dediğinde '' neden '' diye bir sorayım bakalım nasıl bir cevap alacağım  :)

12 Şubat 2017 Pazar

Sachane Alışverişim ve Alışveriş Deneyimlerim

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere ilk kez alışveriş yaptığım bir siteden bahsedeceğim. Bir süredir saç şekillendirme rutinine yeni ürünler ekliyorum. Hem içerik olarak insana belli bir güven veren hem de etki olarak isteneni başaran saç şekillendiriciler bulmak o kadar zor ki. İçerik olarak hoşunuza giden wax buluyorsunuz ama etki yönünden berbat oluyor , sonra etki yönünden iyi bir ürün buluyorsunuz bu seferde içeriği içinize sinmiyor saçıma bakım ürünü değilde sanki böcek ilacı sürüyormuşum gibi hissediyorum. Her neyse bir çok başarısız deneyimin ardından TIGI markasını buldum. Marka hakkında yapılan pek çok güzel yorumu okuduktan sonra TIGI Bed Head Manipulator Matte ürününü satın almaya karar verdim. İşte nereden satın alsam diye düşünürken önüme sachane adresinin kampanyası çıktı. TIGI ürünlerinden 1 alana 1 ücretsiz. ( Kulağa harika gelmiyor mu ? ) Sachane sitesinden alışveriş yapan müşterilerin yorumlarına göz attıktan sonra güvenle alışveriş yapabileceğim bir site olduğuna inanarak istediğim ürünlerin siparişini verdim.

8 Şubat 2017 Çarşamba

TONYMOLY Tomatox Magic Massage Pack , Missha Under Eye Brightener Concealer , Skin79 VIP Gold BB Cream ... Yorumlarım

TONYMOLY Tomatox Magic Massage Pack , Missha  Under Eye Brightener Concealer , Skin79 VIP Gold BB Cream ... Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Geçenlerde hatırlıyorsunuzdur bir kim ister çekilişi düzenlemiş ve kullanmadığım ürünleri elimden çıkarmıştım , ancak sonradan fark ettim ki bu ürünlerin çoğuyla ilgili blog sayfamda hiçbir şey yazmamışım. İşte bu nedenle tıpkı bitenler kulübünde olduğu gibi ürünlerle ilgili kısa kısa yorumlarımı sizlere aktaracağım.

22 Ocak 2017 Pazar

Bioderma Sebium Mat Bakım Kremi Yorumlarım

Bioderma Sebium Mat Bakım Kremi Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere Bioderma Sebium Mat Bakım Kremiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. 

Bioderma Sebium Mat Bakım Kreminin vaatleri :

Yüksek matlaştırıcı gücü sayesinde, Sébium Mat, cilt parlaması üzerinde etki etmeyi hedefler.
Sebum düzenleyici ajanların (çinko glukonat, B6 Vitamini) sinerjik etkisi sayesinde sebum sekresyonunun dengelenmesine yardımcı olur. Patentli Fluidactiv kompleksi yağlı cildin cilt dengesinin korunmasına yardımcı olmayı amaçlar.

13 Ocak 2017 Cuma

Bioderma Sensibio H2O AR Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere uzun bir süredir kullandığım ( 2 yıldır falan ) Bioderma'nın misel suyundan bahsedeceğim. Acaba neden koca 2 yıl boyunca bu kadar sevdiğim bir ürünün paylaşımını yapmamışım ? Belki de sürekli kullandığım bir ürün olmadığından ürünle ilgili yorumlarım yerine oturana kadar beklemek istemişimdir. Her neyse konuyu daha fazla uzatmadan Bioderma Sesibio H2O AR misel suyunu incelemeye başlayalım. Bakalım gerçekten popülerliğini hak eden bir ürün mü ?

10 Ocak 2017 Salı

Missha Online Son Kullanma Tarihi Geçmiş Ürün Gönderdi ( Güncellendi )


Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere Missha online dan geçen kasım ayında yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim. Alışverişimde pudra fırçası ve mor renkli bir ojeyi satın aldım. Aslında oje almak aklımda dahi yoktu ama bu ojeyi aldığınızda kargo bedeli ödemiyordunuz ve malum yeni yıl da yaklaşırken hazırlayacağım hediye kutularından birine koyarım düşüncesiyle sepete attım. Ürünler elime ulaştıktan sonra bu ojeyi çekmecede diğer hediyelerin yanına koydum. Yaklaşık 1.5 ay sonra ürünleri kutulara yerleştirmek için çekmeceden çıkarmaya başladım. Bu ürünü çıkarırken ojenin ilk geldiği yapısında olmadığını fark ettim. Elime ilk ulaştığında kuru görünüyorken şimdi oldukça akışkan bir yapıdaydı. Yağı andıran bir yapısı vardı. Bu değişimi görünce ürünün üretim tarihini kontrol ettim ve ürünün 2014 yılının başında üretildiğini gördüm yani neredeyse 3. yılını tamamlamış bir ürün. 

9 Ocak 2017 Pazartesi

Minimalist Yaşam Tarzı

Blog sayfamda kozmetik ürünleri ve onlarla ilgili yorumlarımı paylaşmaya o kadar alışmışım ki böyle farklı bir konuya başlarken kendimi biraz garip hissettim. Aslında hissettiğim şey gariplikten ziyade endişe. Blog sayfamda yayınladığım yazılarda yazıya başlamadan önce genelde bir plan : Değinmeyi düşündüğüm konuların listesi , yazılacakların ne sırada olacağı gibi düzenlemeleri aklımda oluşturmuş olurum. Bu yazımda düzenleme namına en ufak bir şey yapmadım daha doğrusu yapamadım çünkü hakkında yazdığım konuya hakim değilim , minimalist yaşam konusunda henüz çok yeniyim ve işin doğrusu bu yazıyı tamamlayabilecek miyim ondan bile emin değilim. '' Ozan, konu hakkında yetersizsin ve konuya daha nereden başlayacağını bile bilmiyorsun peki, neden böyle bir konu hakkında yazmaya karar verdin '' diye sorabilirsiniz . Bunun nedeni son iki aydır minimalist yaşam tarzını benimsemeye başlamış ve kendimi harika hissediyor olmam . İşin komik yanıysa takip ettiğim iki youtuber dan ( Jenny Mustard , Rachel Aust ) öğrendiklerim dışında minimalizm ile ilgili pek bir şey bilmiyorum , ancak dediğim gibi minimalist yaşam tarzıyla ilgili son iki aydır öğrendiklerimi günlük yaşantıma uyarlamaya başladıkça giderek daha mutlu ve huzurlu bir insan haline geldiğimi fark ettim ve bu hislerin paylaşılmaya değer olduğunu düşünüyorum :)

5 Ocak 2017 Perşembe

Missha Nose Pore Clear Brush Ürün Yorumu

Missha Nose Pore Clear Brush Ürün Yorumu
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere uzun süre önce kullandığım Missha'nın burun gözeneklerini temizlemeyi vaat eden bu fırçasından bahsedeceğim. 

4 Ocak 2017 Çarşamba

Zara Seoul ve Tobacco Collection Parfüm Yorumlarım

Zara Seoul ve Tobacco Collection Parfüm Yorumlarım
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere bir süredir kullanmakta olduğum iki farklı zara parfümünden bahsedeceğim. Parfümler hakkında ki yorumlarıma geçmeden önce Zara parfümleri hakkında bulduğum genel birkaç bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Zara, 1998'de  İspanya'da kurulmuş Puig adlı bir parfüm eviyle işbirliği yaparak piyasaya parfüm sürmeye başlamıştır. Fragrantica arşivine göre Zara şu ana kadar tam 224 parfüm çıkarmış ( wow ) Zara' nın işbirliği yaptığı bazı ilgi çekici isimler ise şöyle : Harry Fremont, Fabrice Pellegrin, Nathalie Lorson, Alberto Morillas, Rosendo Mateu, Carlos Benaim . Bu arada Türkçe herhangi bir kaynak bulamadığım için Zara parfümleriyle ilgili yukarıdaki bilgileri Fragrantica sitesinden çevirdim umarım güncel bilgilerdir :)