12 Şubat 2017 Pazar

Sachane Alışverişim ve Alışveriş Deneyimlerim

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere ilk kez alışveriş yaptığım bir siteden bahsedeceğim. Bir süredir saç şekillendirme rutinine yeni ürünler ekliyorum. Hem içerik olarak insana belli bir güven veren hem de etki olarak isteneni başaran saç şekillendiriciler bulmak o kadar zor ki. İçerik olarak hoşunuza giden wax buluyorsunuz ama etki yönünden berbat oluyor , sonra etki yönünden iyi bir ürün buluyorsunuz bu seferde içeriği içinize sinmiyor saçıma bakım ürünü değilde sanki böcek ilacı sürüyormuşum gibi hissediyorum. Her neyse bir çok başarısız deneyimin ardından TIGI markasını buldum. Marka hakkında yapılan pek çok güzel yorumu okuduktan sonra TIGI Bed Head Manipulator Matte ürününü satın almaya karar verdim. İşte nereden satın alsam diye düşünürken önüme sachane adresinin kampanyası çıktı. TIGI ürünlerinden 1 alana 1 ücretsiz. ( Kulağa harika gelmiyor mu ? ) Sachane sitesinden alışveriş yapan müşterilerin yorumlarına göz attıktan sonra güvenle alışveriş yapabileceğim bir site olduğuna inanarak istediğim ürünlerin siparişini verdim.

Aldığım Ürünler ve Fiyatları

- Landoll Nashi Argan Kremi 15ml ( 8.90 TL )

- Tigi Bed Head For Men Matte Separation Sert Tutuşlu Wax 85gr ( 75.90 TL )

- Tigi Bed Head Manipulator Matte Mat Wax 57.5g ( 75.90 TL )

- Kapıda ödeme ücreti olarak da 9.90 TL ödedim . Diğer alışveriş yaptığım online alışveriş sitelerine göre kapıda ödeme seçeneği sachane de biraz daha pahalıydı ancak ilk kez kullanacağım bir alışveriş sitesi olduğu için güvenip de kartımla alışveriş yapamadım. 

Siparişin toplam tutarı 94.70 TL oldu. 

Sachane Alışveriş Deneyimlerim :

- İlk olarak siparişi vermeden önce ürünlerin üretim tarihini sordum ve mail yoluyla bana hızlıca cevap verdiler. Yani ürünlerle ilgili bir sorunuz olduğunda kısa süre içinde cevap alabiliyorsunuz. 

- Ürünlerin kargoya teslim sürecinde de oldukça hızlılardı. 7'sinde ( akşam saatlerinde siparişi vermemiş olsaydım belki aynı günde kargoya teslim edilebilirdi ) verdiğim sipariş 8'inde kargoya teslim edilmişti. Siparişim 10'unda elime ulaştı. Hızlı alışveriş konusunda oldukça tatmin edici bir alışveriş oldu. 

- Siparişini verdiğim ürünler özenli bir şekilde paketlenmişti. 

- Ürünleri açtığımda koruma bantlarının olmadığını gördüm. Biraz araştırmanın ardından bunun sachane ile ilgisi olmadığını, TIGI ürünlerinin en azından waxlarının koruma bandı olmadan satıldığını öğrendim. Yine de içime sinmeyen bir durumu paylaşmak istiyorum sizle. Aşağıda ki fotoğrafa dikkatlice bakarsanız siz de fark edebilirsiniz sanki ürüne biri parmak batırmış gibi :) Cidden sanki birisi '' Gel sana ürünün yapısını göstereyim '' deyip işaret parmağıyla ürünün yüzeyini sıyırmış gibi ? Yoksa ben mi paranoyaklık yapıyorum :)


- Siparişim ile birlikte hiçbir tester gönderilmemişti. Üstelik şu sıralar saç kremi ve maskesi almayı düşündüğüm ve malum sitede bünyesinde pek çok farklı marka ve ürün barındırdığı için sipariş notuma saç kremi ya da saç maskesi testeri göndermelerini istemiştim. Gelin görün ki sachane basit bir poşet testeri dahi koymayı kendilerine görememiş. ''Bir testeri dahi karşılayamayacak bir yerden neden tekrar alışveriş yapayım ki'' diyerek alışverişimin sonunda sachane bültenine üyelikten çıktım. 

Sachane bana ne kendilerinden tekrar alışveriş yapacağım güveni ne de zevki verebildi. Bir daha alışveriş yapacağım bir adres olmayacak. 

Eveeet, arkadaşlar işte sachane alışveriş deneyimlerim bu şekildeydi. Bir sonraki yazımda görüşünceye kadar kendinize çok ama çok iyi bakın. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder